Miksi naiset aina hurahtaa astrologiaan, konmaritukseen, "salaisuuteen" ja muuhun huuhaahömppään?
Kommentit (64)
Kuulostaa todella yksinkertaiselta ajatella että tiedämme absoluuttisen totuuden joka asiaan. Jos joku kohtalostamme kertoo tai persoonastamme. Niin uskon hyvin että se on planeettojen ja tähtien asento syntymä hetkellämme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niillä miehilläkin omat huuhaansa :)
Pitää paikkansa. Tällä hetkellä seuraavat silmä kovana jotain keikon playoffeja. Siis mitä järkeä? Kaverit luistelevat ja yrittävät saada muovinpalaa jonnekin. Ihan jo jäähallien luonnon kuormituksen takia ko. laji pitäisi lopettaa.
Suomessa taitaa kyllä olla erittäin suosittu laji naistenkin parissa. Mutta miesten kiinnostusta jääkiekkoon ja vastaaviin lajeihin on selitetty sillä, että miehillä on luontainen tarve osua maaliin ja sen näkeminen tuo jotain tyydytystä.
Eräät naiset ainakin tykkäävät hakea puolisoita lajin huipulta.
Ja kuinkahan monta tuollaista miestä on Suomessa? Kymmenen?
Aika moni nainen viimeistään neljänkympin korvilla alkaa miettiä, että oliko mun elämäni tässä. Lapset ovat jo sen verran isoja, että eivät tarvitse äitiään koko ajan, puoliso on kasvattanut juuret olohuoneen sohvaan tai tietokonetuoliinsa eikä työelämässäkään ole enää muuta odotettavaa kuin korkeintaan yt-neuvottelut ja potkut. Nainen tiedostaa, että monia asioita ei voi enää muuttaa, valinnat tuli tehtyä jo. Ja myös, että elinaikaa on hyvinkin vielä puolet jäljellä. Nainen elää eräänlaisessa jämähtäneisyyden ja pysähtyneisyyden tilassa ja on otollinen kaikelle sellaiselle, jolla nainen voisi kuvitella saavansa muutosta aikaan edes omien korviensa välissä. Kun hän sitten kuulee tai lukee jostain hömppäasiasta X, hän alkaa aikansa kuluksi perehtyä asiaan lisää. Jos hänestä asia X vaikuttaa oikein hyvältä, hän kokeilee sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi huuhaa vetoaa etenkin naisiin?
Olen ihmetellut kanssasisariani jo pitkään. Mä kun en ole koskaan hurahtanut noihin tai yhtään mihinkään fanaattisesti. Ei vaan ole sellaista elämää tärkeämpää juttua olemassa
N46
Paras mieshuuhaa-tapaus oli kun yksi tuntemani muuten ihan normaalin oloinen mies kehuskeli käyneensä privaatti-esityksessä ja nainen oli käynyt ihan kuumana hänen kyrpäänsä. Pystyin pitämään pokkani 😃.
Kyllä mä tiedän montakin miestä joihin okkultismi vetoaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet koukuttuu muunlaisesta hömpästä. Esim. World of tanks-pelistä.
Minä luen mielelläni jälleensyntymästä, Feng shuista ja horoskoopeista.
Ikinä kuullutkaan mistään World of Tanks pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet koukuttuu muunlaisesta hömpästä. Esim. World of tanks-pelistä.
Minä luen mielelläni jälleensyntymästä, Feng shuista ja horoskoopeista.
Ikinä kuullutkaan mistään World of Tanks pelistä.
Mä kilpailen mieheni vapaa-ajasta tuota peliä vastaan. Helkutin tankit. Siinä ammuskellaan yhteispelinä vihollistankkeja erilaisissa maastoissa. Voitoista saa jotain pisteitä joilla ostellaan parempia tankkeja paremmilla panssareilla ja lisää ammuksia. Hohhoijaa.
Ja mieheni on ihan tavis keski-ikäinen lakimies, ei sotahullu.
Vierailija kirjoitti:
Miehet puolestaan hurahtavat miesten huuhaajuttuhin. Tulee mieleen WinCapita ja kaikki ihme-eliksiirit ja viritelmät, joilla vanhasta Rellusta saa nopeamman kuin uusi Porsche.
Roskaposteissa myydään potenssilääkkeitä ja muuta hassua. Jokuhan noitakin ostaa ;)
Vapaamuurareilla ja muilla veljeskerhoilla on kaikilla omat rituaalinsa ja symboliikkansa ja taikakalunsa ja uskomusjärjestelmänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki miehet juovat aivonsa pilalle?
Siksi, että jos rahojaan ei törsää viinaan, tulee joku muu ja ryyppää tai huijaa ne.
Naisissa on enemmän niitä, joilla tunne-elämä dominoi logiikan sijaan. Miehissä on enemmän niitä, joilla logiikka dominoi. Erot jakaumassa vahvistuvat ihmisille tyypillisen laumakäyttäytymisen eli muiden peilaamisen takia. Vaikka mies ei insinööri olisikaan, hän ei kehtaa heittäytyä humppaan koska kokee sen miehille epätyypillisenä käytöksenä. Ja vastaavasti nainen kokee olevansa vapaampi tekemään valintoja ja voi sen takia olla hengessä mukana muiden naisten hömpässä, vaikka ei itse kokisikaan sitä millään tavalla merkitykselliseksi.
Kertokaa nyt joku viisas, mikä tuo "salaisuus" on? En voi hurahtaa, kun en tiedä mikä se on!! Auttakaa!!
Vierailija kirjoitti:
On niillä miehilläkin omat huuhaansa :)
Usko Huuhkajien menestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vapaamuurareilla ja muilla veljeskerhoilla on kaikilla omat rituaalinsa ja symboliikkansa ja taikakalunsa ja uskomusjärjestelmänsä.
Koko ympäröivä maailmamme on pullollaan piilotettua esoteerista symboliikkaa ja voisin lyödä vetoa, että sen ovat sinne tuottaneet pääasiassa miehet.
http://eliitinesoteerisetsymbolit.blogspot.fi/2014/11/alkupuhe-osa-4-es…
Jostain syystä ihmisten meiliboksit on täynnä erektiopumppujen mainoksi ja seksiehdotuksia Natashoilta. Eiköhän miehet tee tuostakin huuhaasta niin kannattavaa että on järkeä lähettää miljardi sähköpostia.
Suurin osa maapallon uskontohuuhaasta on miesten pöyrittämää. Ja siellä ihan tosissaan heitellään pommeja koska minun mielikuvitusolento on parempi kuin sinun mielikuvitusolento 😲.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt joku viisas, mikä tuo "salaisuus" on? En voi hurahtaa, kun en tiedä mikä se on!! Auttakaa!!
En voi, koska se on "salaisuus".
Miesten suurin hömppä on se että he uskovat parikymppisten pissisten kiinnostuvan heidän setämiehisyydestään. Yksisarvinen on järkiotus tähän huuhaaseen verrattuna.