Mikä on syrjäisin Perähikiä, missä olette koskaan olleet?
Kommentit (1343)
Vaikea sanoa. Pitäisi ensin määritellä se, mitä tarkoittaa käsite "syrjäisin". Itse olen viettänyt lomaa Saharan autiomaassa, Uuden-Seelannin Eteläsaaren vuoristossa ja Suomen itärajan metsissä Venäjän rajalla. Olen myös oleskellut Lontoossa vuoden. Lontoosta katsottuna Skotlanti on perähikiä, joten Suomi on varmasti vielä pahempi perähikiä. Vastaan siis: SUOMI.
Ilomantsi! Mitä iloista siellä on, ilotalo?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Pitäisi ensin määritellä se, mitä tarkoittaa käsite "syrjäisin". Itse olen viettänyt lomaa Saharan autiomaassa, Uuden-Seelannin Eteläsaaren vuoristossa ja Suomen itärajan metsissä Venäjän rajalla. Olen myös oleskellut Lontoossa vuoden. Lontoosta katsottuna Skotlanti on perähikiä, joten Suomi on varmasti vielä pahempi perähikiä. Vastaan siis: SUOMI.
Syrjäisin on se jossa on eniten syrjäytyneitä, eli yhteiskunnan huono-osaisia. Syrjäalueilla ei taasen asu paljonkaan ketään, eli ne on vähemmän syrjäytyneitä kuin suuremmat kaupungit.
Kantalahti eli Kandalaxa Venäjänmaalla Vienanmeren rannalla. Hotellihuoneen wc oli järkyttävän paskainen, ei sitä voinut käyttää, kävin alakerran baarin vessassa. Verhotanko putosi, kun yritin sulkea verhot, vuodevaatteet olivat skemaiset ja aku ankka kuosia. Vaatekaapin ovi outosi saranoiltaan. Huoneessa kaamea dunkkis, en uskaltanut katsoa sängyn alle, ehkä siellä oli edellisen vieraan ruumis. Aulassa oli putkitv, jossa näkyi jotakin varjokuvia meneillään olleista futiksen mm-kisoista. Onneksi aulabaarista sai halpaa votkulia, jotta sai tainnutettua itsensä yöunille. Kamala kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kehä kolmosen ulkopuolella oleva.
Eli koko maailma...
Vierailija kirjoitti:
Vantaan Korso.
Käypä siinä vierellä Mikkolanpuistossa ja hämmästele vasta sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ilomantsi! Mitä iloista siellä on, ilotalo?
Kaikki verrattuna esim. pk-seutuun.
Multia (Keski-Suomessa). Siellä ei ole muita kuin Periä. Esim. Kelloperä, Nikaranperä, Konttiperä jne.
Maailman pääkaupungeista Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin moni on täällä jo kirjoittanut, Helsinki on syrjäisin paikka, jossa moni on varmaan käynyt ja huomannut, miten syrjässä Helsinki oikeasti on.
Kylläpä landepaukku onkin nyt pahoittanut mielensä, kun joku on maininnut hänen hevonpersetuppukynsä tässä ketjussa. 😂
Ottaako koville jos joku kehtaa dissata Helsinkiä? Mutta onhan se aika kaukana jos vaikka Pohjois- Suomesta katsoo. Riippuu ihan katsontakannasta ja -paikasta.
Tässä ketjussa Helsingin mainitseminen vain on aika kulahtanut vitsi jo.
Panelia, satakunnan sisäsiittola.
Pyramidenin kaivoskaupunki Huippuvuorilla.
Vierailija kirjoitti:
Pyramidenin kaivoskaupunki Huippuvuorilla.
Olin tulossa vastaamaan saman :)
Virrat