Ihana Jani Toivola Maria Veitolan vieraana
Kommentit (75)
Onpa lapsellista, homofobista väkeä tässä ketjussa. Mikä teitä vaivaa..
Tekopyhien laumasielu mammojen pakko kehua kilvan ihgua yh-homppelia. Vähän erilaista hypetystä kun erään kuulun kiekkomiehen vaimosta taannoin. Täyttää palkkaa nauttii eduskunnasta jani-poika, kun pukkaa niin masaria, että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän Toivolasta, vaikka olen aika äijämäinen juntti, just se lihaa syövä heteromies. Noin fiksusta kaverista on helppo pitää, ei ole mikään öyhöttäjä ja ammattivalittaja.Kaikkea hyvää Toivolan perheelle.
Hetero.. *tirsk*
Eikö ole maailma ihmeellistä, jopa minun kaltainen junttikin voi pitää homoseksuaalista, johtuu varmaan siitä kun yksinhuoltaja äitini kasvatti senverran hyvin, joten revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän Toivolasta, vaikka olen aika äijämäinen juntti, just se lihaa syövä heteromies. Noin fiksusta kaverista on helppo pitää, ei ole mikään öyhöttäjä ja ammattivalittaja.Kaikkea hyvää Toivolan perheelle.
Hetero.. *tirsk*
Eikö ole maailma ihmeellistä, jopa minun kaltainen junttikin voi pitää homoseksuaalista, johtuu varmaan siitä kun yksinhuoltaja äitini kasvatti senverran hyvin, joten revi siitä.
Sulta puuttu miehen malli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetero.. *tirsk*
Sulta puuttu miehen malli.
Sulta puuttuu järki.
Sillanpää on myös niitä homoseksuaaleja joista aika harvalla miehelläkään on mitään pahaa sanottavaa. Ei kukaan jaksa vihata tuonkaltaisia ihmisiä muut kuin idiootit jotka jaksaa jankuttaa jonkun homoudesta maailman tappiin asti, joku pakkomielle ja levy jäänyt noilla päälle.
Tuskin heteroa yh-miestä kontulasta noi kehuttais.
Vierailija kirjoitti:
Sillanpää on myös niitä homoseksuaaleja joista aika harvalla miehelläkään on mitään pahaa sanottavaa. Ei kukaan jaksa vihata tuonkaltaisia ihmisiä muut kuin idiootit jotka jaksaa jankuttaa jonkun homoudesta maailman tappiin asti, joku pakkomielle ja levy jäänyt noilla päälle.
Jarde on siis niin ihgu.
Mä ihmettelin sen lapsen hiuksia :O
Miten voi tummaihoisen lapsella olla noin vaaleat hiukset? Vaikka oli kyllä selkeästi tosi kiharat
Munkin mielestä niin Toivola kuin Sillanpääkin ovat varmaan ihan miellyttäviä ihmisiä, mutta en mä tuolla tavalla rupea kuolaamaan ja fanittamaan ketään, jota en tunne.
Miksi heteronaisilla syntyy aina niin suuria tunteita homomiehiä kohtaan? Onko se sitä, että kun jotain ei voi saada, niin se muuttuu äärettömän kiinnostavaksi?
vela kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua inhottaa tuo itsekeskeinen valittaminen yh:na olemisesta!! Maailmassa on miljoonia yksinhuoltajavanhempia ja kaikki lapset eivät ole olleet edes toivottuja, vahinkoja on joukossa paljon. Mutta tämä neiti halusi ehdottomasti itse lapsen ja tulot ovat sitä luokkaa, ettei rahapulastakaan voi puhua.
Ja nyt sitten itkee ja vaipuu masennukseen!?
Joillakin pienituloisilla yksinhuoltajilla on 2-4 lasta mutta Jani väsyy yhden kanssa.
Ehkä hänellä on huoli lapsesta älykkäänä ihmisenä hiukan eri luokkaa ja se tekee hommasta raskaan. Joku typerä älykkyysosamäärältään oma kenkänsä yh-lehmä neljän lapsen kanssa kuvittelee olevansa jumalan lahja niille lapsille eikä ole huolissaan lastensa tyytyväisyydestä aikuisina.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi tummaihoisen lapsella olla noin vaaleat hiukset? Vaikka oli kyllä selkeästi tosi kiharat
1/4 tummaihoisella miksei voi, hyvänen aika taas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi heteronaisilla syntyy aina niin suuria tunteita homomiehiä kohtaan? Onko se sitä, että kun jotain ei voi saada, niin se muuttuu äärettömän kiinnostavaksi?
Mulla on tuttavapiirissä kaksikin homoa, enkä koe heitä kyllä mitenkään erityisen kiinnostavina. Tykkään enemmän miesten seurasta ja homomiesten seura on äärimmäisen mukavaa, koska siitä puuttuu miehen puolelta se seksuaalinen kiinnostus sitä naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Jani sanoi, että Ailin äiti oli ollut samanlainen kuin hän, eli he molemmat halusivat lapsen, mutteivat parisuhdetta. Jani on nyt kuitenkin yksinhuoltaja. Eikö Aili vietä aikaa äitinsä kanssa? Miksi Ailin äiti halusi lapsen, muttei ilmeisesti toimi vanhemman tehtävässä? Muuttiko äiti mielensä, ettei haluakaan olla vanhempi? Vai oliko alkujaankin ajatus, että vain Jani hoitaa lapsen?
No etkö kuunnellut? Se äiti ei halua olla lähivanhempi. Se voi tarkoittaa ihan mitä tahansa 50% tai vähemmän (viiva 0) ajasta lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1/4 tummaihoisella miksei voi, hyvänen aika taas.
No tietysti voi, jännä vain että kiharuus periytynyt noin, mutta hiustenväri ei. Jani kuitenkin aika tumma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua inhottaa tuo itsekeskeinen valittaminen yh:na olemisesta!! Maailmassa on miljoonia yksinhuoltajavanhempia ja kaikki lapset eivät ole olleet edes toivottuja, vahinkoja on joukossa paljon. Mutta tämä neiti halusi ehdottomasti itse lapsen ja tulot ovat sitä luokkaa, ettei rahapulastakaan voi puhua.
Ja nyt sitten itkee ja vaipuu masennukseen!?
Juuri näin. Tuo neiti nillittää omia valintojaan. Todella kypsymätöntä aikuiselta ihmiseltä.
Aika, aivovapaalla jo voidaan määritellä sekin kenen sopii väsyä ja masentua ja kenen ei.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun pohjalta voisi ennemminkin ajatella, että homomies herättää erittäin suuria tunteita muutamissa heteromiehissä. Mikäköhän logiikka tässä on taustalla? Omat tukahdutetut homouden tunteet?
Aililla oli kyllä kaunis väritys ja ihana tukka <3
Ei minua tuo ikuinen jankutus tuosta aiheesta kiinnosta, kerroin rehellisen mielipiteeni Toivolasta ja pidän hänestä. Ilmeisesti kaikkia pitää vihata täällä ja jostain ihmisestä pitää, alkaa joku ihme älämölö.