Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana Jani Toivola Maria Veitolan vieraana

Vierailija
29.03.2017 |

Mä rakastan tuota miestä!

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva menestyä ja olla ihana vain oman seksuaalisuutensa vuoksi. 

Vierailija
2/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se nyt oli järkyttynyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään mies ole. Itkevä homostelija.

Mikä sä sit muka luulet olevas?? Muka jotenki parempi?? 😂😂

Vierailija
4/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette perhana äänestä sitä enää jatkossa eduskuntaan. Osaa muuta kuin uupua pitkille sairauslomille vähän väliä.

Vierailija
5/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani saa olla yh siinä ku muutkin yh:t. Oli sit mies tai nainen, parisuhteessa tai ei.

Vierailija
6/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jani sitten on parempi? Koska hän on homo?

Vierailija
7/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa tuo itsekeskeinen valittaminen yh:na olemisesta!! Maailmassa on miljoonia yksinhuoltajavanhempia ja kaikki lapset eivät ole olleet edes toivottuja, vahinkoja on joukossa paljon. Mutta tämä neiti halusi ehdottomasti itse lapsen ja tulot ovat sitä luokkaa, ettei rahapulastakaan voi puhua.

Ja nyt sitten itkee ja vaipuu masennukseen!?

Vierailija
8/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi mukavan, lempeän ja älykkään oloinen ihminen.

Vierailija
9/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua inhottaa tuo itsekeskeinen valittaminen yh:na olemisesta!! Maailmassa on miljoonia yksinhuoltajavanhempia ja kaikki lapset eivät ole olleet edes toivottuja, vahinkoja on joukossa paljon. Mutta tämä neiti halusi ehdottomasti itse lapsen ja tulot ovat sitä luokkaa, ettei rahapulastakaan voi puhua.

Joillakin pienituloisilla yksinhuoltajilla on 2-4 lasta mutta Jani väsyy yhden kanssa. 

Vierailija
10/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös. Mies joka puhuu tunteistaan, hienoa.

Vierailija
11/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vela kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin pienituloisilla yksinhuoltajilla on 2-4 lasta mutta Jani väsyy yhden kanssa. 

Niin? Tuolla logiikalla 4 lapsen äiti ei saisi väsyä, koska joku ei väsy edes kymmenen kanssa.

Janilla on lapsen lisäksi julkinen vaativa työ. Kyse ei siis ole pelkästään lapsesta väsymisestä vaan ruuhkavuosista ylipäätään.

Nyt hän näyttää voivan hyvin. Hienoa.

Vierailija
12/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, joka hieman ihmetteli tuota lapsen peseytymisen toteutusta? Jani itsekin totesi, että lapsi lähinnä availee ja sulkee shampoopulloja. Eikö esim shampoon vaahdottaminen ja huuhteleminen kunnolla ole sellainen asia, missä noin pieni tarvitsee vielä aikuisen apua? Näytti myös jotenkin oudolta, kun lapsi meni yksin huoneeseensa ja laittoi oven kiinni. Ei näytetty, että häntä olisi peitelty ym. Huudettiin vain perään hyvät yöt.

Ja joo, onhan se todennäköisesti niin että telkkarissa ei kaikkea näytetty ja luultavasti Jani on läsnä tyttärensä puuhissa. Hassusti vain kuvattu ohjelmassa tämä, tuli jotenkin etäinen kuva Janista.

Vierailija
13/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Tuo neiti nillittää omia valintojaan. Todella kypsymätöntä aikuiselta ihmiseltä.

Vierailija
14/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä se nyt oli järkyttynyt?

Koetko olevasi nokkelakin? Tosi vanha vitsi.

Mutta Jani on kyllä tosi symppis ja fiksun oloinen.

Vierailija
15/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on tuskin pyllistänyt puuta vasten tuntemattomalle new yorkissa ja tarjonnut persereikänsä nussittavaksi ja kehuskellut sillä vielä lehdissä. Valoja päälle femakko, sielä sun rakastamassa dubaissa tollaset kivitetään tai hirtetään.

Minä kyllä ihmettelen, että miten hän kehtasi kertoa tuon julkisesti. Samoin Siltsu kertoi liikaa yksityiskohtia touhuistaan. Itse en kehtaisi. 

Vierailija
16/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, joka hieman ihmetteli tuota lapsen peseytymisen toteutusta? Jani itsekin totesi, että lapsi lähinnä availee ja sulkee shampoopulloja. Eikö esim shampoon vaahdottaminen ja huuhteleminen kunnolla ole sellainen asia, missä noin pieni tarvitsee vielä aikuisen apua? Näytti myös jotenkin oudolta, kun lapsi meni yksin huoneeseensa ja laittoi oven kiinni. Ei näytetty, että häntä olisi peitelty ym. Huudettiin vain perään hyvät yöt.

Ja joo, onhan se todennäköisesti niin että telkkarissa ei kaikkea näytetty ja luultavasti Jani on läsnä tyttärensä puuhissa. Hassusti vain kuvattu ohjelmassa tämä, tuli jotenkin etäinen kuva Janista.

Johtuu varmaan ainakin osittain siitä, että lasta ei haluttu kuvata tunnustettavasti (ei siis kasvoja näkyvissä tms), siksi ei kuvattu yhteisiä puuhia.

Vierailija
17/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

Joo homo mies saa puhua tunteistaan, mutta jos hetero mies puhuisi haukkuisit hänet homoksi tai lassukaksi.

Vierailija
18/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan tuota miestä!

Aika homoa

Vierailija
19/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30 kirjoitti:

Joo homo mies saa puhua tunteistaan, mutta jos hetero mies puhuisi haukkuisit hänet homoksi tai lassukaksi.

Naisten homofanitus on jotenkin ihan käsittämätöntä. Raukat, tietäisittepä miten ne teidän ihqut homokaverit teistä puhuu. 

Vierailija
20/75 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivola on ihan ok, mutta ehkä vähän ylisensitiivinen, uhri (omasta mielestään ainakin). Nykyihmiset tekevät uhriutumisesta taidetta, joten Toivola ei tee tässä poikkeusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi