Mikä on syrjäisin Perähikiä, missä olette koskaan olleet?
Kommentit (1343)
Pieni kylä taurus-vuoristossa turkissa.
Helsinki, iso betoniviidakko joka on syrjäinen todellisesta maailmasta
Peräseinäjoki oli jotenkin kun olis matkustanut aikakoneella johonkin menneisyyteen, ihme paikka kun ympärillä kuitenkin viehättäviä virkeitä kuntia ja pikkukaupunkeja.
Suodenniemi, kylä täynnä itseänsä täynnä olevia mitättömyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Et kerto tarkemmin mitä tarkoitat syrjäisellä. Mistä katsoen ollaan syrjässä? Tokiosta? Huippuvuorilta? New Yorkista? Vladivostokista? Vai kuusta?
Mä en koskaan ole ollut syrjässä, koska se missä olen on aina MINUN elämäni keskipiste.
No jos aloitus on suomalaisella vauvapalstalla niin voisi ajatella, että puhutaan Suomesta ja sen perähikiästä.
Täällä nyt porukat kehuu miten kauaksi on ollut rahaa matkustaa. Jos joku paikka on kaukana Suomesta niin ei se sillä perusteella ole Perähikiä.
Vierailija kirjoitti:
Kosula
Tähän piti tulla sydän mukaan mutta ei tullut. Koitan näin <3
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran Lohjalla
Ainoa v:mäinen kaveri jonka Lapissa tavannut ollut Nummelasta. Hän myös koetti Lapissa huumeita myydä.
Sallan kunnassa väestö on laskenut pisimpään joka vuosi 60luvulta. Muistaakseni yli 60 vuotta peräperää. Sieltä myös suhteessa eniten taitaa olla Ruotsiin muuttaneita.
Alunperin kunnan keskus taisi olla toisella puolen rajaa. Myös työttömyysprosetti ollut kovimpia, dokumentti "Sallainen unelma" kertoo Sallan kunnan työttömyydestä joskus 90 luvulla.
Helsinki. Kallista lentää ensin Vantaalle, sieltä taksilla isolle kirkolle.
Meren keskellä tyhjällä laiturilla
Eiköhän se kuiteki ole Kurtura
Rautalampi niminen paikka, sijaitsee lähellä suonenjoki. Ihana pikkupaikka, voisin vaikka muuttaa sinne. Ei taida töitä olla sillä suunnalla tosin...