Onko tämä nyt sitä kemiaa? Katseet kohtasivat miehen kanssa, ja nyt en saa häntä pois mielestäni.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se kemioiden kohtaamista, jos molemmat kokevat jotain?
No mitä muuta se olis?
Kuvitelmaa?
Vierailija kirjoitti:
^^ Joo, kyllä toi on sitä kemiaa, ainakin sun puoleltas.
Kemiaa tai pimahtamista.
Jos yksi katse ihanan miehen kanssa antaisi luvan heittäytyä rakastuneeksi (yli päivän ajaksi), johan olisi elämä hurjaa ja sekaisin eikä pelkästään minulla. Palaa asiaan kahden viikon päästä ja mieti sitten oliko kyse elämää suuremmasta asiasta vai lämpimästä hetkestä elämän polulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näin voi käydä? Eihän pelkkään katseeseen voi ihastua?
Ei niin mutta siihen ihmiseen katseen takana voi. Vaikea selittää mutta me molemmat tiedettiin kuuluvamme yhteen jo ennen kuin sanaakaan puhuttiin toisillemme.
T: vastaaja 9, edelleen hullun rakastunut mieheensä
Valitettavasti näin tapahtuu vain ehkä 1/1000 000 tapauksista joissa toinen kokee katseen erityisen sykähdyttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^ Joo, kyllä toi on sitä kemiaa, ainakin sun puoleltas.
Kemiaa tai pimahtamista.
Jos yksi katse ihanan miehen kanssa antaisi luvan heittäytyä rakastuneeksi (yli päivän ajaksi), johan olisi elämä hurjaa ja sekaisin eikä pelkästään minulla. Palaa asiaan kahden viikon päästä ja mieti sitten oliko kyse elämää suuremmasta asiasta vai lämpimästä hetkestä elämän polulla.
Näin itsekin järkeilin, ja vaikka uskonkin rakkauteen ensisilmäyksellä, nyt ei voi tehdä muuta kuin unohtaa. Kyseessä oli kyllä maailman ihanin mies!
Sitä se on kemiaa, rakkautta ensi silmäyksellä.
Ainoa ongelma on se, että miten pystyn unohtamaan tämän miehen?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä voitko koskaan täysin unohtaa, mutta ajan myötä asiat asettuvat tärkeysjärjestykseen. Osittain kiinnostuksen ja vetovoiman syntyminen on biologiaa, feromoneja, geenejä. Luonto yrittää saada sinut yhteen geneettisesti yhteensopivan kumppanin kanssa, ja siksi hullaannut hänestä. Jos et kuitenkaan koskaan pääse aloittamaan hänen kanssaan suhdetta, ja tapaat uusia ihmisiä, pääset hänestä kyllä aikanaan yli ja pystyt muodostamaan parisuhteen jonkun toisenkin kanssa. Voit kyllä vakaassa parisuhteessa yhä tuntea perhosia vatsanpohjassasi hänet nähdessäsi, mutta ymmärrät, että on tärkeämpiäkin asioita kuin hormonit ja biologia, esim. se, mitä kaikkea olet jonkun toisen kanssa käynyt läpi, kaikki hyvät sanat ja tekonne toisillenne. Ne oikeasti tapahtuneet teot ovat paljon merkittävämpiä asioita kuin voimakas vetovoima ja haavekuvitelmat siitä, mitä olisi voinut ehkä olla, mutta ei välttämättä.
Niinkuin joku sanoi, varaudu ainakin parin vuoden helvettiin. Itselleni kävi samoin ja tunteet molemminpuoliset, mutta mies on varattu. Minusta tuntuu, että luultavasti en tokene tästä koskaan.
Toivottavasti sulla on parempi onni.
Luulisin että tämä mies on varattu, mutta mitään varmaa tietoa minulla ei ole. Aloitetta en kehtaisi tehdä, sen pitäisi tulla miehen suunnalta..
Vierailija kirjoitti:
Koen että myös hän koki jotain. Mitäs nyt?
Kemia ei toimi noin pitkiltä etäisyyksiltä. Pitäisi olla nesteen vaihtoa että päästään kemiaan ja siinäkin biokemiaan ja vastaavaan.
Seurustelin opiskelijana pojan kanssa jolla oli silmälasit sovimme tapaamisen pieneen uimahalliin. Hän ehti ennen ja allasosastolla yritti sitten tihrustaa, että olenko siellä.
En ollut ja hän meni saunaan, joka oli ihan tyhjä, mutta pian tuli mies, joka oli ollut uimassa ja istui ihan tämän pojan viereen.
Kas kun katse oli kertonut kaiken.
Tämä siis aikana ennen kännyköitä opiskelijoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä kokenut mitään, mutta sinä selvästi ihastuit. Pyydä sitä kahville.
Antaa epätoivoisen kuvan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä kokenut mitään, mutta sinä selvästi ihastuit. Pyydä sitä kahville.
Antaa epätoivoisen kuvan...
Epätoivoinenkin voi yrittää ja onnistua. Toiset pohtii toiset nussii näin se on ollut ainakin siitä lähtien kun kirjoituksis on säilynyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten näin voi käydä? Eihän pelkkään katseeseen voi ihastua?
Todellakin voi! Pitää vain muistaa, että nyt puhutaan nimenomaan ihastumisesta. Siitä on vielä todella pitkä matka rakastumiseen tai parisuhteeseen. Etenkin ovulaatioaikaan tuollaisia ihastuksia voi tulla vastaan jopa useampi kuin yksi päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Kaksipiippuinen juttu. Luulen kyllä, että ihminen on ohjelmoitu alitajuisesti lukemaan kiinnostavien kumppanien kehonkieltä, ihan jo lajin säilymisen kannalta on hyvä, jos huomaa toisen kiinnostuksen. Tietysti kehonkieleen, eleisiin, pupillien liikkeisiin ym. voi perehtyä ja asioita opiskella, mutta luultavasti moni osaa "lukea" noita merkkejä ihan luonnostaankin, vaikka ei osaakaan eritellä sanallisesti, miksi tuntee toisen olevan kiinnostunut. Ainakin itse olen useimmiten vaistonnut ennalta muiden kiinnostuksen ennen kuin he ovat itse asiasta kertoneet, jopa esim. illanvietossa tavattujen uusien tuttavien kiinnostuksen huomaan yleensä jo ennen kuin he tulevat puhumaan minulle. Epävarminta kiinnostuksen arvioiminen on silloin, kun on itse todella ihastunut - sitä etsii niin kovasti merkkejä toisen kiinnostuksesta, että kokonaiskuva voi hämärtyä.
Tämä. Ja tämän takia olen yrittänyt joillekin palstamiehille kertoa, että se nyt vaan ei onnistu että esitätte naiselle olevanne häneen rakastuneita, vaikka todellisuudessa vain yrittäisitte tyytyä häneen. Jos puheet ja nonverbaalinen viestintä ovat ristiriidassa, ihminen uskoo nonverbaalista viestintää, ja naiset ovat keskimäärin miehiä parempia lukemaan mikroilmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä voitko koskaan täysin unohtaa, mutta ajan myötä asiat asettuvat tärkeysjärjestykseen. Osittain kiinnostuksen ja vetovoiman syntyminen on biologiaa, feromoneja, geenejä. Luonto yrittää saada sinut yhteen geneettisesti yhteensopivan kumppanin kanssa, ja siksi hullaannut hänestä. Jos et kuitenkaan koskaan pääse aloittamaan hänen kanssaan suhdetta, ja tapaat uusia ihmisiä, pääset hänestä kyllä aikanaan yli ja pystyt muodostamaan parisuhteen jonkun toisenkin kanssa. Voit kyllä vakaassa parisuhteessa yhä tuntea perhosia vatsanpohjassasi hänet nähdessäsi, mutta ymmärrät, että on tärkeämpiäkin asioita kuin hormonit ja biologia, esim. se, mitä kaikkea olet jonkun toisen kanssa käynyt läpi, kaikki hyvät sanat ja tekonne toisillenne. Ne oikeasti tapahtuneet teot ovat paljon merkittävämpiä asioita kuin voimakas vetovoima ja haavekuvitelmat siitä, mitä olisi voinut ehkä olla, mutta ei välttämättä.
Muuten kyllä äärettömän hyvä teksti ja täyttä asiaa, mutta ymmärsin että tässä oli kyse ihan vain satunnaisesta katseiden kohtaamisesta. Ei oltu vielä edes tutustumis- saati seurusteluvaiheessa.
Luin ketjua ja mulle kävi samalla tavalla, ehkä vähän pitemmän kaavan kautta ja nyt vituttaa koko asia koska kaikki on mahdotonta,ikäero,tuo nainen on varattu ym.
Mutta sitä näkyä ei voi unohtaa kun tuo nainen nousi alasti vedestä kylmässä tähti kirkkaassa syksy yössä täydenkuun aikaan.
Nyt olen 1.5v tehnyt kaikkeni etten joudu tekemisiin tuon naisen kanssa,mutta ikävä kyllä kuulen siitä aina välillä enkä pysty unohtamaan sitä.
Itse asiassa kaikki ihastukset mitä ei ole monta palaavat aina välillä mieleen.
Useammalta naiselta olen vielä kuullut että olen kylmä,tunteeton paskiainen.
Mullakin on käynyt. Vajaa pari vuotta sitten. Edelleen hän on mun ajatuksissa joka päivä. Nyt en ole nähnyt pitkään aikaan mutta jostain syystä hän vain on jäänyt mun päähän.
Mä kans jäin katseesta kiinni yhden naisen kanssa kaupassa jo jokin aika sitten, ja on ollut mielessä koko ajan. Asutaan aika lähekkäin ja tiedän sen puhelinnumeron, mut en tiedä onko se varattu. Mitenkähän pitäis lähestyä neitoa? Onkohan tekstarin laittaminen ok? Haluaisin kuitenkin kasvotusten pyytää syömään tai jotain...
Tekstari on ihan ok. Kysymällä selviää.
No mitä muuta se olis?