Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tullut työkkäristä

Vierailija
30.03.2017 |

Yhteydenottoa. Edellinen yhteydenotto piti olla 30.9. Olen ollut työttömänä vuoden, ei mitään reagointia. Pari kertaa olen käynyt työkkärissä kysymässä jotain, lähetellyt hakemuksia työpaikkoihin ja kursseille. Aika erikoista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne soittavat sitten randomina päivänä randomiin aikaan. Jos olet vaikka vessassa, etkä vastaa puhelimeen, saat viikon karenssin.

Vierailija
2/5 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sivuilla luki että soittavat 25.3. Ei soitettu, sivuille oli laitettu selvityspyyntö että miten olet toteuttanut suunnitelmaa sekä puolen vuoden päähän uusi soittoaika. Lähetin selvityksen ja asia on näköjään käsiteltävänä. Ei kai ne karenssia sentään voi läjäyttää sen vuoksi että en ole saanut töitä lukuisista hakemuksista huolimatta. Kerran päässyt jopa haastatteluun saakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ihan kuin löysässä hirressä. Sieltä voidaan sanoa, että suunnitelma ei ole toteutunut, vaikka ei ole edes soitettu. Oli aikoja, jolloin en uskaltanut mennä virastoikaan oikein minnekkään, et jos soitetaan. Tullut nimittäin selvityspyyntö siitä, kun en ollut vastannut puhelimeen. Rahat myöhästy tuon takia 1,5 viikkoa. Laskut jäi maksamatta, ja minähän ne muistutusmaksut maksan...

Vierailija
4/5 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole edes sitä suunnitelmaa. Meille sanottiin vielä töissä ollessa rttä suunnitelma tehdään heti yhteistyössä te-viranomaisten kanssa. Eipä ole tehty eikä pyydetty tekemään itse. Ihmentouhua koko homma

Vierailija
5/5 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa puhelinnumero yhteystiedoista, niin tulee vain kirjallisia spämmejä.