Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta seksikumppania toivoisit itselläsi olleen? Kuinka monta niitä on?

Vierailija
22.03.2006 |

Haluaisitko olla kokeneempi tai vähemmän kokeneempi? Miksi jättäisit jotkut kumppanit mielellään pois laskuista? Ikäsi?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mietitty tätä kaverin kanssa, kun tuntuu, että jokasella meiän kaveripiirissä on joku 30.. ;D

Vierailija
2/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 27v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin olla vähän kokeneempi vielä. Pari jättäisin mielellään pois laskuista, mutta niistäkin oppi jotain. Ikää on 24v.

Vierailija
4/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiiliksen ja hutsahtavan olon. Samaa sanoi eräs ystäväni, jolla oli ihan karmea bailausvaihe päällä 17-20 vuotiaana: joka vkonloppu eri kundin kanssa sänkyyn.

Kukin taaplaa tyylillään, mutta mä olen ainakin helvetin ylpeä siitä etten olen antanut kaikille, vaikka joskus kännissä olisikin tehnyt mieli. Eikä ole tarvinnut sekoilla klamydioiden yms. kanssa.

Mä en tod. kehuisi sillä, että hohhoijaa, olen sekstannut vähintään 30 kundin kanssa.

Vierailija
5/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista ainakin 30 ois saanu jäädä kokeilematta..

10-15 seurustelukumppaneita, muut yhdenillanjuttuja tai joitain seksisuhteita. olihan joskus hauskaakin ja estotonta,mutta monia monia huonoja kokemuksia, ja jälkeenpäin tosipaska olo.

nyt 3 vuotta mieheni kans aika ok seksiä,vaik hänellä tolkuttoman pieni (pienin näkemäni). mutta osaahan tuo muutenkin otta huomioon..

t. N32

Vierailija
6/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitsi se on jokaisen oma asia antaako vai ei.. Sinä et ole antanut niin et ole antanut...

Mä nautin paljon aikoinaan yhdenillan suhteista.. Ei ne ollut keltään pois.. Sain sen minkä halusinkin, ihanan orgasmin ilman sen kummempia suhde hässäköitä. Jos se jonkun mielestä on huoraamista että nauttii seksistä vieraan ihmisen kanssa niin sit se on. En minäkään pidä niitä outoina lintuina jotka on ollut " vain" yhden tai kahden kanssa.. Kukin tyylillään. Nyt olen ollut 5vuotta mieheni kanssa ja muita en kaipaa. Mitään en menneisuudessäni kadu, miksi katusin ja mitä se hyödytäisi. Minä elin niin nuoruuttani ja voin todella sanoa eläneeni, omasta mielestäni. :)

Vierailija
7/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes muista partnereiden määrää vaikkei niitä todella paljoa ole ollutkaan. Mutta suunnilleen näin:

-neitsyys meni ensirakkauden kanssa 18 v.

-sen jälkeen n. 5 tyyppiä, joiden kanssa sängyssä, kahden kanssa ei kuitenkaan yhdynnässä asti

-nykyinen aviomieheni, jonka tapasin 21-v., nyt ikää 29 v.

Vierailija
8/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voisin jättää ensimmäisen pois. En oppinut enkä saanut häneltä mitään tällä saralla. Olen taipuvainen ajattelemaan, että mitä vähemmän kumppaneita, sen parempi. Tietenkin silloin on " vähän" kokemusta, mutta ainakin tietää antaneensa kaikkensa sille jota todella rakastaa.

Vierailija
9/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parinkympin kieppeillä, muutama ollut seurustelukumppaneita, loput lyhyitä yhden/parin kerran juttuja... Mutta eihän niillä enää mitään väliä ole. Yhdenillan juttujen jälkeen tuntui seuraavana aamuna joskus, että tuonkin olisi voinut jättää kokematta mutta mennyttä mikä mennyttä.

Mieheni toivottavasti on se viimeinen kumppanini. Ikää 27v.

Vierailija
10/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen näistä on mieheni, jonka kanssa olen ollut jo lähes 20 vuotta . Toinen on opiskeluaikoina samassa tiedekunnassa opiskellut mies, jonka kanssa tuli rakasteltua humalassa jatkoilla ja vielä seuraavana aamuna . Tuo tapahtui yli 10 vuotta sitten eli petin miestäni . Mieheni ei tiedä asiasta enkä tod. näk. koskaan kerrokaan.

Vierailija
11/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks jolla on ollut varmasti yli 100 panoa, eikä kaduta! Ja miks ihmeessä kaduttais? En ole tautia saanut, eikä tavara käytössä kulu!!!

Nyt oon naimisissa, enkä kaipaa enään ikinä muuta munaa, mutta onhan tullu koitettua niin mustaa, valkoista,nuorta,vanhaa, hyvää ja huonoa :)))

Vierailija
12/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää 33 vuotta.

Seksi on ollut sen yhdenkin kanssa namia.

Vierailija
13/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja ikää 33. Noista 2 tai 3 olis saanut jäädä kokeilematta

Vierailija
14/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ollut saman miehen kanssa jo pitempään. Ei siinä tarvita edellisten " OPETUKSIA" . Vaikka molemmilla suhteita on ollutkin, yököttää ajatus että mieheni olisi hankkinut taitonsa vain muiden kanssa...

Eikä kaikki miehet ja naiset tykkää samoista asioista eli entisistä kokemuksista ei edes välttämättä ole hyötyä. Mielestäni kummallekin on eduksi mitä vähemmän entisiä on ollut.

Vierailija
15/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 28. noista ois ainakin yksi voinut jäädä väliin...

ei välttämättä määrän takia, vaan koska oli niin pirun huono :-p

=> en siis suosittele itseäsi 10 vuotta vanhempaa muusikkoa...

noista 7:stä 4 poikaystäviä, 2 vähän niinkun fuck buddy periaatteella ja sitten tää yksi tunari..

Vierailija
16/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkään en jättäisi pois.

1. eka rakkaus, oltiin kumpikin neitsyitä

2. laivalla eräs ulkomaalainen, isoin kalu jonka olen nähnyt

3. laivalla eräs seurueestamme jota rakastin koko yläasteen ja vihdoin " sain" . Eipä ollut hääviä, mutta kiva tietää ettei mitään menettänyt!

4. 4kk seurustelu erään neitsyen kanssa, joka ei osannut edes kumia laittaa kun väitti ettei edes runkkaa.... On niitä kaikenlaisia

5. Nykyinen mieheni. Neljän aiemman kokemuksen jälkeen ihana huomata mitä seksi voi olla! Toivon ettei koskaan tule kuudetta :)

Vierailija
17/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä siis kohta 25

Vierailija
18/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä 8 seksikumppanista 4 on siis ollut pitkäaikaisia seurustelukumppaneita ja nuo 4 muuta lyhyitä juttuja, sellaisia harha-askelia.. Toisaalta, ehkä kaduttaisi enemmän tekemättä jättämiset kuin tekemiset ;))

Kyllä siihen tyydyttävään seksiin tarvitaan rakkautta ja luottamusta.

Vierailija
19/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen mielestäni ihan tarpeeksi kokenut seksin saralla. Nykyisen mieheni kanssa kokemusta on tullut eniten ;-) ollaan kokeiltu kaikenlaista...

Vierailija
20/23 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 v. Seksi on kyllä ihaninta oman pitkäaikaisen kumppanin kanssa, jota rakasta ja jolta uskaltaa pyytää/jolle uskaltaa antaa kaikenlaista mukavaa...

Kännisähläämiset ei ole mistään kotoisin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi