Miksi kukaan maksaa tankkauksen sisälle kassalle eikä automaatilla?
Voiko joku kertoa syyn? Jos ei samalla hae jotain ostettavaa (itse siinäkin tapauksessa silti maksan tankatessa automaatilla).
Kai automaatilla voi maksaa myös käteisellä joten se ei ole syy?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku kertoa syyn? Jos ei samalla hae jotain ostettavaa (itse siinäkin tapauksessa silti maksan tankatessa automaatilla).
Kai automaatilla voi maksaa myös käteisellä joten se ei ole syy?
Asenteesi on aika lailla perseestä.
Sori, ihan uteliaisuuttani kysyin kun itse en ole koskaan edes harkinnut. Mielestäni vaivalloista ja vanhanaikaista. En myöskään maksa laskujani pankissa tai näpyttele paperilaskulta tietoja verkkopankkiin. Teen asiat mieluummin nopeasti ja helposti enkä ymmärrä miksi joku HALUAA tehdä vaikeammin.
No, olenkin syntynyt 1998. :)
Minä maksan automaatilla paitsi silloin kun pitää rikkoa rahaa, automatti ei toimi tai ajan vahingossa sisään maksettavalle pumpulle.
No meidän teboilillamme automaatin kautta tankatessa kestää kauemmin tankata kuin käydä erikseen maksamassa kassalle. Automaatti on hidas joka välissä ja 5 euroa ennen katevarausta pumppu hidastuu todella hitaaksi ettei vahingossa menisi senttiä liikaa. Käytän tuota automaattia vain 22-06 välisenä aikana kun huoltsikka kiinni.
Haluan asioida ihmisen, en automaatin kanssa.
Kerran maksoin kassalle kun vahingossa ajoin sellaiselle pisteelle enkä siinä vaiheessa jaksanut alkaa siirtämään autoa.
Hävetti! Pakko myöntää! Ajattelin että ihmiset luulee minun olevan jotenkin osaamaton käyttämään automaattia.
Lihavuuden syy on yksinkertainen: Energian saanti ja kulutus ei ole tasapainossa. Jos energiaa tulee enemmän kuin kuluu ihminen lihoo. Asiaan keksitään erilaisia itsestä mukavalta kuullostavia syitä, mutta totuus on hyvin yksinkertainen.
Olen lihava koska olen laiska ja syön epäterveellisesti. Olen lyhyt koskaaaa....öö??? siihen en ole voinut itse vaikuttaa. Kerro sinä minulle syy miksi olen 155cm mutta äitini ja isäni ovat molemmat 170+ ja sisaruksenikin ovat minua pidempiä.