Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on syrjäisin Perähikiä, missä olette koskaan olleet?

Vierailija
27.03.2017 |

?

Kommentit (1343)

Vierailija
401/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukama

Vierailija
402/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Turku-Helsinki -linjan pohjoispuolella on ihan perähikiää. En ymmärrä kuka siellä haluaa asua. Ilmeisesti eivät paremmasta tiedä.

Ja kaikki ko. linjan eteläpuolella on jotain hyvää ja hienoa?

Kuinka niin? Onko sinusta "perähikiä" jotenkin huono asia? Voi perähikiälläkin olla hyvää ja hienoa, mistä sen tietää, mutta se on silti perähikiä. Itse vetäisin rajan Kehä III:een, sen ulkopuolella ollaan jo aika syvällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möhkö, Ilomantsissa. Lähellä Venäjän rajaa. Yksi päivä talvisodan maisemissa.

On muuten ollut alkujaan Ilomantsin keskusta, alueen teollistunein kylä ja erittäin vilkas,

Vierailija
404/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horonkylä on perähikiöintä missä olen ikinä ollut. 

Vierailija
405/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsinki  vitutti koko ajan olla siellä

Vierailija
406/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:n Bangor.

Vierailija
407/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki.  Suoraan perseestä.  

Vierailija
408/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horonkylä on perähikiöintä missä olen ikinä ollut. 

Mä asun täällä! :D ja kyllä, on todella perähikiää. 

Vierailija
409/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki .Kaukana kaikesta,maamme laidalla .

Vierailija
410/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki, meiltä katsottuna se on perähikiä, kaukana kaikesta.

Vierailija
411/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nevadassa jossain missä ei kännykkä toiminut, tiellä asteli lehmiä, ei taloja missääb ja autoja tuli kerran vartissa vastaan. Vieressä Sierra Madren vuoristossa oli kaatosade ja ukkosti... silloin kyllä tunsi olevansa kaukana sivistyksestä. Oli helpotus kyl ajoimme Kalifornian puolelle ja alkoi näkyä asutusta...

Usassa ei toisaalta tarvitse kauas asutuksesta eksyä, kun kännykät ei enää toimi.

Höpö höpö kännykät toimii lähes kaikkialla. Data sen sijaan ei toimi kuin asutuilla alueilla, vaan eipä se toimi Suomessakaan. Prepaidit ovat asia erikseen, halvimmat prepaidit toimii vain tietyissä verkoissa. Hätänumero toimii kuitenkin ilman simmiäkin.

Niin ja leffoissa verkko ei toimi aina sopivissa kohdissa, jottei voi pyytää apua kun murhaaja vaanii...

Vierailija
412/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkamo.

Vierailija
413/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä ajeltiin Lapissa.

Mun isä on sieltä kotoisin ja jossain Sodankylän ja Rovaniemen välimaastossa oli pitkän, siis todella pitkän soratien päässä Osman kylä.

Aika oli pysähtynyt ja tunsin olevani todella kaukana. 

Toisaalta, kaukana mistä? Loppujen lopuksi Lapin mittapuulla emme edes olleet todella syrjässä, Rovaniemen keskustaan oli matkaa n. 100 km ja kyseinen kylä itse asiassa kuuluu Rovaniemeen. Että ihan esikaupunkivierailuhan tuo oli...

Vierailija
414/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehäkolmosen sisäpuoli. Siellä vihreät leikkii lalalaa eikä tajua, että parkkipaikka on tarpeellinen hieno juttu. Maaltamuuttaneita piilojuntteja täynnä, kun ne ei muualta osaa hankkia kämppää.

Asuin kehäkolmosen sisäpuolella 15 vuotta, enkä kertaakaan tarvinnut parkkipaikkaa. Ehkä sitä tarvitaan perähikiällä, kun kauppaan on 30 kilsaa matkaa joten on mentävä autolla? Mutta älkää kehäkolmosen sisäpuolelle niitä tuputtako.

Vierailija
415/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

helsinki  vitutti koko ajan olla siellä

T. Uolevi Ähtäristä

Vierailija
416/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perähikiä on vähän hassu sana kun sillä on jotenkin negatiivinen kaiku.

Mun mielestä syrjäinen paikka ei kuitenkaan ole mikään huono asia, joten vaikea vastata tähän kysymykseen.

Vierailija
417/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertunmaa

Vierailija
418/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäiset paikat on parhaita rentoutumiseen ja lepäämiseen. Siellä ei ole tässä keskustelussa kirjoittavia ylimielisiä mulkkuja, jotka kutsuvat pieniä paikkoja perähikiäksi.

Vierailija
419/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei perähikiällä asuu kauniita ihmisiä ja niiden kanssa on kiva keskustella. Visiteerataan ströpisillä ja nautitaan toistemme vaimoista. Maseratilla ja Mersulla kotiin kauniiseen Kauniaiseen. Talla pohjassa kahta sataa ja tähdet kiitää taivaalla. Ok vedin napin, mutta lääkärin reseptit on.

Vierailija
420/1343 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syrjäiset paikat on parhaita rentoutumiseen ja lepäämiseen. Siellä ei ole tässä keskustelussa kirjoittavia ylimielisiä mulkkuja, jotka kutsuvat pieniä paikkoja perähikiäksi.

Kukaan tänne kirjoittava ylimielinen mulkku ei ole haukkunut perähikiöitä huonoiksi paikoiksi. Te nyt itse väännätte tätä 'perähikiä on paska paikka'-settiänne.