Hehkutettu tuote, johon petyit?
Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?
Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.
Kommentit (482)
Käyttäjä3788 kirjoitti:
Bob Dylan ja David Bowie Helsingissä.
Dylan oli ylimielinen ja ei yhtään kiinnostinut yleisöstä. Bowie halusi soitella uusia taiteellisia kappaleita. Yleisö alkoi poistua areenalta. Bowie suuttui ja lopetti keikan kesken. Lehdessä kerrottiin myöhemmin, että hän oli aikonut esittää lopuksi kuusi vanhaa kappaletta, mutta ei voinut kun yleisö poistui ja Bowie suuttui. Molemmat tapaukset noin 20 vuotta sitten.
Bowien keikka Messukseskuksen UKK-hallissa vuonna 1976 ylitti odotukseni. Minulle olisi toisaalta kelvannut ihan mikä vaan, kunhan näin permannon 2. rivillä rakkaan Davidin lähietäisyydeltä. Aira Samulin istui takanani :D.
Vierailija kirjoitti:
Nyhtökaura, ei saatana....
Tulipahan kokeiltua. On muuten hypetys loppunut tyystin tämän ympäriltä, karppaus sentään!
Hyväähän se on, erittäin toimiva lihan korvike ja valtavasti proteiinia. Tavarasta on usein pulaa. Härkis on myös hyvä.
HEHKUVIINI! Maistui aivan glögiltä eikä yhtään hehkuneelta.
Tsa-da-bum-tsah!
Vierailija kirjoitti:
Nyhtökaura
Et vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Swiss Clinicin skin roller. Ei mitään eroa, vaikka kuinka käytti ohjeen mukaisesti pidemmän aikaa. Hirveää shaibaa.
Kerro tästä lisää? Olin aikeissa ostaa.
Babylips huulirasva. Tuttavani kehui näitä joten innostuin ostamaan tarjouksesta useampiakin kappaleita. Huonoimpia koskaan kokeilemiani huulirasvoja, eivät kosteuta huulia vaan huulet kuivuvat entisestään ja näyttävät rohtuneilta.
- Ripsituuhennukset/volyymiripset mitkä onkaan. Saavat käyttäjiensä silmät näyttämään raskailta ja monilla ne on niin överit että ei ees silmiä nää niitten alta. Miks se on olevinaa nii nättiä? hyi.
-Kissojen omistajien piireissä kuullut hajustetun kissanhiekan olevan huippu asia. Olen kokeillut ainakin kolmea eri merkkiä ja jokasessa eri haju mm. laventeli, vauvantalkki ja joku fresh kesän tuoksu yms. Ekaks ne löyhkää ihan kamalan voimakkaalle nii et koko kämppä haisee sille hajusteelle. Ja mä vielä oon kunnon huuhteluaineen kanssa lotraaja joka rakastaa et pyykki tuoksuu huuhteluaineelle mut nää hiekat on sanoinkuvaamattoman kamalia. Ja sitten se yhdistelmä kun kissa pissaa siihen hiekkaan niin siitä syntyvä haju on hirveetä...
-"keinupohja"-kengät oli yhes vaihees semmosia mitä piti ainaki työkengiks ja lenkkikengiks hankkia kun ne kuulemma kiinteyttää pakaroita samalla ynnämuuta. Mulla tuli ainaki ihan hirveet lihaskrampit takareisien yläosaan kun sellaset kengät hommasin ja niillä reippaasti lenkkeilin aikani. Ei ainakaa mulle sopinu.
Tangle teezer on itselleni ihan luottokapistus, ja aina on harmittanut ihan hirveästi jos olen unohtanut sen johonkin ja joudun olemaan ilman. Itselläni on vyötärölle ulottuvat tuuheat hiukset ja tuo tuntuu olevan ainoa harja, jolla ne saa harjattua kunnolla mutta repimättä. Varsinkin märkien hiuksien harjaamiseen tangle teezer on itselläni ihan ehdoton. Luonnonharjaksiset on muuten kivoja, muttei selvitä tätä pehkoa tarpeeksi hyvin. Tavalliset harjat repii ja niistä irtoilee piikit, tangle teezer on ollut mulla vuosikaudet ja jos vaan en hukkaa sitä, niin tuskin tarvitsee ikinä ostaa uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Mifua ei ole lainkaan hehkutettu (paitsi Valio), vaan ennemminkin pidetty floppina. Yritetty iskeä tähän vegebuumiin, mutta mitä järkeä tuoda lihan vaihtoehdoksi maitotuote, kun yleensä ne motiivit lihan vähentämiselle ovat eettisiä/ekologisia? Siinä mielessä on ihan yksi ja sama syökö piffiä vai juustoa. Tietty jos haluaa vaihtelua ihan muuten vaan, niin ei siinä sitten mitään.
Ymmärrän aika hyvin miksi meijeri tuo markkinoille juurikin maitotuotteen. Mifu yritti ja yrittää iskeä proteiinipitoisten lihankorvikkeiden buumiin joka on sekin olemassa, tietävät kasvissyöjät siitä tai eivät. Hyvä että yritystä löytyy ja toivottavasti hyviäkin uusia tuotteita syntyy.
Niin, toki ymmärrän yrityksen näkökulmasta tuon lihattoman proteiinin markkinoille tuomisen, mutten niinkään kuluttajan. Kuten sanottu, isolla osalla kriteerit vaihtoehtoiselle proteiinilähteelle ovat sellaiset, ettei maitotuote niitä täytä. Jos tosiaan pelkkää vaihtelua kaipaa niin ok, mutten usko että sellaiselle on niin suuria markkinoita, että tuo tuote kauaa myynnissä pysyy. :)
iPhone, ehdottomasti. Ja Toyotan henkilöautot.
Diorin meikit.
Meikkivoide jäi jo kauppaan kun testeri tuntui jo epäsopivalta, mutta luomiväripaletin ja eye linerin erehdyin ostamaan. Ihan kamalia käytössä. Väri karkasi alta aikayksikön luomivakoon ja varisi silmien alle, hiukkanenkin kosteutta sai meikit valumaan silmiin ja kirveli järjettömästi. Olisin odottanut sillä hinnalla saavani jotain vähän parempaa. Perus Lumenet, L'Oréalit ja muut vastaavat markettikamat ovat olleet käytössä parempia.
Joku muu haukkui jotain Sensein tuotteita, mutta itse olin merkkiin tyytyväinen. Varsinkin meikkivoide oli just hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saksalaiset autot. Uskomatonta ylikehuttua paskaa. Karmeita vikoja kalliita semmoisia. Kun siirryttiin ranskalaiseen pösöön niin loppu ongelmat.
Yllättäen sama kokemus. Oli peräkkäin kalliiksi tullut Volkswagen ja ruostuva Toyota. Peugeot on hyvä, otetaan seuraavaksikin.
Cienin tuotteet. En tajua sitä hehkutusta miten halvalla saa ihan luksuslaatua, sillä ihan kamaliahan nuo ovat olleet. On tullut testattua vähän kaikkea kosteusvoiteesta shampooseen. En tosiaan osta enää, kuin enintään jos on rahat ihan loppu.
Suolakeskusteluun otan sen verran osaa, että sehän on ihan perinteinen ihonhoitokeino käyttää karkeaa merisuolaa esim saunomisen yhteydessä. Toimii aivan hyvin jos on tarvetta (esim psoriasis, ihotulehdukset, atopia jne). Marketista saatava merisuola käy tai jos haluaa hifistellä niin etsii jostain sellaista valkaisematonta.
Suolasaippuaakin olen käyttänyt. Itse saunan yhteydessä olen hennosti sivellyt kostealle iholle. Ei se naarmuta, jos vain malttaa olla hellä. Painaa ei siis saa _yhtään_.
Terveelle iholle tuskin noista suolajutuista kauheasti hyötyä on.
Vierailija kirjoitti:
Cienin tuotteet. En tajua sitä hehkutusta miten halvalla saa ihan luksuslaatua, sillä ihan kamaliahan nuo ovat olleet. On tullut testattua vähän kaikkea kosteusvoiteesta shampooseen. En tosiaan osta enää, kuin enintään jos on rahat ihan loppu.
Mä rakastan Cienin puhistusmaitoo. Parasta ainaki mun iholle ja kun maksaaki vaa 2e ni on kyllä hyvä tuote! Toinen hyvä oli kuorintageeli semmoi pieni sininen tuubi mut sitä ei ilmeisesti oo enää.. Muita en ny sit muistakkaa mitä Cieniltä oisin kokeillu...
Apple iphone (oli kyllä versio 4s muistaakseni, joten aika vanha versio).
Vihis on suurta herkkuani. Osa noista kasvispiirakoista on kyllä ihan kamalia. Riippuu niin paljon merkistä. Yksi kasvispiiras nimellä kulkeva viritelmä on kamala, en ikävä kyllä nyt muista merkkiä. Sellainen kuiva kakkara.
Ymmärrän aika hyvin miksi meijeri tuo markkinoille juurikin maitotuotteen. Mifu yritti ja yrittää iskeä proteiinipitoisten lihankorvikkeiden buumiin joka on sekin olemassa, tietävät kasvissyöjät siitä tai eivät. Hyvä että yritystä löytyy ja toivottavasti hyviäkin uusia tuotteita syntyy.