Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuote, joka on yllättänyt sinut positiivisesti

Vierailija
30.03.2017 |

Eli vähän kuin vastakohtana tuolle "Hehkutettu tuote, johon petyit"-keskustelulle.

Mikä tuote on ollut sinulle positiivinen yllätys? Sellainen, josta odotukset ei olleet korkealla, mutta saikin yllättyä positiivisesti.

Itselläni:

- Kone Helsinki-kynsilakat, joita myydään ainakin Tokmannilla. Hinta alle 2 euroa, riittoisia ja parhaiten kestäviä kynsilakkoja, mitä olen käyttänyt

- Tigerin nukanpoistaja. Maksoi vain 3e ja ihan samaa jälkeä tekee, kuin monta kertaa kalliimmat "merkki"nukanpoistajat

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen Glow Reveal 50 seconds facial. Naamio, jota tarvitsee pitää vain minuutti ja huuhdella sitten pois. Huomaan oikeasti eron ihossani! Loistava aamutuote.

Positiivinen yllätys oli myös Kicksin oman sarja Vitamin C Wake Up serum. Tämä siloittaa ihoni pinnan ja tekee näkyvän muutoksen.

Vierailija
122/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea -tuotteet, etenkin kasvovoiteet. Just se sininen pyöreässä metallirasiassa on ollut jo vuosia luottotuotteeni. En ikinä osta mitään kalliita merkkivoiteita. Näytän ikäistäni kymmenen vuotta nuoremmalta. Lie geeneissä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ebaystä tilasin jostain Aasiasta Beauty blendereitä, eli ihan saman näköisiä kuin Suomessa myydään mutta hinta n 2-3 €/ kpl. Voin todellakin suositella. Osaan saa vielä sen solid-saippuan kaupan päälle samaan hintaan. Eipä huvita kotimaisia hintoja näistä pulittaa.

Beauty blender on täysin ylivoimainen meikkivoiteen levittämisessä! Tosi luonnollinen lopputulos.

Beauty blender on tuotemerkki eli tilasit kopion. Kannattaa tilata Hermeksen tai LV:n laukut myös Aasiasta, saa muutamalla kymmenellä eurolla kun täällä maksaa tuhansia euroja.

Vierailija
124/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Mihin käytät nilkkapainoja? En oikein ymmärtänyt ideaa kun olivat joskus 90-luvulla muodissa. Toinen kysymys koskee Garnierin 3 in 1-tuotetta, miten käytit sitä; päivittäiseen pesuun, kuorintavoiteena vai kasvonaamiona kun sait hyviä tuloksia? Joskus ostin sitä ja käytin kasvojenpesuun mutta en nähnyt tuloksia. Pelotti että se kuivattaa ihoa liikaa.

Garnieria käytän 1-2 kertaa viikossa naamioina ja pestessä samalla kuorin. Päivittäiseen käyttöön tuo on varmaan vähän tujua.

Vierailija
125/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Mihin käytät nilkkapainoja? En oikein ymmärtänyt ideaa kun olivat joskus 90-luvulla muodissa. Toinen kysymys koskee Garnierin 3 in 1-tuotetta, miten käytit sitä; päivittäiseen pesuun, kuorintavoiteena vai kasvonaamiona kun sait hyviä tuloksia? Joskus ostin sitä ja käytin kasvojenpesuun mutta en nähnyt tuloksia. Pelotti että se kuivattaa ihoa liikaa.

No mihinkä nilkkapainoja nyt yleensä käytetään? (En ole se, jolta kysyit sikäli kun joltain kysyit, vaikea tietää kun et lainannut).

Nilkkapainot oli muotia 80-luvulla. Aion itsekin hankkia sellaiset, tavallinen kauppareissukin kävellen on tehokkaampi painoilla. Myös ranteisiin saa.

Kävelyyn ehkä soveltuvat mutta juoksussa ei kannata käyttää lisäpainoja ellei halua rikkoa itseään.

Vierailija
126/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan Argan Kasvovoide. Etsin uutta kasvovoidetta ja tarjolla oli paljon kalliimpiakin, mutta aikani eri purkkien inci-listaa tutkittuani päädyin tuohon. Tosi hyvän tuntuinen iholla, kosteuttaa ohuellakin kerroksella, mutta ei jää ihon pintaan, joten voi vaikka heti meikata.

Vierailija
127/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ebaystä tilasin jostain Aasiasta Beauty blendereitä, eli ihan saman näköisiä kuin Suomessa myydään mutta hinta n 2-3 €/ kpl. Voin todellakin suositella. Osaan saa vielä sen solid-saippuan kaupan päälle samaan hintaan. Eipä huvita kotimaisia hintoja näistä pulittaa.

Beauty blender on täysin ylivoimainen meikkivoiteen levittämisessä! Tosi luonnollinen lopputulos.

Mitä nämä ovat, onko jotain meikkisieniä? MIten mä olen pystynyt 58 vuotta elämään tietämättä näistä?? Silloin harvoin kun olen meikannut, olen ihan sormilla taputellut sen voiteen. Mutta hyvä jos sinua ja muitakin käyttäjiä nämä ilahduttaa.

Vierailija
128/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää! Minusta pirkan kasvojen puhdistusliinat ovat kaikista parhaimpia, vaikka hintaa joku 2,5e.

Vierailija
129/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka pinsetit on parhaimmat mitä mulla on ollut. Ei aiemmatkaan mitään kalleimpia laatupinsettejä ole olleet, mutta "merkkiä" kuitenkin ja pirkkaa kalliimpia.

Vierailija
130/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innocentin smoothiet, niitä tulee juotua joka viikko, montaa hyvää makua löytyy.

Vierailija
131/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl:n kortsut.

Sultan vai Magic ?

Vierailija
132/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin jauhelliha. Parasta.

Rotukarjanko ?

Vierailija
133/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nämä ovat, onko jotain meikkisieniä? MIten mä olen pystynyt 58 vuotta elämään tietämättä näistä?? Silloin harvoin kun olen meikannut, olen ihan sormilla taputellut sen voiteen. Mutta hyvä jos sinua ja muitakin käyttäjiä nämä ilahduttaa.

Kyllä, meikkisieniä jotka ovat erityisen hyviä meikkipohjan levityksessä. Käy meikkivoiteelle, peiteaineille, highlightereille ja monelle muulle tuotteelle. Satunnainen meikkaaja tuskin näitä osaa arvostaa mutta paljon meikkaava huomaa lopputuloksessa eron heti ensimmäisellä levityskerralla.

Ja mitä ongelmaisempi iho, sitä enemmän tarviit beauty blenderiä.

Vierailija
134/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

X-tra ja Rainbow terveyssiteet. Mulla oli vanhastaan muistikuva, että halpissiteet on hirveitä paksuja vaippoja,  jotka pullottaa housuissa, mutta niissähän on tapahtunut kehitystä!

Ainakin X-tran yösiteet ovat samaa kamaa kuin Vuokkoset. Rainbowsta en osaa sanoa.

Vierailija
135/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin edullisesti käytetyn Huawei Honor 7:n ja se on pelannut kuin buikki. Etenkin kamerat on loistavia!

Ostin myös kympillä hyvännäköiset tennarit puolalaisesta lidlintapaisesta ja ne vaikuttaa oikein hyville. :)

Vierailija
136/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kauppojen omat merkkituotteet, sanotaan nyt esim. Pirkan kurkkusalaatti, joka hakkaa Felixit sun muut mennen tullen. Monet muutkin Pirkka-tuotteet ovat osoittautuneet hintaansa paremmiksi.

Vierailija
137/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutrogenan Norwegian formula kantapäävoide liuottaa koppurat ilman jalkaviilaa. Ennen käytin raspia ja Oriflamen kantavoidetta joka vain jätti rasvaisen tunteen. Tangle teezer toimii yli odotusten kuten muillakin. Elmexin hammastahna on yli muiden, muutaman euron sijoituksella säästää mojovat hammaslääkärikustannukset. Työkaverini ihmetteli kuinka hiukseni kiilsivät kun vaihdoin hoitoaineeni Lorealin värjättyjen hiusten hoitoaineeseen (punainen puteli). Nivean lähes kaikki tuotteet on ihania ja saa ihon hehkumaan paremmin kuin esim. Matis jota käytin vuosia. Monet hehkutti vuosia höyhenpeittoja ja untuvatakkeja, en ymmärtänyt miksi kunnes testasin itse. Luulin myös että Tommy Hilfigerin kengät on vain teinipissiksille mutta ne on oikeasti mukavat ja niillä taittaa pitemmänkin matkan. Ruoka-aineista seitan yllätti positiivisesti, ihan kuin kalkkunaa mutta vegaanista ja kolesterolitonta.

Vierailija
138/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batisten kuivashampoo.

Olin vuosikausia käyttänyt ties mitä kuivashampoota mikä hyllystä löytyy ja kuullut tästä aina hehkutusta. Hinta tuntui liian korkealta ja mietin että mitä muuta se nyt voisi tehdä mitä nuo muut ei tee. Sain putelin lahjaksi ja jessus, tää on ihan omaa luokkaansa.

Tuoksuu älyttömän hyvältä, tukka tuntuu ja näyttää vastapestyltä. Pari suihkautusta  riittää, tukka ei jää "puuteroidun" näköiseksi, ja tökötti ei jätä tukkaa karhean tuntuiseksi. Suosittelen!

Vierailija
139/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin hummus. Hyvää!

Vierailija
140/150 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klippoteket original-hiuskiinne. Se siinä oranssissa putelissa oleva. Todella hyvä pito. Ei tarvitse niin paljoa suihkuttaa kuin yleensä oon tottunut muita hiuskiinteitä suihkuttamaan.