Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko syönyt SEPRAM nimistä masislääkettä? Mitä pidit, auttoiko ja tuliko sivuoireita?

Vierailija
22.03.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin vielä josko söisin ollenkaan, siksi kyselen kokemuksia.

Vierailija
2/4 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollut reilun 2 kk käytössä ja muutos parempaan on valtaisa :) Minulle eivät aiheuttaneet mitään sivuoireita, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt ollut reilun 2 kk käytössä ja muutos parempaan on valtaisa :) Minulle eivät aiheuttaneet mitään sivuoireita, onneksi.

Vierailija
4/4 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pienikin vastoinkäyminen sai minut näkemään punaista. Miehelleni " keskustelin" lähinnä mäkättäen ja nalkuttaen. Olin usein itkuinen, en jaksanut innostua mistään, en juuri käydä missään, en tehdä mitään. Kaikista kauheinta oli se jatkuva kiristävä tunne, siis kuin pinnani olisi viritetty äärimmilleen, ihan katkeamispisteeseen. :(

Nyttemmin nousen aamulla virkeänä ja iloisena, odottaen mitä kaikkea kivaa päivä taas tuokaan. Jaksan puuhastella kotona ja lapsen kanssa, käydä kyläilemässä jne. Olen hyväntuulinen, pienet ja jopa vähän isommatkin vastoinkäymiset voin kuitata huumorilla, tai ainakaan en räjähdä heti (enkä ihan pian myöhemminkään) ;) Pidän jälleen itsestäni, eikä vanne kiristä päätä. Ja miehenikin kuulee suustani ihan muuta kuin nalkutusta :)

Pitkästä aikaa ihan oikeasti nautin elämästä.