Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa miehet jotka iskevät ja kaikkoavat kun huomaavat että olen jääkuningatar

Vierailija
29.03.2017 |

Miksi ihmeessä näyttäisi miehelle naisellista, pehmeää tai mukavaa puoltaan missään tilanteessa? Naiseus on miesten mukaan heikkoa paskaa. Miehet käyttävät naiseutta haukkumasanana, alentajana, keinona häpäistä joku. Saamanne pitää. Olen aina ollut kylmä miehille ja tulen aina olemaan. Miksi paljastaa mitään heikkoa itsestään? Miksi paljastaa mitään mukavaa ihmiselle joka käyttää sitä hyväksi ja jonka mielestä se on ali-ihmisyyden merkki?

Olen ja tulen aina olemaan kylmä, ilmeetön, surullinen, vakava, jäinen ja alavireinen miesten seurassa. Tulevat iskemään koska olen nuori, mutta kaikkoavat minuutissa kun suruiset jääsilmäni eivät näytä elon merkkejä.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Siinä ei pitkään menisi niin olisi kulli suussa ja sitten perse pystyssä sängynreunalla odottamassa. Vastaavia on nähty vaikka kuinka paljon.

M

Vierailija
42/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut yli tuhannet pakit, jos en jopa kymmenen tuhatta, 99,999% noista pakeista en muista, saati niitä naisia. Pakit minulle on normi, se joka tapahtuu yleensä ei homma toimi niinkuin teillä naisilla joiden maailma romahtaa yhdestä pakeista.

Et vain tajua miesten elämästä ja miehistä yhtään mitään.

Minä olen tehnyt elämäni aikana kaksi aloitetta ja molemmat epäonnistuivat. Menin kotiin itkemään molempien jälkeen, koska olin oikeasti kiinnostunut niistä naisista.

M34

Okei, olen saanut yhden illan aikana yli kymmenet pakit eikä voisi vähempää kiinnostaa.

Eli et uskalla laittaa itseäsi oikeasti likoon. Vähän sama kuin minä puhuisin seinälle ja kehuisin sillä ettei tunnu miltään.

M34

Totuin pakkien saamiseen jo pikkupoikana, katsos kun ei niillä ole jonkun ajan kuluttua mitään merkitystä. Se sama ilmiö joka tapahtuu intissä pätee myös pakkien kohdalla viikossa huutamisesta tulee normi, kun kaikki huutaa sinulle jatkuvasti. Sama tapahtuu pakkien kohdalla, vaikutus tietyn ajan kuluttua absoluuttinen ei mitään.

Miksi ihmeessä sitten koitat etsiä ketään, jos sillä, että et saa jotakuta ei ole mitään merkitystä? Ja tiesitkö, että naiset inhoaa eniten sitä, että joku vain etsii kumppania joukosta naisia, ihan sama kuka tarttuu mukaan.

Tietenkin mies etsii kumppania joukosta naisia, samalla tavalla kuin naiset valitsevat miehen joukosta erilaisia miehiä. Lähestymisen tarkoitus on aloittaa naiseen tutustuminen, ei olla mikään ihmiselämän tärkein tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki muumit laaksossa?

Joko ketjun aloitus on tyyppiprovo, testi, itsetehostus tai muumilaakso on autio. 

Vierailija
44/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. :D Naurahdin ihan ääneen luettuani otsikon.. Että ihan "jääkuningatar". :D Varaudu nyt sit olemaan loppuelämäsi ilman miestä, kun kerran niitä niin paljon vihaat ja halveksit. 

Vierailija
45/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa mitä? Miksi antaisin mitään kun haluan eroon teistä pervoista? Ap

Miestä ei sinällään kiinnosta naisen mielentila kun pannaan. Ihan rauhassa voit näyttää kylmältä ja alakuloiselta, kunhan henki kulkee, olet tajuissasi etkä sano 'ei'. ;>

ööh. taidan olle 10x mies sinuun verrattuna ja 

a) kyllä minua kiinnostaa paljonkin vastapuolen fiilikset

b) haluttomia ei ole tarvinnut ikinä panna

c) maailmani ei kaadu jos joku on kylmä eikä osoita vastakaikua

Vierailija
46/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy olla helvetin narsisti ja tyhmä nainen joka harrastaa jotain taitoluistelua

Vierailija
47/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä näyttäisi miehelle naisellista, pehmeää tai mukavaa puoltaan missään tilanteessa? Naiseus on miesten mukaan heikkoa paskaa. Miehet käyttävät naiseutta haukkumasanana, alentajana, keinona häpäistä joku. Saamanne pitää. Olen aina ollut kylmä miehille ja tulen aina olemaan. Miksi paljastaa mitään heikkoa itsestään? Miksi paljastaa mitään mukavaa ihmiselle joka käyttää sitä hyväksi ja jonka mielestä se on ali-ihmisyyden merkki?

Olen ja tulen aina olemaan kylmä, ilmeetön, surullinen, vakava, jäinen ja alavireinen miesten seurassa. Tulevat iskemään koska olen nuori, mutta kaikkoavat minuutissa kun suruiset jääsilmäni eivät näytä elon merkkejä.

Not even bismuth has this many edges

Vierailija
48/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettet liukastu

Vierailija
49/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi silmäsi ovat suruisat? Salaa kaipaat miestä elämääsi, mutta roolisi jäänyt päälle etkä enää pääse irti siitä?

Vierailija
50/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas nähdään ero naisen ja miehen välillä. Nainen järkyttyy ja mieli järkkyy vaikka mistä ja siksi naisilla on huomattavasti enemmän masennusta kun taas mies on enemmän sellainen shit happens-tyyppi. En osaa ikimaailmassa kuvitella, että mies jonkun nettitrollauksen tms. ansiosta suuremmin muuttaisi suhtautumista mihinkään asiaan. Mies on mies ja nainen nainen. La donna e mobile. Näkyy saikuissa työelämässä ja ihan kaikkialla muuallakin. Nainen ottaa itseensä niin paljon helpommin.

Eilen katsoin jotain lapsettomuusketjua ja siellä nämä tyttelit taas perinteisieen tapaansa ihmettelivät, että miksi synnyttää lapsia tällaiseen maailmaan jossa on sotia ja ilmasto lämpenee sun muuta. Totuus, on ettei koskaan ihmiskunnalla ole ollut tällaista elintasoa ja palveluita eikä niitä lapsia tarvitse edes itse elättää nykyään. Ei tarvitse aamulla lähteä töihin eikä varsinkaan sieltä luolasta vedenhakumatkalle tai polttopuita keräämään niin kuin ennen. Silti juuri nyt on kaikkein huonoin aika lisääntyä jooidenkin mielestä. Heh ja kukkuu.

Sama juttu kuin kuussa ei oltaisi käyty tai Amerikkaa "löydetty" saniteettitilojen puutteen vuoksi. Naiselta olisi jäänyt löytämättä niin kuin onkin.

Vierailija
51/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuningatar? Parhaimmillaankin vain symbolinen vallan edustaja, siinäkin aina se vasta toinen vaihtoehto. Asemoit siis itsesi aikaan ja rooliin jossa nainen oli/on aina se miehensä varjo. Outoa...lähes yhtä outoa kuin nuo seksifantasioitaan tänne kirjaavat masturbaation marinoimat miehenalut.

No, kyllä se siitä. Teillä kaikilla. Elämä opettaa ja tasoittaa kovimmat särmät. Jääkuningattarista muuten kuoriutuu yleensä hämmentävän pullantuoksuisia äityleitä kevään sulattaessa sydämen. Noista miehenaluistakin saattaa jotain tulla...suurin osa kuitenkin siittää peräkammarin viemäriä vielä viiskymppisenäkin. Väärin ei sekään ole, liikaahan meitä on.

Vierailija
52/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mä tajuun ainakin ap:n pointin. Miehet haluu et naiset olis heikkoja ja pyytäisi tukea mieheltä. Ja sitten kun niille paljastaa heikkoutensa ne käyttää sitä hyväkseen.

En itse kovin helpolla avaudu edes parisuhteessa ja olen sanonut syyksi sen, että pahassa paikassa ne käännetään minua vastaan.

Perusluottamuksessa ehkä ongelma, mutta enpähän tule satutetuksi.

Vierailija
53/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tän keskustelun idea oli?

Ap:n nimi on Elsa ja hän on rakentanut minäkuvansa Disneyn hittifilmin varaan, josta hän tykkäsi alakoulussa.

Vierailija
54/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aloittaja ole huomannut, että Demi-lehdelläon omakin keskustelupalsta?

Vierailija
55/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2513 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haukkuvat toisiaan naisiksi että kyllä miehet tämän "naiset on heikkoja sieluttomia lehmiä" pakotuksen ovat aloittaneet. Eivät suinkaan parikymmentä vuotta aktiivisina olleet feministit :D. Voi näitä miesten sepostuksia <3.

Niinpä, miksi miehet käyttää haukkumasanoina esim. sanoja "akkamainen", "munaton", "neiti" tai "heittää kuin nainen" jne., jos niiden mielestä naiseus ei edustaisi heikkoutta? Toisaalta taas jos joku on hyvä tyyppi (nainenkin) niin sanotaan, että sillä on "munaa" tai "pallit" jne., eli miehisyyteen viittaavia ilmauksia. Ei ole tosiaan feministien keksintöä, se että naiseus olisi heikkoutta (miksi ihmeessä olisi???), vaan miesten.

Ainoa joka minua on joskus haukkunut munattomaksi neidiksi on ollut naiset.

Vierailija
56/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittelee tänne päivittäin ettei halua miestä. Yrittääkö hän vakuutella enemmän itseään vai muita? Pakkomielteeltähän tuo kuulostaa.

Vierailija
57/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan ovat paljon järkevämpiä ja vahvempia henkisesti, kuin me miehet. Suurin osa miehistä on täysin munattomia pelkureita, koska he eivät uskalla näyttää esim. tunteitaan ja pelkäävät olevansa heikkoja, jos näyttävät, vaikka vahvuutta on se, jos näyttää tunteensa, eikä pidä itseään heikkona sen vuoksi. Naiset sen sijaan uskaltavat näyttää tunteitaan, eikä se tee heistä heikkoja heidän ajattelussaan. Miehillä on ihmeellinen rooli langetettu ja monet uskovat sellaiseen rooliin; on oltava kovaa miestä. Ulkolaiset miehet ovat tässä mielessä vahvempia kuin suomalaiset "sotilasukot", koska etenkin eteläisemmissä maissa miehet ovat tunteellisempia.

-mies

Vierailija
58/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2513 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haukkuvat toisiaan naisiksi että kyllä miehet tämän "naiset on heikkoja sieluttomia lehmiä" pakotuksen ovat aloittaneet. Eivät suinkaan parikymmentä vuotta aktiivisina olleet feministit :D. Voi näitä miesten sepostuksia <3.

Niinpä, miksi miehet käyttää haukkumasanoina esim. sanoja "akkamainen", "munaton", "neiti" tai "heittää kuin nainen" jne., jos niiden mielestä naiseus ei edustaisi heikkoutta? Toisaalta taas jos joku on hyvä tyyppi (nainenkin) niin sanotaan, että sillä on "munaa" tai "pallit" jne., eli miehisyyteen viittaavia ilmauksia. Ei ole tosiaan feministien keksintöä, se että naiseus olisi heikkoutta (miksi ihmeessä olisi???), vaan miesten.

"Niinpä, miksi miehet käyttää haukkumasanoina esim. sanoja "akkamainen", "munaton", "neiti" tai "heittää kuin nainen" jne., jos niiden mielestä naiseus ei edustaisi heikkoutta?"

Tämä on totta. On ainakin jonkin verran miehiä, jotka puhuvat näin. Särähtää aina korvaan, jos tälläistä kuulen. Eivät ole oikeita miehiä, vaan jotain miesroolia vetäviä todellisuudessa munattomia ja heikkoja miehiä.

-mies

Vierailija
59/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan ovat paljon järkevämpiä ja vahvempia henkisesti, kuin me miehet. Suurin osa miehistä on täysin munattomia pelkureita, koska he eivät uskalla näyttää esim. tunteitaan ja pelkäävät olevansa heikkoja, jos näyttävät, vaikka vahvuutta on se, jos näyttää tunteensa, eikä pidä itseään heikkona sen vuoksi. Naiset sen sijaan uskaltavat näyttää tunteitaan, eikä se tee heistä heikkoja heidän ajattelussaan. Miehillä on ihmeellinen rooli langetettu ja monet uskovat sellaiseen rooliin; on oltava kovaa miestä. Ulkolaiset miehet ovat tässä mielessä vahvempia kuin suomalaiset "sotilasukot", koska etenkin eteläisemmissä maissa miehet ovat tunteellisempia.

-mies

Niin, ei miehillekään pitäisi olla mitään roolia. Sellaista asiaa, kuin miehuus, ei pidä määritää ulkoapäin, vaan se on jokaisen henkilökohtyaisesti määriteltävissä. Sama koskee naisia.

Vierailija
60/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhut potaskaa alusta asti:

Ei jääkuningattaret naura!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan