Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi isompien sisarusten aina täytyy mollata...

Vierailija
29.03.2017 |

NIIIIN väsynyt. Aina on tölvitty, mollattu, pilkattu ja lytätty. Vaadittu samaa kuin 5 tai 10 vuotta vanhemmalta ja pilkattu kun en pysty. Ikinä en saanut olla väsynyt tai surullinne, koska sitten olin "nössö" ja "itsekeskeinen".

Nyt taas toinen haukkui, että olen laiska ja toinen, että teen liikaa töitä. Ole tässä sitten. AINA väärin.

Vaikka miten ajattelen, että en anna vaikuttaa niin kyllä se vaikuttaa. Mikään ei kelpaa, ei riitä tai ole minkään arvoista. Ikinä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vika on kyllä siinä että ne on ilkeitä ihmisiä ja ikäviä persoonia. Ei se sisaruuteen liity sinänsä vaan noihin kyseisiin henkilöihin. Minulla on kaksi nuorempaa sisarusta ja minä aina kehun ja kannustan heitä. Ja he minua samaten. Meillä on hyvät välit kaikilla.

Vierailija
2/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, mitähän alapeukuttamista tässäkin nyt sitten oli.

Meillä on pieni suku ja haluaisin olla tekemisissä ihan lasten takia, mutta en jaksa kuunnella tuota arvostelua!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedätyshoitoa maailmaa varten.

Vierailija
4/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma! Lisäksi itse kelvannut (lapsettomana) aina lastenvahdiksi jne., mutta minua harvemmin autetaan/ muistetaan mitenkään. Itsekin olen sisarusteni suusta kuultuna esim. ollut sairaslomalla tai työttömänä "huonoasenteinen",laiska, saamaton jne.Pitävät itseään tyhmempänä, aina ja joka asiassa, en voi tietää osata oikein mitään. Jos itsellään tule vastaava tilanne, sympatiaa riittää kyllä, heille itselleen! Suosittelen olemaan mahdollisimman vähän tekemisissä, suodattamaan roskaa "valikoiva kuulo"jne.ellei voi tai halua kokonaan katkaista välejä:)

Vierailija
5/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se kuuluu asiaan. Itsekin aina kettuilen, kun pikkusisko meni amk :D

Vierailija
6/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siedätyshoitoa maailmaa varten.

Se on vaan merkillistä, että minua pitää siedättää vuosikymmeniä, mutta itse ei kestetä pienintäkään kritiikkiä ilman kolmatta maailmansotaa.

ap

Vierailija
7/7 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma! Lisäksi itse kelvannut (lapsettomana) aina lastenvahdiksi jne., mutta minua harvemmin autetaan/ muistetaan mitenkään. Itsekin olen sisarusteni suusta kuultuna esim. ollut sairaslomalla tai työttömänä "huonoasenteinen",laiska, saamaton jne.Pitävät itseään tyhmempänä, aina ja joka asiassa, en voi tietää osata oikein mitään. Jos itsellään tule vastaava tilanne, sympatiaa riittää kyllä, heille itselleen! Suosittelen olemaan mahdollisimman vähän tekemisissä, suodattamaan roskaa "valikoiva kuulo"jne.ellei voi tai halua kokonaan katkaista välejä:)

Juuri näin. Jos minä sairastun vakavasti, "ei pidä ottaa niin vakavasti ja silläjasillä oli paljon  pahempi vaiva" jne.

Sitten kun itseltä katkeaa rakennekynsi, se on maailmanloppu.

ap