Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiittämätön muija veti herneet nenään baby showereistaan!

Vierailija
30.03.2017 |

Koko kämppä oltiin koristeltu, kaverit leiponeet erilaisia herkkuja, oli järjestetty ohjelmaa ja se perus-perinteinen vaippakakku.. Ihania vauvanvaatteita lahjaksi jne..

Ja kun muija astui ovesta sisään, niin heti oli naama norsunv*tulla kun oli luullut tulevansa tyhjään kotiin.
Tiedän että raskaana olevan naisen hormonit saattaa aiheuttaa tunnekuohuja, mutta voi helv*tin v*ttu miten voi olla niin ylimielinen ja itsekäs ihminen. Olisi vaikka sitten teeskennellyt sen parituntisen läpi, niin ei olis ollut niin vaivaannuttava tunnelma.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää yllätyksistä. Olen itse sellainen ja mulle olis järkytys yllätysjuhlat. Oliko tuleva äiti tulossa mistä? Väsyneenä töistä? Ajatuksena että kotona menee ja nukkuu vuorokauden ympäri kun niin väsyttää. Ei siinä kohtaa välttis jaksa iloita vauvajuhlistaan. Vähän armoa tulevalle äidillekin :)

Vierailija
2/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei tykkää yllätyksistä. Olen itse sellainen ja mulle olis järkytys yllätysjuhlat. Oliko tuleva äiti tulossa mistä? Väsyneenä töistä? Ajatuksena että kotona menee ja nukkuu vuorokauden ympäri kun niin väsyttää. Ei siinä kohtaa välttis jaksa iloita vauvajuhlistaan. Vähän armoa tulevalle äidillekin :)

Oli käsittääkseni ihan vapaata lauantaipäivää viettänyt miehensä kanssa, ja heillä oli salasuunnitelma että tulevat käymään kotona, ja menisivät sitten ravintolaan syömään. Oli tietysti nälkäinen, mutta toisaalta pääsi heti herkkujen pariin babyshowereissaan. Ja ei meitä vieraita ollut kuin 6. Siinä hän sitten mökötti korvat punaisena..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hän toivonnut tällaisia baby showereita? Mä sanoin etukäteen kaikille etten halua moisia kemuja. Kannattaa ehkä muidenkin raskaana olevien muistaa ilmoittaa tämä asia läheisilleen, jos mahdolliset baby showerit eivät kiinnosta, ettei tule sitten kiusallisia tilanteita.

Vierailija
4/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On riski kun ylläriä järkkää, ettei ylläri olekaan mieleinen, sattuu huonolle ajankohdalle, tai jokin muu ei klikkaa. Mutta kyllä tällainen ylläri pitää jumalauta pyyteettömänä lahjana järjestää, eikä silleen, että odotat lahjan vastaanottajalta ylitsetulvivaa palvomista vaikkei hän mitään ole sinulta vaatinut koska minä minä minä! Sinunkin raskaudessasi on kyse vain minusta!

Vierailija
5/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi vitun vauvasuihkut. 

turhaakin turhemmat pippalot.

Vierailija
6/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos, kun hän oli ilolla odottanut yhteistä ravintolaillallista miehensä kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme