Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen hauskin tavis - Siinäpä taas yksi myötähäpeää herättävä ohjelma

Vierailija
30.03.2017 |

Ainakin mainoksissa olevat "hauskat" ihmiset ovat kaikkea muuta kuin hauskoja. Toivottavasti ohjelman kilpailijat eivät ole samaa tasoa olettaen että nuo mainosten tyypit ovat vain näyttelijöitä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse Salmisella on jäänyt tuo bimborooli päälle. Se oli ihan hauska juttu joskus 15 vuotta sitten mutta on alkanut hieman tympäistä. Tuntuu, että kaikki muutkin suomalaiset naispuoliset "koomikot" tekevät tuota samaa, esittävät vähän kujalla olevaa naishahmoa.

Ohiksena tämä.

Vierailija
22/35 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa Vainaa oli hyvä xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hauska ohjelma, vaikkei kaikki osallistujat naurata. Ja krissestä en tykkää. Mut riku on ihana.

Välillä tuntuu että tuomarit nauraa heti ekoilla minuuteilla mutta kun rahasumma nousee, yht äkkiä eivät naurakaan ja osallistuja ei saa rahaa ollenkaan.

Vierailija
24/35 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen esikarsintakiertue on ollut useammallakin paikkakunnalla. Perusteita valintaan en toki tiedä.

Satun olemaan itse mukana kakkososassa. En voi muuta sano kuin että kokonaistaso nousee. Puhun nyt kaikkien jaksoon osallistujien puolesta.

Enempää en sääntöjen mukaan voi kertoa. Suosittelen katsomaan. Jokainen voi kokeilla ihan itse, miltä tuntuu seistä tuolla esiintymässä. Vasta sen jälkeen puskahuutelu on ok.

Jos joku lapioi paskaa naamaansa, voin todeta hänen toimintansa olevan typerää vaikka en itse olekaan sitä koskaan tehnyt. Se niistä puskahuuteluista.

Vierailija
25/35 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hauska ohjelma, esiintyjät itse ei ota hommaa läheskään niin vakavasti kuin arvostelijat täällä. Ihanaa kun ihan tavalliset ihmiset haluaa pelleillä telkkarissa.

Vierailija
26/35 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teistä valittajista ei ainakaan kukaan sais ketään nauraan :D

Vierailija
27/35 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas varmaan Akateemiset dissaa roskasakkiduunareitten paska ohjelmia :DD

Vierailija
28/35 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin jo osallistua tohon, mutta onneks en. Ehkä on fiksumpaa kokeilla stand upia jossain hämyisessä baarissa kun eka kerta menee vissiin useimmilla pieleen joka tapauksessa. Plus en kehtaa heittää jotain puujalkavitsejä vaan haluan saada ihmiset nauramaan. Noissa taas nauretaan enemmän vitsien esittäjille kuin itse vitseille.

Vierailija
29/35 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävä ohjelma . Riku tekonauraa erittäin läpinäkyvästi. Lopettakaa koko ohjelma.

Vierailija
30/35 |
05.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nauranut kertaakaan kyseisen ohjelman aikana. Olisin loistava tuomari; en päästäisi ketään jatkoon.

Vierailija
31/35 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä jakso 4/2018. Vatsa vieläkin kipeänä naurusta.

Vierailija
32/35 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päiväisten teinien rasistinen vitsi ei oikein uponnut. Hölmistyneitä katseita katsomo täynnä.

Vierailija
33/35 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunat on kyl käsittämätön ohjelma.

Ensinnäkin nimi on anglismi. Sit pitäisi jaksaa tuijottaa, kun tylsät tyypit tuijottaa tylsiä tv.ohjelmia ja mässyttää perunalastuja.

Vierailija
34/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat pliis älkää päästäkö alaikäisiänne tuonne koko kansan eteen nolaamaan itseään.

Vierailija
35/35 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei edes yritä mitään fiksua huumoria? Hassunhauskat hahmot typerine äänineen ja hokemineen on mennyt juttu. Ei kukaan tämänpäivän ihminen huvitu idioottimaisuuksilla kyllästetyistä junttihokemista. Tuo ohjelma on ihmisten aliarvioimista puhtaimmillaan, kaikilla osa-alueilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän