Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Whatsapp-yhteystietolista "kadonnut"

Vierailija
31.03.2017 |

Puhelin teki whatsapp-päivityksen (android) ja whatsapp-yhteystietolista on kadonnut jonnekin. Ne "välilehdet" yläpalkissa ovat nyt kameran kuva, kesk., tila ja puhelut. Mistä ihmeestä löydän yhteystietolistan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alareunassa oikeella on sellanen vihree pallukka jossa on viestin kuva, siitä klikkaamalla tulee lista esiin. Sitten jos haluat soittaa, meet puheluihin ja siellä on samanlainen pallukka luurin kuvalla ja siitä tulee kans lista esiin.

Itsekin ihmettelin vähän aikaa :D

Vierailija
2/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä jossain on sellanen paperi jonka päällä on kynä. painat siitä ja pääset selaamaan kenen kanssa haluaisit puhua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy iPhonessa.

Vierailija
4/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille! Ei ollut vihreää pallukkaa alareunassa eikä myöskään paperia, jonka päällä olisi kynä, mutta oli joku tuollainen puhekuplan tapainen (yläreunassa), ja sitä painamalla avautui yhteystietolista! Hassua miten joka luurissa on erilainen!

ap

Vierailija
5/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hävis päivityksen yhteydessä ryhmät!! Yksittäiset numerot jäi. Miten pääsen ryhmiin takaisin? Ja miksi näin kävi? Samsung.

Vierailija
6/6 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ikivanhassa iPhonessa ei ole missään vaiheessa edes ollut yhteystietolistaa käytössä. Ei ikinä. Nytkin whatsapp herjaa ettei sillä muka ole pääsyä yhteystietoihini vaikka asetusten mukaan estettä sille ei mitenkään pitäisi olla. Itse asiassa ohjelma ei ole asetusten mukaan edes pyytänyt pääsyä näihin tietoihin. Tosi outoa.

Silti viestittely whatsappissa on onnistunut mainiosti kunhan vaan joku muu lähettää aina sen ensimmäisen viestin.