Onko tämä nyt sitä kemiaa? Katseet kohtasivat miehen kanssa, ja nyt en saa häntä pois mielestäni.
Kommentit (40)
Varaudu muutaman vuoden kärsimykseen, tuskaan ja epätoivoon. Eipä mulla muuta.
"Koin, että myös hän koki jotain." Melkoista tunteiden tulkintaa. Mutta jos olet asiasta naisen vaistollasi oikeassa, teet luonnollisestikin aloitteen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile häntä kolmella sanalla.
Ihana, ihana, ihana.
Olen aivan sekaisin, mietin häntä tänään koko päivän. Eikä hän ole edes minun "tyyppiäni".
^^ Joo, kyllä toi on sitä kemiaa, ainakin sun puoleltas.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy varmaan unohtaa.
Mulla kävi kerran noin. Näin miehen, katseet kohtasi. Aina kun vilkaisin tuohon mieheen päin, hän katsoi mua. Jotenkin se mies jäi mieleen, tuntui että siinä on mulle jopa se oikea. Tuntui myös siltä etten ollut tunteeni kanssa yksin.
Tuon päivän jälkeen ei nähty hetkeen mutta niin se kohtalo meidät heitti taas toistemme katseltaviksi. Nyt ollaan oltu yhdessä melkein kymmenen vuotta.
Ollaan puhuttu tuosta ensikohtaamisesta. Mies sanoi ihmetelleensä sen jälkeen miten voi pelkästä katseesta toinen jäädä mieleen niin ettei sieltä pois saa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile häntä kolmella sanalla.
Ihana, ihana, ihana.
Jos mies oli mies, hän ajatteli: "pissis, pissis, pissis, ehkä panisin, ehkä kuitenkaan en."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy varmaan unohtaa.
Yleisellä elämänkokemuksella voin sanoa, että ihastuksia tulee ja menee, mutta tosirakkaus kestää.
Miehet on paskoja. Se ihanuus on pelkkää hormonihämäystä.
Miten näin voi käydä? Eihän pelkkään katseeseen voi ihastua?
Vierailija kirjoitti:
Miten näin voi käydä? Eihän pelkkään katseeseen voi ihastua?
Ei niin mutta siihen ihmiseen katseen takana voi. Vaikea selittää mutta me molemmat tiedettiin kuuluvamme yhteen jo ennen kuin sanaakaan puhuttiin toisillemme.
T: vastaaja 9, edelleen hullun rakastunut mieheensä
Uskon että puhut minusta. Voin vakuuttaa että minäkin koin kemiaa :)
Vierailija kirjoitti:
Uskon että puhut minusta. Voin vakuuttaa että minäkin koin kemiaa :)
Huomasin sen kyllä! :)
Laita linkkiä siihen katseeseen, ei uskota ilman.
Kaksipiippuinen juttu. Luulen kyllä, että ihminen on ohjelmoitu alitajuisesti lukemaan kiinnostavien kumppanien kehonkieltä, ihan jo lajin säilymisen kannalta on hyvä, jos huomaa toisen kiinnostuksen. Tietysti kehonkieleen, eleisiin, pupillien liikkeisiin ym. voi perehtyä ja asioita opiskella, mutta luultavasti moni osaa "lukea" noita merkkejä ihan luonnostaankin, vaikka ei osaakaan eritellä sanallisesti, miksi tuntee toisen olevan kiinnostunut. Ainakin itse olen useimmiten vaistonnut ennalta muiden kiinnostuksen ennen kuin he ovat itse asiasta kertoneet, jopa esim. illanvietossa tavattujen uusien tuttavien kiinnostuksen huomaan yleensä jo ennen kuin he tulevat puhumaan minulle. Epävarminta kiinnostuksen arvioiminen on silloin, kun on itse todella ihastunut - sitä etsii niin kovasti merkkejä toisen kiinnostuksesta, että kokonaiskuva voi hämärtyä.
Onko se kemioiden kohtaamista, jos molemmat kokevat jotain?
Ei välttämättä kokenut mitään, mutta sinä selvästi ihastuit. Pyydä sitä kahville.