Mielipide nimestä Vivia?
Kommentit (25)
Samaa sarjaa kuin Lilia. Ihan kiva.
Kiva nimi mielestäni. Myös Vivian on kiva.
Ihan hyvä nimi teiniprinsessalle
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Laita painomerkki oikeaan kohtaan, niin nimi muuttuu espanjan imperfektiksi asui.
Kiva nimi. Sopii aikuisellekin, toisin kuin monet muut pienelle tytölle soveltuvat.
Laita sää se, meille taitaa tulla Vivian..
Mun mielestä hyvä nimi ja nimenomaan ei ole mikään prinsessanimi tai pissisnimi.
Mielestäni ihan kiva, en ole koskaan aikaisemmin kuullut. Onhan meillä Lilia ja Lilian niin miksei myös Vivia ja Vivian
Laita Vivian :)
On tuokin hyvä, mutta sekoittuu Vivian-nimeen ja kaikki aina kirjoittaa Vivian.
En ymmärrä, miksi tyttölapsista halutaan tehdä sellaisia prinsessoja. Miksei tavallinen turvallinen nimi kelpaa?
Aivan ihana! Itse miettinyt samaa!
Mä tiedän jo etukäteen, tuun saamaan monia alapeukkuja mutta mielipidettä tässä kysyttiin. Omani on, kiva nimi lemmikille mutta en antaisi oman lapsen nimeksi. Joku jo mainitsi mutta tulee mullekin mieleen joku firma.. Ihan ok kunhan tottuu ja on niitä omituisempiakin kuullut :). En tosiaan halunnut loukata.
ViiaPauliina kirjoitti:
Mä tiedän jo etukäteen, tuun saamaan monia alapeukkuja mutta mielipidettä tässä kysyttiin. Omani on, kiva nimi lemmikille mutta en antaisi oman lapsen nimeksi. Joku jo mainitsi mutta tulee mullekin mieleen joku firma.. Ihan ok kunhan tottuu ja on niitä omituisempiakin kuullut :). En tosiaan halunnut loukata.
Mutta onko silti perusteltua vaikeuttaa lapsen elämää antamalla prinsessanimi, josta tulee mieleen vakuutusyhtiö tai joku rahasto?
Vierailija kirjoitti:
Laita painomerkki oikeaan kohtaan, niin nimi muuttuu espanjan imperfektiksi asui.
No kuuleppa "ella" on espanjaksi hän ja ihan nimi sekin täällä on!
Vierailija kirjoitti:
Hiivatulehduspuikko
Ellen on se joku emätinpuikko
Minulle tulee mieleen vain vivisektio, eli elävältä leikkely.
Tai sitten yletön eloisuus. Sopii adhd-lapsen nimeksi.
Kuulostaa vakuutusyhtiöltä. Nyt eläketurva- ja henkivakuutukset Viviasta!