Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset aina hurahtaa astrologiaan, konmaritukseen, "salaisuuteen" ja muuhun huuhaahömppään?

Vierailija
30.03.2017 |

Miksi huuhaa vetoaa etenkin naisiin?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän sama kuin miksi miehiä on enemmän tiedealoilla ja naisvaltaset alat on mm. hoitoala ja opettajat.

Itse olen aina ollut enemmän loogisuuteen taipuvainen. Olen opetellut tuntemaan paremmin omaa tunnepuoltani ja täytyy sanoa, ettei se ole välttämättä loogisuuden vastakohta. Jos uskoo yliluonnolliseen niin loogista on uskoa täysillä siihen, mihin uskoo.

Ja kuten moni on jo todennut, niin suurin osa maailman hömpästä on miesten keksimää ja vetämää. Katsokaas mitä kommunismi teki maailmalla. Miehet asialla.

Vierailija
62/64 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vähän sama kuin miksi miehiä on enemmän tiedealoilla ja naisvaltaset alat on mm. hoitoala ja opettajat.

Itse olen aina ollut enemmän loogisuuteen taipuvainen. Olen opetellut tuntemaan paremmin omaa tunnepuoltani ja täytyy sanoa, ettei se ole välttämättä loogisuuden vastakohta. Jos uskoo yliluonnolliseen niin loogista on uskoa täysillä siihen, mihin uskoo.

Ja kuten moni on jo todennut, niin suurin osa maailman hömpästä on miesten keksimää ja vetämää. Katsokaas mitä kommunismi teki maailmalla. Miehet asialla.

....ja miten ollakaan ,miehet asialla  myös siellä vastapuolellakin !  Ja milläs asialla ne punakaartilaisnaiset sitten olivat ? Harmi kun en ole nainen,voisin luistella vapaaksi mm. i kaikesta syyllisyydestä vuoden 1918 tapahtumien suhteen Suomessa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat myös tilastollisesti uskonnollisempia. ehkä naisia kiinnostaa miehiä enemmän oma ja muiden hyvinvointi, elämänhallinta jne. mihin pyritään näiden asioiden kautta? olivat ne sitten huuhaata tai eivät.

Vierailija
64/64 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kieltämättä hurahtavat New Age -tyyppisiin uskontoihin useammin kuin miehet. Tosin tiedän miehen, joka on valtavan hurahtanut niihin (uskoo kristallien parantavan sairauksista, "puhdistavan auroja" yms.).

En osaa vastata ap:n kysymykseen nimenomaan sukupuolesta, mutta olen juuri äskettäin kirjoittanut blogiini "Salaisuudesta" eli vetovoiman laki -ilmiöstä meidän kulttuurissamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän