Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

''Sisarpuolten'' parisuhde?

Vierailija
29.03.2017 |

Kaipaisin kipeästi objektiivisia mielipiteitä ''uusperheemme'' ongelmasta. Uusperhe lainausmerkeissä siksi, etten miellä meitä varsinaiseksi perheeksi vaikka periaatteessa sitä olemme. Tilanne on siis se, että olen eronnut lapseni (ainoan) isästä jo vuosikausi sitten, ja mennyt uusiin naimisiin. Miehelläni on tytärtäni puolitoista vuotta vanhempi poika, joka viettää meillä jokatoisen viikonlopun. Tämä on suurin syy siihen, miksi emme ole varsinaisesti uusperhe: pojan ''oikea'' koti on äitinsä luona, ja meillä hän on vain kylässä.

Lapset ovat siis tavallaan sisarpuolia keskenään, vaikkei biologista sukulaisuussidettä olekaan. Ovat olleet kavereita pitkään, mutta tänään ilmoittivat alkaneensa tapailla toisiaan parisuhdemielessä. Minua kuvio häiritsee ja vaivaa, mutta onko siinä todellisuudessa mitään väärää?

(Joitakin juttuja muutin, ettei tunnisteta, mutta perusajatus on tämä mitä kerroin)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi päinvastoin! Mä ja mies tavattiin, oltiin naimisissa ja saatiin pari lasta, sitten mun äiti ja miehen isä jotenkin löysivät toisensa. Eronneita ne oli valmiiksi ja kyllähän monellakin mummo ja pappa asuu samassa osoitteessa :D 

Ap, oisko tää tilanne jotenkin näinpäin normaalimpi? Entä jos nuoret ois löytäneet toisensa ensin ja te vasta sitten? Lopputulema on ihan sama, vaikka itestä tuo tuntuu "normaalimmalta" että nuoret on yhdessä ensin, eikä päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla