Oulusta ystävää
Heips!
Kaipaisin lenkkeily ja muuta seuraa kotiäideistä Oulusta, erityisesti alueelta Pyykösjärvi-välivainio-kaijonranta.
Olen kolmenkympin kriisin ohittanut sosiaalialalla työskennellyt kahden lapsen kotiäiti. Lapset ovat syntyneet 3/99 ja 8/05. Pidän elokuvista, teatterista, kaikenlaisesta esteettisesti silmää hivelevästä luovasta toiminnasta (mm.sisustaminen, askartelu, taidenäyttelyt, pajutyöt) ja tanssimisesta. Nyt käsillä tekeminen ja luova puoleni on jäänyt taka-alalle keskittyessäni lasten hoitoon ja urheiluun. Olen päättänyt alkaa hölkkäämään kesällä pitkän tauon jälkeen. Sauvakävely alkaa jo kyllästyttää.
Olisi kiva saada lenkkeilykaveri samassa elämäntilanteessa olevasta ihmisestä ja joskus kun kotona puuhailu tylsistyttää teehetki toisen kotiäidin luona piristää.
Jos alkoi kiinnostaa, pistä meiliä tulemaan, niin katsotaan " synkkaako" meillä!
Kommentit (3)
Hei, olen muuttamassa Ouluun miehen ja kahden lapsen kanssa ja olisi kiva jos löytyisi joku keneltä voisin kysellä kaikesta Ouluun liityvästä, kun en sieltä ketään tunne. Syksyllä olisin vaikka lenkkikaverikin, kunhan sinne asti pääsen.
Sorry, en ole muistanut käydä katsomassa onko kukaan mulle vastannut. Eli jos haluat alkaa kirjoittelemaan niin viestiä voit laittaa mulle osoitteeseen: optiload@luukku.com
Lenkkiseura olisi kiva, tosin toistaiseksi kunto sallii vain reippaan kävelyn :) Asun jotakuinkin mainitsemallasi alueella, olen kahden lapsen kolmekymppinen kotiäiti.
Kirjoittele osoitteeseen manteli30 at luukku.com niin tutustellaan :)