Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te teette jos esimies antaa tehtäviä joita ette halua tehdä?

Vierailija
31.03.2017 |

Ja jotka sotivat teidän työetiikkaa vastaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräänlaista markkinointia. Tapa jolla se toteutetaan on vähintäänkin kyseenalainen. En hyväksy sitä missään nimessä ja todella hävettää toimia niin. ap

Tekijänoikeustrollaus?

Vierailija
22/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työssäni voisi tulla eteen sellainen tapaus että toimitamme tuotteita Venäjälle jossa tullin kanssa toimiminen on varsin villiä, mielivaltaista ja tapauskohtaista. Joskus vaaditaan johonkin papereihin nimiä. Itse kieltäydyn laittamasta nimiäni mihinkään mistä en tarkkaan tiedä mistä on kyse tai mitä siinä sanotaan koska paperit on venäjäksi. Esimies saa ihan itse laittaa nimensä jos haluaa. Musta siinä voidaan liikkua laillisuuden rajoilla kun papereissa voi olla lähes mitä vaan. Ja vaikka olisi oikeaa asiaa, meillä on ihan omat asiatkirjat joilla tavarat liikkuu. Aina ne vaan ei kelpaa vaan virittelevät siellä päässä jotain omiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On keskusteltu ja koska työ ei ole käytännössä laitonta mun on tehtävä sitä. Aika hirveää tehdä työkseen jotain jota ei itse hyväksy. Hävettää! ap

No nyt kyllä kiinnostaisi tietää, että mitä mahdat työksesi tehdä? Oletko kenties seksibisneksessä? Myytkö tarpeetonta tavaraa puhelimitse dementoituneille ikäihmisille? Kusetatko ihmisiä sijoittamaan rahojaan johonkin, jonka tiedät tuottavan tappiota? Kerro nyt ihmeessä tarkemmin, niin kyllä me autetaan.

Vierailija
24/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanomisaika on yleensä 14 vrk, joten siitä vaan irtisanoutumaan jos ei miellytä.

Jos toimenkuvaan on tullut muutos, siitä ei kannata välittää, koska sitä ei ole (vanhassa) työsopimuksessasi.  Voit tietty pyytää lisää palkkaa toimenkuvan muutoksen takia.

Vierailija
25/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanomisaika on yleensä 14 vrk, joten siitä vaan irtisanoutumaan jos ei miellytä.

Jos toimenkuvaan on tullut muutos, siitä ei kannata välittää, koska sitä ei ole (vanhassa) työsopimuksessasi.  Voit tietty pyytää lisää palkkaa toimenkuvan muutoksen takia.

Lähdettä tälle väitteelle. Väitän itse että irtisanomisaika on yleensä 30 vrk kun työntekijä irtisanoutuu. Perustelut, kun työsuhde on kestänyt yli 5 vuotta on irtisanomisaika 30 vrk, ei 14 vrk. Suomessa tyypillinen työsuhteen pituus on 8 vuoden paikkeilla. Määräaikaisista työsopimuksista ei voi irtisanoutua ilman yhteistä neuvottelua.

Vierailija
26/26 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdettä tälle väitteelle. Väitän itse että irtisanomisaika on yleensä 30 vrk kun työntekijä irtisanoutuu. Perustelut, kun työsuhde on kestänyt yli 5 vuotta on irtisanomisaika 30 vrk, ei 14 vrk. Suomessa tyypillinen työsuhteen pituus on 8 vuoden paikkeilla. Määräaikaisista työsopimuksista ei voi irtisanoutua ilman yhteistä neuvottelua.

Kyllä se olisi tosiaan tuon 30vrk mun tapauksessa. ap