Ihana Jani Toivola Maria Veitolan vieraana
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se nyt oli järkyttynyt?
Koetko olevasi nokkelakin? Tosi vanha vitsi.
Mutta Jani on kyllä tosi symppis ja fiksun oloinen.
Vitsikö? Sen mitä olen Jani-poikaa jaksanut seurata niin hän on aina ollut kovasti järkyttynyt. Ei anna kovin hyvää kuvaa hänen mielensä tilasta.
Onhan se kauheen rankkaa kun lomaa on 4,5 kk vuodesta hyvällä palkalla, töissä käydään kun huvittaa. Maanantaisin ei ole istuntoja ja perjantaisin pitää lopettaa 13.30. Palkka tulee aina riippumatta poissaoloista tai työtunneista. Vaikka yhteiskuntasopimuksessa kansan työaikaa pidennetään 24 tunnilla ja julkisen sektorin lomarahoja leikataan, kansanedustajat eivät voi näihin talkoisiin osallistua. Koska kyseessä on virallisesti palkkio edustajantehtävästä, kansanedustajilta ei ole työaikaa eikä lomarahoja. Sit sopeutumiseläkkeet, taksit ym matkat että onhan se nyt jo niin rankkaa että.....Herää vaan kysymys että miksi kaikki ne oikeet työtätekevät tai yh:t eivät ole hirressä jo.....
Minua kummastutti se, että Janin mielestä on kamalaa, kun muut ovat eri mieltä kuin hän. Kansanedustajilla on mielipiteitä ja sitten he puhuvat asioista, jotka ovat Janin mielestä väärin. Siitä tulee stressi ja masennus.
Ja että eduskunnassakin on ihmisiä, jotka kummastelevat tummaihoista homoa yh-isää. Kun ne tuntuu olevan hurjan tavallisia siinä kuplassa, jossa Jani itse elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään mies ole. Itkevä homostelija.
Mikä sä sit muka luulet olevas?? Muka jotenki parempi?? 😂😂
Hän on tuskin pyllistänyt puuta vasten tuntemattomalle new yorkissa ja tarjonnut persereikänsä nussittavaksi ja kehuskellut sillä vielä lehdissä. Valoja päälle femakko, sielä sun rakastamassa dubaissa tollaset kivitetään tai hirtetään.
Millä perusteella feministit muka rakastavat dubaita? :DD Ainakin omalla kohdallani asia on juuri päinvastoin.
T. feministi
Sympaattinen ja komea. Kiva koti.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, joka hieman ihmetteli tuota lapsen peseytymisen toteutusta? Jani itsekin totesi, että lapsi lähinnä availee ja sulkee shampoopulloja. Eikö esim shampoon vaahdottaminen ja huuhteleminen kunnolla ole sellainen asia, missä noin pieni tarvitsee vielä aikuisen apua? Näytti myös jotenkin oudolta, kun lapsi meni yksin huoneeseensa ja laittoi oven kiinni. Ei näytetty, että häntä olisi peitelty ym. Huudettiin vain perään hyvät yöt.
Ja joo, onhan se todennäköisesti niin että telkkarissa ei kaikkea näytetty ja luultavasti Jani on läsnä tyttärensä puuhissa. Hassusti vain kuvattu ohjelmassa tämä, tuli jotenkin etäinen kuva Janista.
No teitkö jo lasun?
Kauheita kommentteja täällä. Ihan kuin olisi jossain Ylilaudalla.
Olipa kiva jakso. Jani vaikuttaa fiksulta, tyylikkäältä, ystävälliseltä, rauhalliselta ja sympaattiselta. Oli myös mielenkiintoista nähdä pieni kurkistus eduskuntaan. Puhui kauniista lapsestaan, mummistaan, äidistään ja kansanedustajaystävistään. Olen aina miettinyt mitähän lahjoja Maria jättää yökyläiltäville, niitä kun ei koskaan näytetä :)
Noora Hautakangas oli jotenkin ihan starstruck / linssulude
Jani sanoi, että Ailin äiti oli ollut samanlainen kuin hän, eli he molemmat halusivat lapsen, mutteivat parisuhdetta. Jani on nyt kuitenkin yksinhuoltaja. Eikö Aili vietä aikaa äitinsä kanssa? Miksi Ailin äiti halusi lapsen, muttei ilmeisesti toimi vanhemman tehtävässä? Muuttiko äiti mielensä, ettei haluakaan olla vanhempi? Vai oliko alkujaankin ajatus, että vain Jani hoitaa lapsen?
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiva jakso. Jani vaikuttaa fiksulta, tyylikkäältä, ystävälliseltä, rauhalliselta ja sympaattiselta. Oli myös mielenkiintoista nähdä pieni kurkistus eduskuntaan. Puhui kauniista lapsestaan, mummistaan, äidistään ja kansanedustajaystävistään. Olen aina miettinyt mitähän lahjoja Maria jättää yökyläiltäville, niitä kun ei koskaan näytetä :)
Kehuisitko noin jos Jani olisi hetero? Et.
Itse pidän Toivolasta, vaikka olen aika äijämäinen juntti, just se lihaa syövä heteromies. Noin fiksusta kaverista on helppo pitää, ei ole mikään öyhöttäjä ja ammattivalittaja.Kaikkea hyvää Toivolan perheelle.
Nyt pitää mammojen kehua, kun on niin ihqu, ihana homo-yh. Muistakaa taas haukkua sitä Sirpaa. Liittykää laumasielut taas yhteen. Saa alapeukuttaa ja reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuisitko noin jos Jani olisi hetero? Et.
Ei suomalaisia miehiä kehuta koskaan, suomalainen mies on itsestäänselvyys, kunhan se oma kultsipuppeli joskus kehaisee ja saunaillan jälkeen saa vähän rakkautta, se riittää :)
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän Toivolasta, vaikka olen aika äijämäinen juntti, just se lihaa syövä heteromies. Noin fiksusta kaverista on helppo pitää, ei ole mikään öyhöttäjä ja ammattivalittaja.Kaikkea hyvää Toivolan perheelle.
Perhe? Perheeseen kuuluu Isä, äiti ja lapsia.
No minun oma äiti on ollut yh, itse puolustan yksinhuoltajia yleensä. Täälläkin monta kertaa, joten turha taas yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan tuota miestä!
Mä inhoon sitä!
Vierailija kirjoitti:
Hetero.. *tirsk*
En haukkuisi. Itse taas tunnut haukkuvan kaikkia.