Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selitätte tämän?

Vierailija
29.03.2017 |

Nonni, kahden tunnin perusteelliset palikkatestit neuropsykalla takana ja tulos; reilusti keskimäärästä parempi suoriutuminen matikassa sekä kielellistä (ei kielioppi pilkunn**ssijat, senhän voi tyhmempikin opetella eli ei tarvii nyt alkaa mun kirjoituksen virheitä korjaamaan eikä tänne edes sovi virallinen tyyli, vink vink...) että älykkyyttä mittaavissa testeissä. Mutta mutta, olen tuloton yh eli miten tämä voi olla mahdollista?! Mehän ollaan "heikompaa-ainesta", tyhmiä ja kykenemättömiä taloudenhallintaan jne. Niinhän te aina huudatte, että on pakko olla "tyhjempi eväsrasia" jos on köyhä ja tippunut. No, joillakin voi ollakin MUTTA hekin ovat ihmisiä ja TÄYSIN samanvertaisia kaikkien kanssa, mutta ei siitä enempää.

Omalla kohdalla tippumisen syynä elämäntapahtumat, herkkyys ja niitä seurannut masennus ja PTSD ja voitte uskoa että tippumisen jälkeinen niskaan satanut p**ska on tehnyt tehtävänsä, paluuta joukkoonne ei enää ole eli ihmisarvoni on nyt virallisesti nolla. No, mua se ei enää satuta (v**tuttaa kyllä senkin edestä, sen voitte uskoa...), mutta aina on ihmisiä tippumisvaarassa, joten siksi toivoisin, että miettisitte vähän kuinka muita kohtelette!!! Kannattaako p**ska tosiaan suunnata tuuletinta kohti? Siis ihan oikeasti! On teille itsellennekin parempi, mitä paremmin muut ihmiset voi (ympäristön turvallisuus, oma ja muiden henkinen hyvinvointi, veroeurot sillä pahoivointi kasvattaa kuluja jne.)! Ja julmuushan on väärin ylipäätään, mutta se onkin jo toinen juttu...

Mikä mun pointti siis oli? Ensinnäkin, älkää pliis tulko enää jakelemaan köyhille ymv. talous-/elämänhallintaneuvojanne (v**tuttaa rankasti kun mietin että osaan kuule sinuakin paremmin valita ne kausijuurekset halvimman kilohinnan mukaan niin halutessani jne. jne. mutta se ei muuta sitä että työtä ei ehkä ole, ex uhkailee, laskuja ei saa soviteltua, terveys reistaa tmv.). Toisekseen, mä jäin älyttömän vaikeaan tilanteeseen ihan yksin eikä mahdollisuutta selvitä ollut. Yritin mm. kysyä vertaisneuvoja, mutta neuvojen sijaan sain ihan käsittämätöntä lokaa niskaan asioissa joihin olin oikeasti syytön, jopa väkivallan uhri!!! Tämä kaikki on näyttänyt teistä kanssaihmisistä vain ja ainoastaan ruman (ja tyhmän?) puolen ja se oli pitkään aikamoinen shokki. No, mua ei tosiaan enää kiinnosta ja mun raivo on sentään ns. valkoista, mutta kaikilla päähän potkituilla näin ei ole enkä voi heitä siitä syyttää...

Nyt siis katse tiukasti peiliin ja miettimään, että pitäisiköhän niitä muita yrittää ihan "aikuisten oikeasti" (anna mun kaikki kestää...) kohdella samoin kuin itseä haluaisi kohdeltavan, että olisiko se ihmisyyttä ja inhimillisyyttä ja lopulta (kokkareet ja muut "kovat") myös taloudellista (tämä pätee niin kauan kuin yritämme leikkiä hyvinvointiyhteiskuntaa ja toki senkin jälkeen mutta sitten kokkareiden pitää rakentaa aidat ja hankkia aseet). Niin eli mä en ole ainoa vaan meitä vaikeuksiin joutuneita on, ja tulee aina olemaan, paljon eli jos haluat minimoida verotaakkasi (inhimillisyyshän teitä ei tunnetusti kiinnosta), kohtele muita hyvin! Ja ilkkujat, mä en oikeasti välitä p**skaakaan sun i**oottimaisista jutuista eli säästä ne (ja itsesi häpeältä...) ;-D

t. valkoinen raivotar

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi perusteella olet ainakin ylimielinen ja tyhmä kun saapas.

Vierailija
2/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksanut lukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian älykäs aihe vapalle

Vierailija
4/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä päiväunille.

Vierailija
5/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonni, kahden tunnin perusteelliset palikkatestit neuropsykalla takana ja tulos; reilusti keskimäärästä parempi suoriutuminen matikassa sekä kielellistä (ei kielioppi pilkunn**ssijat, senhän voi tyhmempikin opetella eli ei tarvii nyt alkaa mun kirjoituksen virheitä korjaamaan eikä tänne edes sovi virallinen tyyli, vink vink...) että älykkyyttä mittaavissa testeissä. Mutta mutta, olen tuloton yh eli miten tämä voi olla mahdollista?! Mehän ollaan "heikompaa-ainesta", tyhmiä ja kykenemättömiä taloudenhallintaan jne. Niinhän te aina huudatte, että on pakko olla "tyhjempi eväsrasia" jos on köyhä ja tippunut. No, joillakin voi ollakin MUTTA hekin ovat ihmisiä ja TÄYSIN samanvertaisia kaikkien kanssa, mutta ei siitä enempää.

Omalla kohdalla tippumisen syynä elämäntapahtumat, herkkyys ja niitä seurannut masennus ja PTSD ja voitte uskoa että tippumisen jälkeinen niskaan satanut p**ska on tehnyt tehtävänsä, paluuta joukkoonne ei enää ole eli ihmisarvoni on nyt virallisesti nolla. No, mua se ei enää satuta (v**tuttaa kyllä senkin edestä, sen voitte uskoa...), mutta aina on ihmisiä tippumisvaarassa, joten siksi toivoisin, että miettisitte vähän kuinka muita kohtelette!!! Kannattaako p**ska tosiaan suunnata tuuletinta kohti? Siis ihan oikeasti! On teille itsellennekin parempi, mitä paremmin muut ihmiset voi (ympäristön turvallisuus, oma ja muiden henkinen hyvinvointi, veroeurot sillä pahoivointi kasvattaa kuluja jne.)! Ja julmuushan on väärin ylipäätään, mutta se onkin jo toinen juttu...

Mikä mun pointti siis oli? Ensinnäkin, älkää pliis tulko enää jakelemaan köyhille ymv. talous-/elämänhallintaneuvojanne (v**tuttaa rankasti kun mietin että osaan kuule sinuakin paremmin valita ne kausijuurekset halvimman kilohinnan mukaan niin halutessani jne. jne. mutta se ei muuta sitä että työtä ei ehkä ole, ex uhkailee, laskuja ei saa soviteltua, terveys reistaa tmv.). Toisekseen, mä jäin älyttömän vaikeaan tilanteeseen ihan yksin eikä mahdollisuutta selvitä ollut. Yritin mm. kysyä vertaisneuvoja, mutta neuvojen sijaan sain ihan käsittämätöntä lokaa niskaan asioissa joihin olin oikeasti syytön, jopa väkivallan uhri!!! Tämä kaikki on näyttänyt teistä kanssaihmisistä vain ja ainoastaan ruman (ja tyhmän?) puolen ja se oli pitkään aikamoinen shokki. No, mua ei tosiaan enää kiinnosta ja mun raivo on sentään ns. valkoista, mutta kaikilla päähän potkituilla näin ei ole enkä voi heitä siitä syyttää...

Nyt siis katse tiukasti peiliin ja miettimään, että pitäisiköhän niitä muita yrittää ihan "aikuisten oikeasti" (anna mun kaikki kestää...) kohdella samoin kuin itseä haluaisi kohdeltavan, että olisiko se ihmisyyttä ja inhimillisyyttä ja lopulta (kokkareet ja muut "kovat") myös taloudellista (tämä pätee niin kauan kuin yritämme leikkiä hyvinvointiyhteiskuntaa ja toki senkin jälkeen mutta sitten kokkareiden pitää rakentaa aidat ja hankkia aseet). Niin eli mä en ole ainoa vaan meitä vaikeuksiin joutuneita on, ja tulee aina olemaan, paljon eli jos haluat minimoida verotaakkasi (inhimillisyyshän teitä ei tunnetusti kiinnosta), kohtele muita hyvin! Ja ilkkujat, mä en oikeasti välitä p**skaakaan sun i**oottimaisista jutuista eli säästä ne (ja itsesi häpeältä...) ;-D

t. valkoinen raivotar

Ihanan katkeroitunutta tekstiä UHRILTA!!!! Kaikki muiden vikaa, muut kohtelee huonosti, itse ollaan Hei jopa meitä muita kaduntallaajia älykkäämpiä (pakko, koska palikkatestit). Niin että Me muut jotka ei katkeroiduttu ja pärjätään elämässä siitäkin huolimatta että se elämä potkii välillä päähän, voidaan haistaa v*ttu kirjoittajan mukaan koska HÄN on uhri.

Vierailija
6/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruuden kitkerään höttöä.

Vierailija
7/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuudella?

Vierailija
8/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat voittaa, heikot ja häviäjät väistyköön.

Vierailija
9/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ton sun tekstisi jaksaa lukea (ja olla provosoitumatta), niin onhan siellä pointti taustalla. On ihan totta, että aina kannattaisi yrittää olla kiltti muille ja kohdella heitä asiallisesti, sillä kukaan toinen ei voi tietää, minkälaisia vastoinkäymisiä sinulla on. Vaikka jaksaisit vielä hymyillä ja esittää reipasta, niin voi olla, ettei itku ole kaukana. Ja jos itse elää helppoa ja turvallista elämää, kannattaa pitää suu kiinni, vaikka kuinka tekisi mieli neuvoa sitä ihmisparkaa, joka on mielestäsi onnistunut sössimään asiansa. Sieltä norsunluutornista kun ei näe, mikä kaikki on mennyt pieleen jo kauan aikaa, ennen kuin se alkaa näkyä ulospäin. Aina ei ole kyse siitä, että olisit omaa tyhmyyttäsi, laiskuuttasi tai kädettömyyttäsi sotkenut elämäsi. Joskus elämä vain on. Ihan myös niille kilteille, fiksuille ja ahkerillekin ihmisille voi käydä huonosti. 

Vierailija
10/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, mutta tekstisi oli aika rasittava lukea. Jos olisit panostanut kirjoitusasuun, saisit varmasti positiivista palautetta ja sympatiaa. Nyt tuo vaikuttaa juurikin heikkolahjaisemman wt-mamman kiukkuiselta kälätykseltä

Vierailija
11/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä, kiltti, kaikkien kannattelija ja sparraaja. Olen empaattinen, auttavainen. Matemaattisesti lahjakas, omaan poikkeuksellisen avaruudellisen hahmottamisen. En ole tyhmä.

Olen koulukiusattu, kaverini isä käytti minua vuosia seksuaalisesti hyväkseen, sairastuin masennukseen, joka paheni ajan kuluessa. Pääsen kotoa vain töihin ja kauppaan, en edes postilaatikolle enää. En muista koska olen viimeksi jonkun laskun maksanut, tammikuussa kait. Minulla ei ENÄÄ ole yhtään ystävää, ei ketään niistä, joita aikoinani autoin.

Toistaiseksi en ole katkera, ja toivon, etten sellaiseksi tulisikaan, olen apua saamassa, mutta tiedän, että edessäni on pitkä tie, vuosia varmasti, mutta toivon, että joskus asiani olisivat edes ihan ok.

t. 45v jolla itsetunto puhdas nolla

Vierailija
12/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liian älykäs aihe vapalle

No näin näyttäisi taas vastausten perusteella tosiaan olevan, eipä kyllä enää yllättänyt... ;-) Tiedän kyllä kuinka turhaa tämä on, mutta yritän välillä silti jos edes joku heräisi. Ja tiedättekö esim. hakattu on uhri joten lopettakaa tuo ikuinen uhrimussutus pliis...ja lapsellinen en todellakaan ole, kaukana siitä, mutta katkera kyllä ja te vahingoniloiset, ihanaa maksaa veroja eikö? ;-) mutta peace silti ja tulkaa oikeasti jo alas sieltä puusta... ;-) mä en nyt jaksa leikkiä teidän kanssa enempää, adios bitches ;-)

Vierailija
13/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä oon älykäs niin mun ei tartte opiskella esim. jotaan v***n kielioppia."

Niinpä. Opettelepa aluksi pitkäjänteisyyttä, toisten huomioimista ja mielellään jokin erityistaito tai ammatti. Voit toki uhriutua omaan erinomaisuutesi, jonka vain sinä tiedät ja ymmärrät. 

M40

Vierailija
14/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä oon älykäs niin mun ei tartte opiskella esim. jotaan v***n kielioppia."

Niinpä. Opettelepa aluksi pitkäjänteisyyttä, toisten huomioimista ja mielellään jokin erityistaito tai ammatti. Voit toki uhriutua omaan erinomaisuutesi, jonka vain sinä tiedät ja ymmärrät. 

M40

Voi rakas siihen ei älykkyyttä tarvita...todellakaan...ja mille KESKUSTELUpalstalle sun mielestä sopii ns. kirjakieli?! Ja tutkintoja kaksi (myös korkeampaa astetta) :-) ja katkeruus lapsen takia plus menetetyt ansiotulot (te tässäkin muka paremmat ihmiset).

Kylläpä tämä kirpaisi pöyhkeää ja itseriittoista keskiluokkkaa(?), että apua jos en olekaan niin ylivertainen, millä sitten perustelen loputtoman ahneuteni seuraavalla sopimuskierroksella niinhän? Eli EI voi olla, omaa syytä on kaikki ja uhreja ei ole, muuhun ajatteluun ei vaan halua (ahneus) eikä kykene (tyhmyys) taipumaan. Niin ja ne oli ihan viralliset älykkyystestit sä joka olit niin urpo että takerruit tuohon "palikkatesti" termiin...jos et tuota vertaa ymmärrä niin sun tulokset olisi kyllä tosi kiva nähdä...

Vierailija
15/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että kun uhrilla oli taas paljon asiaa ja tekosyitä epäonnistumiselleen.

Kuulosti ihan helvetin rasittavalta tyypiltä -alkoi melkein särkeä päätä kun luki tuon vuodatuksen!

Vierailija
16/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mutta tekstisi oli aika rasittava lukea. Jos olisit panostanut kirjoitusasuun, saisit varmasti positiivista palautetta ja sympatiaa. Nyt tuo vaikuttaa juurikin heikkolahjaisemman wt-mamman kiukkuiselta kälätykseltä

Etkö tosiaan osaa lukea?!!! MÄ en edes HALUA teiltä mitään sympatiaa!!!! Mutta se ei vielä yhtä katkera "toimiston-Tiina" saattais vielä haluta/kaivata/tarvita ja hyötyä siitä eli miettisit sitä. Ja kyllä wt-porukka on tää muumisakki (kuka aikuinen tosiaan edes kerää jotain lastenmukeja?!). Ja sori, en malttanu ihan vielä häipyä, teitä on liian kiva ärsyttää. Ja usko mua, se ei kohtuutonta kaiken sen jälkeen mitä mullekin on näillä palstoilla kirjoitettu. Siis silloin jaksoin vielä itse olla ystävällinen, asiallinen jne. Mutta kas, sitä saa mitä tilaa :-)

Vierailija
17/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä.

T. yh- since -98

Vierailija
18/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan kannattanut avautua sille "palikkatestit tehneelle neuropsykalle." Kiviäkin kiinnostaa, jos tiedät mitä tarkoitan.

Vierailija
19/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen herkkä, kiltti, kaikkien kannattelija ja sparraaja. Olen empaattinen, auttavainen. Matemaattisesti lahjakas, omaan poikkeuksellisen avaruudellisen hahmottamisen. En ole tyhmä.

Olen koulukiusattu, kaverini isä käytti minua vuosia seksuaalisesti hyväkseen, sairastuin masennukseen, joka paheni ajan kuluessa. Pääsen kotoa vain töihin ja kauppaan, en edes postilaatikolle enää. En muista koska olen viimeksi jonkun laskun maksanut, tammikuussa kait. Minulla ei ENÄÄ ole yhtään ystävää, ei ketään niistä, joita aikoinani autoin.

Toistaiseksi en ole katkera, ja toivon, etten sellaiseksi tulisikaan, olen apua saamassa, mutta tiedän, että edessäni on pitkä tie, vuosia varmasti, mutta toivon, että joskus asiani olisivat edes ihan ok.

t. 45v jolla itsetunto puhdas nolla

Pakko vastata sulle eli toivon sulle sydämeni pohjasta kaikkea hyvää, vilpittömästi! Ihmiset, joita muut eivät ole _vakavasti_pahoinpidelleet (=fyysinen, henkinen, seksuaalinen, taloudellinen jne.) eivät mitenkään voi tajuta sen vakavuutta. Silloin nämä "uhripuheet" on uusi "pahoinpitely". Mutta toivottavasti saat apua! Ja muista aina, ethän SÄ ole nolla jos sua on kohdeltu _vakavasti_ kaltoin! KAIKKI ollaan samalla viivalla!! Myös ne muumikeräilijät (anteeksi mutta teidän ylemmyydentunto on harmittanut tosi paljon, jopa satuttanut aikoinaan, että minäkö ylimielinen...)! Pakko kuitenkin sanoa tuosta katkeruudesta, että sulla ei taida olla lapsia eikä ansionmenetyksiä? Tosi hyvä juttu, mutta itsellä tämä kaikki on ollut sydäntäsärkevää juuri em. asioiden takia kun en tajunnut ajoissa millainen lapseni isä on. Kuitenkin juuri lapsen takia olen nöyryyttänyt itseäni paikassa jos toisessakin (täälläkin...) mutta asiat ovat menneet vielä enemmän pieleen. Siksi olen niin katkera, sillä luotin ihmisten järkeen, ammattitaitoon ja inhimillisyyteen, siis että olisivat tasapainoisia "tolkunihmisiä" mutta mitä vielä! Niinpä olen vuosia jatkuneen "pahoinpitelyn" seurauksena lopullisesti väsynyt ja katkeroitunut, myönnän toki sen. Tuo kaikki opetti minulle kuitenkin viimeistään sen kuinka epäreilu maailma ja ihmiset on enkä ajattelevana ihmisenä voi sitä hyväksyä! Mehän ei tosiaan olla eläimiä vaan ajattelemaan kykeneviä ihmisiä joten pakkohan meidän on tätä parempaan pystyä!

Vierailija
20/30 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä.

T. yh- since -98

😁 älä suotta vaivaudu...tai sulle ehkä 😉 muutenkin kai sä tiedät että tää suomalainen häpeäkulttuuri on pikemminkin sairas, ei päinvastoin? Tai antaa olla, ethän sä voi tajuta, olen pahoillani!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi