Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluista päivistä; tietääkö kukaan?!

22.03.2006 |

Olen lukenut monia kertoja hulluista päivistä täältä, mutta en jaksa muistaa, että millaista siellä on yleensä tarjonta ollut eli mitä sieltä yleensä saa ja onko paljonkin halvemmat hinnat? Entä onko väliä mille stockmannille menee vai vaihteleeko tarjonta eri liikkeiden välillä/mille sitten kannattaa mennä? Olen itse muualta päin Suomea ja pohdin tässä, että kannattaako pääkaupunkiseudulle tuloni ajoittaa tuohon hullujen päivien aikaan. Kiitos paljon etukäteen, jos joku viitsisi vastata.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ne Hullut Päivät taas seuraavaksi on?

Vierailija
2/10 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis varma tieto, mutta päivät ainakin osuisi ke-la päiviksi. Taisi olla keskustelijat henkilökuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanta-asiakkaat saa tarjousvihkon etukäteen postissa ja joskus on joku ihan hyvä tarjous, mutta suurin osa Hulluilla Päivien tavaroista on kyllä täyttä krääsää. Siis ns. merkkitavaratkin, lähinnä II-laatuista, sinne varta vasten tilattua ja sitten tarjoukset sitä luokkaa, että samalla hinnalla saa kyllä muualtakin.

Valikoima on myymälöittäin aikalailla sama.

Minusta tavallisista alennusmyynneistä saa parempaa hinta-laatusuhdetta.

Vierailija
4/10 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tepsut, tää on timberland" - vaikka olisivat kuinka kamalannäköisiä. Ja sitten osa ryysää lasten kanssa ja kivahan siellä rattaissa on istua, kun porukka heiluu kasseineen katsomatta, osuuko jotain muksua päähän.

Myönnän kyllä itsekin, että hulluilla päivillä on " pakko" käydä, mutta suunnilleen joka kerta olen ihmetellyt, että miksi. =) Lapsia en sentään raahaa sinne.

Vierailija
5/10 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luopunut jo monena vuonna koko Hulluilla Päivillä käynnistä, ainakin periaatteella " menen katsomaan, mitä olisi" . Paniikki tulee, kun siellä on niin järkyttävän paljon ihmisiä, jotka ryysääväät muista välittämättä ja eteensä katsomatta. Jos etukäteen olen löytänyt jonkun hyvän tarjouksen, olen voinut illalla myöhään käydä mahdollisimman suorinta reittiä hakemassa vain tuon kyseisen tarjoustavaran, mieluiten Itiksen tai Tapiolan myymälästä, vaikka normaalisti asioin keskustassa. Jos olet joskus ollut lauantaina tai juhlapyhien aattona keskustan Herkussa, kun tädit jyrää ostoskärryillä päälle, niin Hulluilla päivillä on kymmenen kertaa pahempaa.

Vierailija
6/10 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä Helsingin keskustassa, joten olen käynyt lähinnä keskustan Stockalla.

Olen huomannut, että keskiviikkona Hullujen päivien alkaessa ryysis on aivan kauhea. Joskus olen erehtynyt menemään lauantainakin, mutta yritän välttää noita päiviä. Torstai- ja perjantaiaamuna on vähän rauhallisempaa, mutta kaikkihan eivät voi valita ostospäiviä tai -aikoja.

Itse taisin ostaa viime kerralla lähinnä astioita ja muita kodin tavaraa. Minua eivät HP:illä miellytä naisten vaatevalikoimat. Lapselle taisin viime kerralla löytää Travallen remu (?) kaksiosaisen välikausipuvun (muistutti lähinnä tuulipukua). Sen hinta oli vähän yli 40 e. Tepsut-merkkiset kävelykengät olivat 34,90. (Tutkin vähän aikaa sitten ostoskuitteja, siksi muistan summat.)

Hullujen päivien kuvasto lähetetään kanta-asiakkaille muistaakseni jo edellisellä viikolla. Siitä selviää osa tarjouksista. Täällä, kun huhuilee viikon 14 alussa, saa varmasti tietoonsa, mitä tuotteita kuvastossa on. Joka päivähän tulee uutta myyntiin.

Tervetuloa vain shoppaamaan tänne! Minun ei ole tarvinnut ottaa lasta ja rattaita mukaan, mutta eiköhän sinne sekaan mahdu lapsen ja rattaidenkin kanssa!

Keski-ikäiset epäkohteliaat, ryntäilevät tantat saattavat tosin olla riski myös aikuiselle, ei vain lapselle. :-)

Vierailija
7/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin oikeasti edullista, mutta paljon siellä on sellaista mitä saa samalla hinnalla jostakin muualta aina. Hyviä hankintoja viime vuosilta muistuu mieleen Franckin lokerovati n.50 ¿, jota en tuolla hinnalla ole muualla nähnyt, 24 h pastalautaset 6 ¿/kpl, miehelle kengät 49 ¿, Jokapoika paita muistaakseni n. 50 ¿. Nämä " löydöt" ilostuttavat vieläkin, huonot hankinnat yleensä palautan seuraavalla viikolla tai unohdan seuraaviin hulluihin päiviin mennessä.

Vierailija
8/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu, että vaatemerkkien sekundaeriä kaupataan melko kovaan hintaan ja rumia vaatteita ne ovat... Ainakin Reimaa muistan syksystä toiseen kaupatun rumia+huonolaatuisia+kallita (hinta/laatu-suhde) toppahaalareita. Toimii vauvaikäisillä, mutta muilla ei kestä.

Mutta paljon hyvää tuotetta löytyy! Lastenosastolta halvalla kesävaatteita, kosmetikkaa ja kenkiä varmaan tulen ostamaan. Ja oliskohan taas rattaat tarjouksessa? Herkusta löytyy paljon hyviä tarjouksia.

Edellisiltä HP ostin ainakin Exit-toppatakin ja juhlavaatteita lapsille.

Itseäni ei ole tunku vaivannut, kun yleensä hulluttelen to tai pe aamupäivästä ja lasten (2) kanssa. Paremminkin ärsyttää parkkipaikkan saatavuus. Asioin Tampereen Stockalla.

Vierailija
9/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran oli esim Tepsut-talvikenkiä edullisesti. Oli aivan saman näköisiä kuin norm. hinnalla myynnissä olevat, mutta kun katsoin tarkemmin, niin vuori ei ollutkaan lampaanvillaa, vaan jotain keinoturkista! Lapuissa luki vuori lampaanvillaa, mutta se oli mustalla tussilla sotkettu yli. Eivät olleet vaivautuneet edes tekemään uusia lappuja tälle erikoiserälle! Muualla en ole tällaisiin halpis-tepsuihin törmännyt.

Vierailija
10/10 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kerralla lasten osaston kiersin läpi, ei mitään mielestäni.

mielestäni oli oikein hakemalla haetun näköistä tavaraa myynnissä. valikoima oli ainakin lastenosastolla tosi huono, siis tästä tarjous tavarasta.

tänä vuonna olen keskustassa töissä, ihan stockan vieressä ja ajattelin poiketa kyllä katsastamassa hp...

onneks tulee se kanta-asiakas posti kotiin niin voi jo etukäteen katsoa jos on oikeasti jotain minkä voisi ostaa. ei tarvitse lähteä siihen ihmisten hulluuteen sekaan tonkimaan.