Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outija oireita. Mitä tällainen voi olla??

Vierailija
31.03.2017 |

Minulla on alhainen verenpaine joten tieädn miltä pyörryttäminen tuntuu ja kun silmissä mustenee, tämä ei ole sellaista.

Edelliskerralla kun nousin sängystä niin kähti tasapaino ja en meinannut pystyä kävelemään suoraan, sängyssä maatessa tuntuu että maailma pyörii ja tasapaino on siinäkin hukassa.

No eilen kävi näin taas, kesken seksin harrastamisen, kuin olisin ollut humalassa, maailma pyöri ja tuntui että nukahdan jos laitan silmät kiinni. No nousin ylös vessaan ja taas kävrlin miten sattuu, ei tasapainoa.

Mittasin verenpaineet 118/90 ja seuraava mittaus 110/80 eli tuskin on siitäkään johtuvaa, yleensä alapaine mulla kyllä myös matala, mutta ehkä seksin harrastaminen vaikutti siihen vähän.

Jotain korvaongelmaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentohuimaukselta vaikuttaa - äkkinäiset päänliikkeet aiheuttavat. Inhottava mutta sinänsä vaaraton vaiva.

Vierailija
2/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pgoogleta hyvälaatuinen asentohuimaus ja kato, sopivatko oireet sinuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sellainen voi tulla kun aiemmin ei ole tällaista ollut? Olen aina luullut että huimaus tuntuu samalta kuin silloin kun pyörryttää joten tällaista tasapainon vikaa en osannut huimaukseen edes yhdistää

Vierailija
4/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muistan että joskus hammaslääkärissä yläleukaa poratessa alkanut silmät pyörimään päässä myös

Vierailija
5/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koko ikäni ollut samanlaisia oireita, jotka ovat nyt viime aikoina pahentuneet. Kävin mittauttamassa veriarvot, ja tuli ilmi, että hemoglobiinini oli erittäin alhainen (alle 100). Oletko nuor(ehko) nainen? Runsaat kuukautiset? Oletko laihduttanut viime aikoina? Synnyttänyt parin vuoden sisällä? 

Vierailija
6/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa asentohuimaukselta, se voi tulla ihan yllättäen vaikka ei ole ennen ollut. Siihen on olemassa joku helppo asentosarja, että päätä käännellään tietyssä järjestyksessä, esim. täällä: http://yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/laakariarkisto/asentohuimaus.htm Se auttoi äidilleni yhdestä kerrasta.