Mielipide nimestä Vivia?
Kommentit (25)
Ei Vivia ole mielestäni pätkääkään rinsessanimi.
Anna-Marjaana kirjoitti:
ViiaPauliina kirjoitti:
Mä tiedän jo etukäteen, tuun saamaan monia alapeukkuja mutta mielipidettä tässä kysyttiin. Omani on, kiva nimi lemmikille mutta en antaisi oman lapsen nimeksi. Joku jo mainitsi mutta tulee mullekin mieleen joku firma.. Ihan ok kunhan tottuu ja on niitä omituisempiakin kuullut :). En tosiaan halunnut loukata.
Mutta onko silti perusteltua vaikeuttaa lapsen elämää antamalla prinsessanimi, josta tulee mieleen vakuutusyhtiö tai joku rahasto?
Mikä nimi on sellainen, joka ihan varmasti ei vaikeuta lapsen elämää? Kaikesta keksitään jotain väännöksiä tai hassuja mielikuvia, jos halutaan. Eikä ikinä tiedä etukäteen, missä päin maailmaa lapsi tulee myöhemmin asumaan ja nimi aiheuttamaan naurunpyrskähdyksiä.
Anna-Marjaana kirjoitti:
ViiaPauliina kirjoitti:
Mä tiedän jo etukäteen, tuun saamaan monia alapeukkuja mutta mielipidettä tässä kysyttiin. Omani on, kiva nimi lemmikille mutta en antaisi oman lapsen nimeksi. Joku jo mainitsi mutta tulee mullekin mieleen joku firma.. Ihan ok kunhan tottuu ja on niitä omituisempiakin kuullut :). En tosiaan halunnut loukata.
Mutta onko silti perusteltua vaikeuttaa lapsen elämää antamalla prinsessanimi, josta tulee mieleen vakuutusyhtiö tai joku rahasto?
Luitkohan sä nyt oikein? En ANTAISI lapseni nimeksi, ehkä LEMMIKILLE! Anteeksi pyysin kun en halua loukata. Minä en ole puhunut Prinsessa nimistä mitään. Perinteiset nimet mun makuun mutta makunsa kullakin! Opettele ymmärtämään mitä luet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita painomerkki oikeaan kohtaan, niin nimi muuttuu espanjan imperfektiksi asui.
No kuuleppa "ella" on espanjaksi hän ja ihan nimi sekin täällä on!
No on joo, niminä täällä ovat käytössä myös Ellan lisäksi myös mm. esa ja alma. Kyse olikin lähinnä siitä, että tuo Vivia ei taida olla nimi. Mutta toisaalta onhan sitä maailmassa niin paljon erilaisia Pähkinöitä ja Taika-kukkia sun muita, että kai yks Vivia joukkoon mahtuu.
Vivia on helpompi kuin Vivian, helpompi taivuttaa.