Tapailemani miehen wc:ssä One Touch-hajuste, tapailenko varattua?
Edellinen poistettiin jostain käsittämättömästä syystä? Mutta siis, kävin ensimmäistä kertaa miehen asunnolla parin kuukauden tapailun jälkeen ja törmäsin vessassa tällaiseen. Muita "naisen merkkejä" ei näkynyt. Kuvittelenko?
Kommentit (12)
Pöljä, sinun takaihan hän sen osti! :D Mies ei taatusti itselleen tollasta härpäketta ostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Varatulla vessan puunaisi nainen joten siellä ei tarvitsisi yrittää peitellä paskan, homehtuvien pyyhkeiden ja kusiroiskeiden hajua onetouchilla.
Jos sinulla mt-ongelmaisena naisena on tuollainen vessa, ei se tarkoita sitä että kaikilla olisi sellainen.
Vähän on kurja suhde hänen naisellaan jos ainoa merkki hänen olemassaolostaan miehen elämässä on vessahajuste.
Vierailija kirjoitti:
Pöljä, sinun takaihan hän sen osti! :D Mies ei taatusti itselleen tollasta härpäketta ostaisi.
Kyllä minun poikaystävälläni vois hyvinkin olla one touch, enpä muista onko ollutkin. Tai onko tälläkin hetkellä? :D Ja kotinsa on aina tiptop-siisti, mutta ei kuitenkaan mikään pakkomielteisesti puunattu. Samoin minä olen siisti ihminen.
Eikös tuollanen kukkaistuoksu yhdessä paskanhajun kanssa ole aika järkyttävä? Miehen jäljiltä vessa ja oikeastaan koko kämppä haisee aivan järkyttävälle, olisiko tuollaisesta apua vai onko se yhteishaju aivan hirveä?
Pakko jättää vessanovi raolleen, koska kissanlaatikko on siellä, miehen paskanhaju leviää mukavasti ympäri kämppää
Nisteillä on kämppä täynnä hajusteita. Ihan kun se muka laittoman hajun veis pois :D
Parempi tää ku se uus VIPoo :D ai kamala.
Vierailija kirjoitti:
Varatulla vessan puunaisi nainen joten siellä ei tarvitsisi yrittää peitellä paskan, homehtuvien pyyhkeiden ja kusiroiskeiden hajua onetouchilla.
Kostuitko, kun teit taas kerran paskavammaisen miesvihayleistyksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostuitko, kun teit taas kerran paskavammaisen miesvihayleistyksen?
Olen mies ja tein sen raporttina oman toilettini nykytilasta. One-touchin sijaan minulla tosin on sellainen Lidlistä hankittu isompi spray-hajuste. Ajattelin lähinnä provosoida naisia esittämällä kusipaskaroiskeisen vessan puhtaanapidon olevan heidän hommaansa.
Ööh. Olisin huolissani jos löytäisin kämpästä jotain korvarenkaita, huulipunaa tai "live love laugh" seinätarroja, mutta vessan hajuste...?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2828390/tapailemallani-miehella-one-touc…
Edellistä ketjua ei ole poistettu