Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40 henkilöä ristiäisissä

Vierailija
29.03.2017 |

Naapurin vauvan ristiäisiin tulee paljon väkeä. Sukulaisia. Miksi nlin paljon väkeä. Lisäksi ottavat pitopalvelu. Maksaa 900€. Onko tarpeen. Eivät kutsuneet

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri suku? Miksi kaivelee sun persettä?

Vierailija
2/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö, kuinka paljon maksaa vai hatustako heitit? 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla hoono soomi?

Vierailija
4/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat juhlia lapsen syntymää  näin.  Varmaan kutsuvat vain lähimpiä sukulaisia.  Harvoin nyt naapureita sentään ristiäisiin kutsutaan.  Vain lähimät sukulaiset yleensä ja jos on suuri suku kertyy helposti tuo 40 henkeä.

Vierailija
5/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlia voi monella tavalla. Minun tyttäreni valmistujaisjuhlat pidettiin Kalastajatorpalla, meitä oli 15 ja summa oli tuo sama 900. Maksoimme sen mielellämme, ei tarvinnut siivota eikä stressata tarjoilujen kanssa ja lisäksi saimme aivan upeita valokuvia otettua merimaisemassa.

Vierailija
6/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kans isot kastajaiset, kun tiesin, että ne ovat ainoan lapseni kastajaiset, kun ikää oli jo niin paljon itsellä. Myöskään sukulaiset molemmin ouolin eivät olleet tavanneet toisiaan, kun oli pitkät välimatkat. Ruokatarjoilu oli, pitoruoka kaikkine lisukkeineen, oli joulun alla, joten jouluisiakin tarjottavia. Makeita montaa sorttia jälkkärinä. Ihanat juhlat, mutta halvemmat kuin ap:n naapurilla, kun itse tehtiin kaikki. Olen tosi tyytyväinen, että järjestin juhlat! Elä ja anna toisten juhlia!

Vierailija
7/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä tulee ihan helposti 40 henkeä ihan lähisuvusta.

Vierailija
8/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin lasten ristiäisissä on ollut aina vähintään tuo 40 henkeä, tulee  jo ihan sukulaisista, kaverit siihen päälle vielä ja kyllä, pitopalvelu on ollut sekä juhlapaikka kirkon vieressä, ei tarvitse itse tehdä mitään! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä