Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies painostaa myymään kaikkea tori.fi.ssä, koska olen työttömänä. Satun vaan olemaan tosi arka.

Vierailija
30.03.2017 |

Eli ajatuskin on todella ahdistava, sillä olen huono puhelimessa, ja kohtaamiset vieraiden kanssa pelottavat. Mun pitäis kaupata miehen poria ja vanteita ym. Eli ostajat olisivat vielä mahdolliseti kaikki miehiä. Tullut jo jopa tunne, että jätän miehen, koska en vaan uskalla alkaa hommaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita sinne puhelinnumeroa, vaan spostiosoite. Sovi haut sellaiseen aikaan kun mies on kotona.

Terveisin toinen ujo ja arka 😊

Vierailija
2/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä laita sinne puhelinnumeroa, vaan spostiosoite. Sovi haut sellaiseen aikaan kun mies on kotona.

Terveisin toinen ujo ja arka 😊

Kiitos ☺

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin olen arka, joten ymmärrän sinua. Mutta miehen ei tietenkään pitäisi painostaa sinua tekemään tuollaista. Oma isäni aikoinaan painosti minua ja äitiäni tekemään kaikkea vastaavaa. Se oli tosi nöyryyttävää yrittää myydä jotain kamaa josta ei tiedä mitään.

Vierailija
4/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi myydä miehesi kamoja?

Vierailija
5/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai myyt ja otat välistä rahaa itelle, kun alkuun pääsee niin tulet rakastamaan myydä toisten tavaroita.

Vierailija
6/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinä se mies myymään itse tavaransa?

Vierailija
7/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaa huutonetissä ja ilmoita ainoaksi toimitusmahdollisuudeksi postitus. Silloin tarvitsee olla ostajien kanssa tekemisissä vain viesteillä ja sähköpostilla.

Vierailija
8/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies ite myy romujaan? Tuskin mieskään sun ostamia tavaroita myis alusta loppuun. Ymmärrän kyllä jos mies hoitaa kaupat ja sä ystävällisesti suostut luovuttamaan tavaran, jos nouto sattuu miehen työajalla. Mut ei sekään pakollista oo

Vierailija
9/9 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla melkoinen riippakivi sille miehellesi.