Hehkutettu tuote, johon petyit?
Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?
Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.
Kommentit (482)
Lancome, Vichy, Biotherm -kosteusvoiteet. Saan kaikista näistä ihottumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kokeilemani bb voiteet. Jäivät aivan liian tummiksi ihonväriini nähden, vaaleimmillakin sävyillä, ja aiheuttivat finnejä.
Kokeile oikeita korealaisia bb-voiteita (esim. Missha, Skin79), niistä löytyy tosi vaaleita sävyjä.
Kalkkilaivan kapteeni on samaa mieltä! Misshan 21 on esimerkiksi jo vaalea (23 sopii useimmille paremmin) ja taisi olla vielä 13 joka oli supervaalea.
Vierailija kirjoitti:
Tangle teezer täälläkin. Mulla on niin paksu tukka, ettei ne lyhyet piikit yltäneet edes alimpiin, lähinnä päänahkaa oleviin hiuksiin asti.
on olemassa tangle teezer paksuille hiuksille jossa on pidemmät piikit
Vierailija kirjoitti:
Tangle Teezer.
Minä käytän tuollaista. Halpa ja hyvä.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/kampamies-hiussuka
Vierailija kirjoitti:
pi4 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tangle Teezer -hiusharja. Hiuksia mahdoton harjata sillä, vaikka mulla on aika ohut tukka. Päänahkaa se kyllä raapi, jos ei varonut.
No tämä. Tai siis kyllähän sillä saa hiukset kammattua, mutta ei mitään eroa normaaliin harjaan. On vaan hankalampi pitää kädessä.
Tangle teezerista on olemassa kahvallinen, normaalin hiusharjan näköinen versio! Minäkin kirosin sitä miten lentää aina kädestä, mutta tämä löytö on mahtava.
Valitettavasti en muista mistä ostin, koska lennän viikoittain ja ostan kosmetiikkaa eri paikoista. Mutta muistaakseni joltain "tokmannilta", olkoon maa mikä hyvänsä....
Mulla on sekä ohuet, hennot hiukset että pienet kädet ja mulle paras on TT:n matkaversio :) Se pysyy kädessä eikä tipu koskaan.
viv010 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni kulli
Onko jossain joskus hehkutettu sellaista? :)
Ainakin pienen vehkeen omistajia on kehuttu, että ovat muuten hyviä sängyssä (ei ole aina näin). Ja jos miehellä on pieni kulli, vihjataan aina, että pillu on liian väljä. Isomman pillun omistajat tarvitsevat isomman kullin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt niin moni näyttää valittavan nyhtökauran mausta... eikö se maku ole aika pieni hinta siitä että ilmastonmuutos ei tule ainakaan niin nopeasti? onpa ihmiset itsekkäitä
Minulla pienituloisella työssäkävijällä ei juurikaan muita iloja ole kuin hyvänmakuinen ruoka. En käy baareissa, en biletä, en matkustele. En osta turhakkeita, en osta juuri mitään muualta kuin kirppikseltä. Ostan tavaroita jotka on jo kerran valmistettu ja muuten menisivät roskiin. Ostan halpoja ruoka-aineksia, joista yritän tehdä hyvänmakuista ruokaa. Punaisella leimalla olevat kelpaavat mulle hyvin, ja pakastankin niitä. Teen niistä sitten eväät aina seuraaviksi päiviksi. En osta mitään keinotekoista kallista nyhtökauraa, härkistä tai mifua.
En aio uhrautua koko maailman puolesta miettimällä hiilijalanjälkieni suuruutta. Ne kun ovat aika pienet verratuna moneen muuhun. Tee sinä niin ja mieti vaikka pääsi puhki. Tule kertomaan meille miten muuten meidän pitäisi uhrautua pelastaaksemme pallomme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tangle Teezer.
Minä käytän tuollaista. Halpa ja hyvä.
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/kampamies-hiussuka
Mä käytän tällaista päänahan hieromiseen. Se tuntuu ihanalta.
Vierailija kirjoitti:
Tuksuvat terveyssiteet oli paha paha virhe synnytyksen jälkeen kun siellä oli leikkaus haava.
Tuksuvat :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea, onko jo mainittu, mutta muutama vuosi sitten hehkutettu Norwegianin käsivoide oli hirveintä ikinä! Jätti ihan tahmeiksi kädet, ei imeytynyt ollenkaan eikä siten todellakaan kosteuttanut. Paras on sellainen yliopiston apteekin omavalmistama, mutta senkin koostumusta on nyt menty varmana muutamaan, vaikka uudessa pakkauksessa lukee että muka vain ulkonäkö on muuttunut... :(
Lentoyhtiön käsivoide?
Se on apteekeissa myytävä tuote. Itse käytän esim. rohtumiin tms. kun on niin tujua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea, onko jo mainittu, mutta muutama vuosi sitten hehkutettu Norwegianin käsivoide oli hirveintä ikinä! Jätti ihan tahmeiksi kädet, ei imeytynyt ollenkaan eikä siten todellakaan kosteuttanut. Paras on sellainen yliopiston apteekin omavalmistama, mutta senkin koostumusta on nyt menty varmana muutamaan, vaikka uudessa pakkauksessa lukee että muka vain ulkonäkö on muuttunut... :(
Lentoyhtiön käsivoide?
Se on apteekeissa myytävä tuote. Itse käytän esim. rohtumiin tms. kun on niin tujua...
Neutrogenan voiteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Revitalash-ripsiseerumi. Ryöstöhintainen tuote, jonka luvattiin kasvattavan ripsistä tuuheat ja pitkät räpsyttimet. Ei sopinut mulle, olen ilmeisesti herkkä jollekin tuotteen ainesosalle, sillä silmieni ympärille kehittyi kamala ihottuma kyseisestä tuotteesta.
Tämä näyttää olevan Hulluilla päivillä "tarjouksessa", ihmettelin itsekseni, että tuollaista kuraa ostaa.
Revitalash ihan oikeasti tuuhensi ja tummensi ripsiä, ennen kuin sen koostumusta muutettiin. Se vaikuttava aine oli sama kuin lääkkeellisissä silmätipoissa, joita käytetään glaukooman hoitoon. Minulla on toisessa silmässä glaukooma, ja silmälääkäri sanoi, ettei viitsi määrätä tätä lääkettä minulle, koska näyttäisi niin hassulta kun vain toisessa silmässä olisi tummat ja tuuheat ripset 😂. Olikohan se sitten EU:n määräys, vai mikä, kun koostumusta jouduttiin muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin palkittu päivävoide. En löytänyt että pakkauksessa olisi ollut merkintää sen hajusta, joten ostin. Luulin hajusteettomaksi. Ja jummi, kun löyhäsi. Vettä valui silmät, päätä särki, nenäonteloita jomotti koko päin, mitään muuta ei haistanut kuin oman naamansa. Hajusteelliset voiteet pitäisi lailla kieltää tai sitten laittaa tarpeeksi isolla varoitus pakkauksen kylkeen. Kyllä niin harmitti. Ostin vielä 3 purkkia samalla kertaa. Kaikki hajuhaitat piti heittää roskiin ja ostaa vanhaa tuttua Erisanin kosteusvoidetta. Se on muuten einomainen päivävoide bb-voiteen alla.
Multa samainen voide kuoriutui iholta, ei hyvä.
Dior ripsiväri... ei lähe millää pois ja kutittaa silmiä :(
Ylettömän höyhenenkevyet meikkivoiteet yleensäkin- jos tuote ei peitä yhtään mitään ja "antaa oman ihon näkyä luonnollisesti läpi" niin ei silloin tarvita koko tuotetta.[/quote]
Musta Armanin second skin meikkivoide on aivan mahtava. Peittää ihon virheet, mutta tuntuu iholla kuin ei olisi meikkivoidetta ollenkaan. Muutenkin tykkään Armanin voiteista. Harmi vaan, että saa ainoastaan Stockalta.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mainita, että E-Korea on myös kauneusleikkausten luvattu maa.
Kauneusleikkaukset eivät vaikuta ihon kuntoon. Googleta asian beauty routine tmv.; esim. https://www.reddit.com/r/AsianBeauty/
Käyttävät aamun illoin 30-60 eri tuotetta kasvojen kunnon ylläpitoon. Aikaa tähän uppoutuu yleensä 1-2h/päivä
Siis poistettiinko täältä oikeasti kommenttini siitä, että turhin ostamani tuote on Swiss clinicin skin roller? Ei ihme että googlatessa löytyy vain hehkutuksia, jos kerran näin toimitaan...
Oikeastihan kyseessä oli ihan täysi susi tuote, mitään muutosta ei tapahtunut vaikka käytin sitä ohjeen mukaisesti melkein 3kuukautta! päinvastoin, välillä iho meni vain huonompaan kuntoon
Vierailija kirjoitti:
Eikö ajaisi saman asian liuottaa ihan tavallista merisuolaa veteen ja sitten pestä ihonsa sillä?
Merisuolassa on vähemmän erilaisia mineraaleja kuin suolasaippuassa, eikä hoida ihoa yhtä tehokkaasti.
Hirveesti parjataan tuotteita joita ei osata käyttää tai joita nyt ei vaan ole suunniteltu jokaiselle iho- tai hiustyypille.
Naurettava ajatuksenakin. No, omalla herkällä ja kuivahkolla atooppisella iholla Konjac-sieni toimii kuin raastinrauta. Ei kiitos. IKINÄ.