Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Olen ihan pulassa tyttöni kanssa

Vierailija
28.03.2017 |

Tyttö täyttää tänä vuonna 20 ja on saanut päähänsä että muuttaa yhteen poikaystävänsä kanssa. Tämä "poikaystävä" 9 vuotta vanhempi. Mielestäni hän on liian nuori aikuiseen parisuhteeseen. Tyttö ei ole asunut koskaan omillaan eikä edes aloittanut opintojaan ja on jo nyt sitomassa palloa jalkaansa. Asumme kaiken lisäksi pääkaupunkiseudulla, joten olisi taloudellisestikin järkevämpi asua vielä kotona.

Olen yrittänyt ehdottaa, että asuisi muutaman vuoden vielä kotona ja kun opinnot olisivat hyvässä vaiheessa voisi sitten muuttaa yksin asumaan jos haluaa. Aikanaan löytyy myös se kiva oman ikäinen mies jonka kanssa on oikeasti onnellinen. Huoh, mutta eihän tyttö kuuntele vaan sanoo rakastavansa tuota miestä ja tekevänsä kuten itse haluaa.

Noin nuori ei ole kypsä päättämään tällaisesta asiasta, mutta täysi-ikäisyyden takia olemme voimattomia. Tuossa iässä kuuluisi elää huoletonta nuoruutta, ei leikkiä kotia jonkun aikuisen miehen kanssa. Tyttö on muutenkin epänormaali kun baarit ja tulevat opiskelijabileet eivät kiinnosta. Miksi pitää sitoutua näin aikaisin?

Tarvitsen siis kipeästi neuvoja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama aloitus on ollu täällä ennenkin

Vierailija
2/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/ Jaa, valitettavasti 20-vuotiaan päätöksiin on vaikea puuttua, koska hän on jo käytännössä aikuinen. Pitäkää keskustelu molempien vanhempien läsnäollessa, ehkä se tepsii. Kerrotte miksi ette halua hänen muuttavan hänen poikaystävänsä luokse ja mitä saattaisi koitua hänen omasta päätöksestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh..

Vierailija
4/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
5/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedä jo vittu päähäs...

Vierailija
6/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Vierailija
7/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää jo järveen. Mitä sä haet tällä, että laitat saman aloituksen parin viikon välein?

Vierailija
8/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vedä jo vittu päähäs...

Kannatan tätä ja lääkkeittesi ottoa myös. Vaihda ikis jo levyä.

Kai sä jo tähän mennessä oot tiedostanut että tuo ei oo tervettä käytöstä?

Vierailija
9/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! Onko sulla kaikki nämä tekemäsi aloitukset tallennettuna jonnekin ja säännöllisesti sitten niitä tänne laittelet? Hanki nyt jo hoitoa itsellesi please!

Pakko mainita, vaikka se vettä sun myllyyn varmaan lisääkin, että itse muutin pois kotoa 15-vuotiaana ja kundikaverin kanssa yhteen 17-vuotiaana. Mun äiti ymmärsi että olen hänestä erillinen ihminen, en hänen jatkeensa. Äiti myös antoi minun tehdä omat virheeni, jotta kasvaisin ja oppisin erilaisia asioita. Opinkin ja olen enemmän kuin tyytyväinen elämääni.

Sinunkaltaisesi tahmeaan pumpuliin käärivät äidit lamauttavat lapsensa niin että he alkavat toteuttaa sinun unelmiasi omiensa sijasta. Vanhempana he vihaavat sinua koska eivät koskaan tehneet sitä mitä olisivat oikeasti halunneet. Heidän ensimmäinen ajatuksensa asiassa kuin asiassa on "mitähän äiti tähän sanoo?" Se on Ok, jos on vaikka 10v mutta ei enää jos on vaikkapa 40v.

Okei, tiedän että olet trolli, kun sen verran usein teet nämä samat aloitukset mutta jos nyt joku samanlainen pumpuliin käärijä sattuisi lukemaan niin siinä teille!

Vierailija
10/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oisko se parempi jos tulis hyö sinne teille leikkimää parisuhdetta. Rakastelis jne...?

Kyllä ton ikäsenä haluaa itsenäistyä ja seurustella kenen kanssa haluaa ihan rauhassa. 9-vuoden ikäero ei ole mielestäni enää aikuisten (20-v ei toki ole vielä henkisesti 30 mut iha tarpeeks aikuinen kuitenkin) kesken kauhean paljon.

Vierailija
11/11 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme