**Marrakset 27. viikkoon!!**
Kommentit (22)
meillä on saaristo takana ja kaupungin mukavuudet taas käytössä (en tajunnut, että juokseva vesi voi olla niin ihana asia..). Mun mutsi, jonka mökillä siellä saaristossa siis oltiin, on vähän omituinen tavoiltaan (ei esim. suostu säilyttämään margariinia jääkaapissa), joten oon ihan kiitollinen että ollaan taas takaisin oman jääkaapin äärellä ja oman perheen tapojen parissa. Eikä kukaan edes saanut ruokamyrkytystä.
Murunmamma: mulle iski myös tossa pari kuukautta sitten ihan käsittämätön polvikipu, joka alkoi keskellä yötä, en ollu edes mitenkään rasittanut sitä edellispäivänä. Aamulla vaan heräsin ja hirveä tuska, sängystä nouseminenkin hankalaa. Kävin sitten lääkärissä joka diagnosoi että bursiitti eli nivelpussin tulehdus, paranee levolla, kylmä auttaa. Ja niin se oli viikon kipeähkö ja sen jälkeen viikossa parani, ihan vaan olemalla.
Onnea Ruskanodotukselle häimisiin menosta ja kuka se oli jolla oli sama homma edessä, onnea matkaan. Muista että mitä vaan pappi kysyy niin vastaat vaan joo, kaikki muu menee kyllä omalla painolla. ;-)
Ikäeroista oli puhetta, meillä vaimon kanssa 11 v myös eikä mitään suuria ihmetyksiä oo herättänyt. Mitä nyt sukulaiset jotenkin olettaa että vaimon pitäis "elättää" mut tai siloittaa mun tietä, kun on vanhempi ja työelämässä tietty sitten paremmassa asemassa.. Ja siihen tietty vaikutti, että kun vaimolla alko tulla tuo maaginen 40-v eteen niin päätettiin tehdä lapset vähän kiireemmällä kuin olisin ehkä samanikäisen kanssa ryhtynyt, kun tarkoitus oli että hän synnyttää ensin. Enkä kyllä oo katunut aikatauluja tässä kohtaa, valmista elämää on turha ryhtyä odottamaan.
Nyt nukkumaan, aika vetämätön olo tuon meri-ilmamyrkytyksen jälkeen...
-zel & vilkas z, 24+1
Voi kiesus kuulkaa mie en halua ikikuuna päivänä enää tulla raskaaksi!!!Toista kertaa tuli pe-la yönä ne hirveet kivut, siinä sitte ukon kans tuijoteltiin toisdoamme silmiin ja toisella hirvitti ku minä itken.. Kaveri sai to pojan niin kävin pe kattooon sairaalassa ja kaks kertaa nostin kaverin sylistä pojan pois(n.4kg) niin mulla rupes niin supistaa että oli pakko soittaa mies hakemaan mut pois sieltä!yks päivä laitoin esikkoa nukkuun niin hirveet kivut selkään ja alavatsaa ku pari kertaa köyristyin siihen söngylle!että mulla ei auta edes vauhdin hiljentäminen!Välillä ku oikeen sattuu niin mie vaan toivon että olis äkkiä ohi tämä, käynnistetään vaikka ajoissa!
Sisäsuu oli kiinni, ulkosuu siis auki ja joo se on ihan normaalia uudestaansynnyttäjälle mutta lääkäri se vaan ihmetteli että olin ihan vasta käyny lääkärillä eikä siellä vielä ollu auki yhtään ja ku sitä vuotoa plussaa vielä siihen niin epäili että supparit aukasee ja siks vuotaa..mutta ei jaksa ressata, vauva on vilkas ja kovasti potkii niin tiedän että kaikki on silleen hyvin..Ja kontrollissa käyn kuiten suht usein niin en ota turhaa huolta..niin ja mulla vettä on runsaasti ja jotenki takana tuo kohdubnsuu,mitä ikinä meinaaki..
Mutta onnittelut häistä kun jollaki sellasia oli!ja ultrista onnea ja jos sielä vielä oli jotaki niin antakkee anteeksi ku en muista:D
täytt mennä taas jatkamaan sitä makaamista..
simppu rv 23+4