Naurattaa miehet jotka iskevät ja kaikkoavat kun huomaavat että olen jääkuningatar
Miksi ihmeessä näyttäisi miehelle naisellista, pehmeää tai mukavaa puoltaan missään tilanteessa? Naiseus on miesten mukaan heikkoa paskaa. Miehet käyttävät naiseutta haukkumasanana, alentajana, keinona häpäistä joku. Saamanne pitää. Olen aina ollut kylmä miehille ja tulen aina olemaan. Miksi paljastaa mitään heikkoa itsestään? Miksi paljastaa mitään mukavaa ihmiselle joka käyttää sitä hyväksi ja jonka mielestä se on ali-ihmisyyden merkki?
Olen ja tulen aina olemaan kylmä, ilmeetön, surullinen, vakava, jäinen ja alavireinen miesten seurassa. Tulevat iskemään koska olen nuori, mutta kaikkoavat minuutissa kun suruiset jääsilmäni eivät näytä elon merkkejä.
Kommentit (65)
No, mikäs siinä jos ite tykkää, eikä ole kovin paljoa muille vaivaksi.
Hehe. Ice Queen. Joo, sen vain halusin tulla kertomaan että minä en ole niitä sinua iskeviä vässykkäpaskoja. Olen komea, rikas, fiksu sekä karismaattinen mies. Sinä olet se naikkonen joka kuolaa perääni kaupungilla.
Ja kiviäkin kiinnostaa jonkun kylähullun kissanaisen horinat, varo ettet tukehdu kissankuseen ja paskaan.
Yllätys että tämäkin aihe saadäan miesten toimesta liitettyä keksintöihin. Sori mutta tässä en ole järkyttynyt, vaan päättäväinen. Ja miehet syrjäytyvät aina vain helpommin, raukat :). Mutta ainahan mies on maailmanrakentaja ja se maailmanrakennus liittyy jopa pakkeihin. Olette säälittäviä. Ap