Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa miehet jotka iskevät ja kaikkoavat kun huomaavat että olen jääkuningatar

Vierailija
29.03.2017 |

Miksi ihmeessä näyttäisi miehelle naisellista, pehmeää tai mukavaa puoltaan missään tilanteessa? Naiseus on miesten mukaan heikkoa paskaa. Miehet käyttävät naiseutta haukkumasanana, alentajana, keinona häpäistä joku. Saamanne pitää. Olen aina ollut kylmä miehille ja tulen aina olemaan. Miksi paljastaa mitään heikkoa itsestään? Miksi paljastaa mitään mukavaa ihmiselle joka käyttää sitä hyväksi ja jonka mielestä se on ali-ihmisyyden merkki?

Olen ja tulen aina olemaan kylmä, ilmeetön, surullinen, vakava, jäinen ja alavireinen miesten seurassa. Tulevat iskemään koska olen nuori, mutta kaikkoavat minuutissa kun suruiset jääsilmäni eivät näytä elon merkkejä.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä puhkaista voimaantumisfantasiasi, miehet saa elämänsä aikana niin paljon pakkeja, että niillä ole mitään merkitystä. Toivottavasti saat kuitenkin itsetuntosi terveelle mallille, vaikutat aika heikkoitsetuntoiselta ihmiseltä juttujesi perusteella.

Vierailija
22/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrsk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3781 kirjoitti:

Miltä kuulostaa tämä:   Olen jääprinssi.  Naurattaa naiset jotka yrittävät tulla luokseni juttelemaan mutta kaikkoavat kun huomaavat masentuneet, kylmät ja elottomat silmäni. En vastaa heidän ystävälliseen lähestymisyritykseensä millään lailla, miksi vastaisin kun he kuitenkin pitävät mieheyttä ali-ihmismäisenä ominaisuutena ja yrittävät hyväksikäyttää minua, rahojani ja saada mahdolliselle lapselleen elättäjän. Ei sanon minä!  Istun kuppilan nurkassa odottaen naisten huomiota jotta voin sitten antaa heille kylmän silmäyksen ja pelotella heidät tiehensä!

T. Jääprinssi

Kuulostaa tutulta.

Vierailija
24/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa miehet, jotka jäävät perään roikkumaan, kun huomaavat, että olen jääkuningatar.

Vierailija
25/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut yli tuhannet pakit, jos en jopa kymmenen tuhatta, 99,999% noista pakeista en muista, saati niitä naisia. Pakit minulle on normi, se joka tapahtuu yleensä ei homma toimi niinkuin teillä naisilla joiden maailma romahtaa yhdestä pakeista.

Et vain tajua miesten elämästä ja miehistä yhtään mitään.

Vierailija
26/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut yli tuhannet pakit, jos en jopa kymmenen tuhatta, 99,999% noista pakeista en muista, saati niitä naisia. Pakit minulle on normi, se joka tapahtuu yleensä ei homma toimi niinkuin teillä naisilla joiden maailma romahtaa yhdestä pakeista.

Minä olen tehnyt elämäni aikana kaksi aloitetta ja molemmat epäonnistuivat. Menin kotiin itkemään molempien jälkeen, koska olin oikeasti kiinnostunut niistä naisista.

M34

Vierailija
27/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hetero ja salaa haaveilet parisuhteesta, niin tämä on hyvin surullinen aloitus.

Muissa tapauksissa voit rauhassa käyttäytyä niin kylmästi kuin haluat.

Vierailija
28/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt elämäni aikana kaksi aloitetta ja molemmat epäonnistuivat. Menin kotiin itkemään molempien jälkeen, koska olin oikeasti kiinnostunut niistä naisista.

M34

Okei, olen saanut yhden illan aikana yli kymmenet pakit eikä voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
29/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki muumit laaksossa?

Vierailija
30/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen antanut icequeenille pakit baarissa! Lyöttäydyin seuraan, jolloin hän "jäätävästi" yritti ajaa minut tiehensä. No minäpä sitten käytin hämäystaktiikkaa, ja loppujen lopuksi vietin koko illan ko. neitosen seurassa, jossa hän kertoi ummet ja lammet elämästään. Kertoi myös jossain vaiheessa että asuu vähän kauempana, ja yleensä ottaa mukaansa jonkun miehen joka maksaa taksin, mutta saa sitten nukkua sohvalla. Noh, valomerkin tultua sitten tämä neitokainen alkoi kysellä että mennäänkö yhdessä hänen luokseen.

Peuekele että tuntui hyvälle vetää nurkan takaa polkupyörä esiin ja sanoa että moikka! Jäi muuten ko. icequeen siihen paikalleen seisomaan. Suu oli auki arviolta noin 4-5cm.

Vierailija
31/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tän keskustelun idea oli?

Ihme kun et tajuu.

Vierailija
32/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa mitä? Miksi antaisin mitään kun haluan eroon teistä pervoista? Ap

Sori nyt vaan ap, mutta provosi meni metsään. Miestä ei sinällään kiinnosta naisen mielentila kun pannaan. Ihan rauhassa voit näyttää kylmältä ja alakuloiselta, kunhan henki kulkee, olet tajuissasi etkä sano 'ei'. ;>

Etkö tajua, että tämä ap takuulla sanoo ei, jos joku ei ilmeestä tajua suksia vittuun?

Vierailija
33/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Okei, olen saanut yhden illan aikana yli kymmenet pakit eikä voisi vähempää kiinnostaa.

Eli et uskalla laittaa itseäsi oikeasti likoon. Vähän sama kuin minä puhuisin seinälle ja kehuisin sillä ettei tunnu miltään.

M34

Vierailija
34/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta miesten kanssa on seksi, jos on yhtään traumoja. En pysty tuntemaan mielihyvää, niin mies kaikkoaa samantien, mutta se on hyvä mittari sille rakastaako mies mua oikeasti, että ajatteleeko vain omaa saamistaan (nyyh, nyt se jäi väliin) vai jaksaako ajatella sitä, miltä toisesta tuntuu, vaikkei mielihyväntunne olisi tälle vielä koskaan avautunut.

Vierailija
35/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs prinsessaleikki AP:lle on jäänyt päälle?

Tervetuloa tavallisten ihmisten elämänmakuiseen todellisuuteen. Täällä saa hymyillä ja nauraa kenen kanssa tahansa ikään, rotuun tai sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
36/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Eli et uskalla laittaa itseäsi oikeasti likoon. Vähän sama kuin minä puhuisin seinälle ja kehuisin sillä ettei tunnu miltään.

M34

Totuin pakkien saamiseen jo pikkupoikana, katsos kun ei niillä ole jonkun ajan kuluttua mitään merkitystä. Se sama ilmiö joka tapahtuu intissä pätee myös pakkien kohdalla viikossa huutamisesta tulee normi, kun kaikki huutaa sinulle jatkuvasti. Sama tapahtuu pakkien kohdalla, vaikutus tietyn ajan kuluttua absoluuttinen ei mitään.

Vierailija
37/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs prinsessaleikki AP:lle on jäänyt päälle?

Tervetuloa tavallisten ihmisten elämänmakuiseen todellisuuteen. Täällä saa hymyillä ja nauraa kenen kanssa tahansa ikään, rotuun tai sukupuoleen katsomatta.

Ai hymyillä kun mies halveksii sinua sulle päin naamaa tai selän takana.

Vierailija
38/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

M34

Totuin pakkien saamiseen jo pikkupoikana, katsos kun ei niillä ole jonkun ajan kuluttua mitään merkitystä. Se sama ilmiö joka tapahtuu intissä pätee myös pakkien kohdalla viikossa huutamisesta tulee normi, kun kaikki huutaa sinulle jatkuvasti. Sama tapahtuu pakkien kohdalla, vaikutus tietyn ajan kuluttua absoluuttinen ei mitään.

Miksi ihmeessä sitten koitat etsiä ketään, jos sillä, että et saa jotakuta ei ole mitään merkitystä? Ja tiesitkö, että naiset inhoaa eniten sitä, että joku vain etsii kumppania joukosta naisia, ihan sama kuka tarttuu mukaan.

Vierailija
39/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

M34

Tuosta voi päätellä että teet pelkästään ns. kylmiä lähestymisiä, eli et koskaan riskeeraa pakkeja sellaisilta, joista jo valmiiksi tykkäät.

Vierailija
40/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

M34

Miksi ihmeessä sitten koitat etsiä ketään, jos sillä, että et saa jotakuta ei ole mitään merkitystä? Ja tiesitkö, että naiset inhoaa eniten sitä, että joku vain etsii kumppania joukosta naisia, ihan sama kuka tarttuu mukaan.

Missä kohtaa olen kertonut, että ihan sama kuka lähtee mukaan, katsos kun minä pidän naisista ja lähestyn heitä, syytä minä olen jos he ei pidä minusta. Miksi antaa jonkun pikkuasioiden häiritä elämää ei mua vaivaa pakit, miksi vaivaisi, kuljen pää pystyssä ja minulla on hyvä itsetunto, pakit ei vaikuta tuohon millään tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan