Työpaikkani lihavimmat syövät aina
kaikkein terveellisimmin. Oletteko huomanneet samaa ilmiötä? Luultavasti mättävät illat ja viikonloput mitä sattuu, mutta töissä eivät kehtaa. En keksi muuta selitystä.
Kommentit (67)
Meillä lihava taas valittaa,kuinka hänen on aina PAKKO saada ruokaa tai pyörtyy. Perse vaan leviää vuosi vuodelta, vois tehdä ihan hyvää jättää joku ruokailu välistä,..
Onpa taas inhottava aloitus lukea näin ylipainoisena :/ Mutta ap ja kumppani todistaa taas sen, minkä olen itsekin huomannut lounasravintolassa: moni todellakin kyttää mitä lihava syö.
Minä syön reilusti lounaalla, jotkut voivat kauhistella miten annoskoko on ihan väärä. Jos taas ottaisin pienemmän määrän, joku katsoo että mitä tuo kuvittelee meitä huijaavansa, syö muka normaalisti ja on silti noin läski. Mikään ei siis ole hyvä.
En ota töissä aina herkkuja, koska hei, vaikka olen läski, en syö mitä tahansa milloin tahansa! Ne Pirjon pullat nyt ei vaan aina näytä niin kauhean houkuttelevalta ja vaikka suklaasta tykkäänkin, niin ajatelkaa, joskus läskinkään ei tee mieli, eikä kieltäytyminen ole vain teeskentelyä. Shocking, I know.
En jauha töissä painostani, muiden painosta, ruokavaliostani, liikuntatavoistani. Haluan vain olla rauhassa ja syödä lounaani rauhassa. Ne on ihan muut ihmiset, jotka lounaan jälkeen valittelee miten ei olisi pitänyt syödä niin paljoa ja illalla pitää mennä salille kun nyt tuli otettua ylimääräinen leipäpalanen tai kastikkeessa oli kermaa. En todellakaan ole koskaan sanonut kellekään, että minä olen lihava koska syön liian vähän. Jos satun joskus mainitsemaan, että kävin lenkillä, en yritä vakuuttaa muita siitä, että eläisin jotenkin kokonaisvaltaisen terveellisesti vaikka olen jäätävä läski. Satunpahan nyt vaan joskus käymään siellä lenkillä.
Olen parisenttiä pidempi kuin mieheni. Painan itse 60 kg ja hän 100 kg. Syömme samaa sapuskaa (kumpikin tekee pääosin etätyötä kotona).
Painonsa on noussut avioliiton aikana 30 kg.
En löydä muuta selitystä kuin, että olen aina ollut nopeampi reagoimaan ja liikkuvainen. Aineenvaihdunta?
ateriarytmi. laihtuakseen kannattaa syödä yli puolet päivän kaloreista ennen iltapäivää eli aamiaisella ja lounaalla.Kun ei syö riittävästi lounaalla niin on kiljuva nälkä illalla ja tulee syöneeksi päivänaikana enemmän kaloreita kuin jos syö kunnon lounáan ja aamiaisen.hoikat erikoislääkärit kyllä syö noita keittolounaita, liekö sitten pienen kokonsa (pieni kulutus)takia
Vierailija kirjoitti:
ateriarytmi. laihtuakseen kannattaa syödä yli puolet päivän kaloreista ennen iltapäivää eli aamiaisella ja lounaalla.Kun ei syö riittävästi lounaalla niin on kiljuva nälkä illalla ja tulee syöneeksi päivänaikana enemmän kaloreita kuin jos syö kunnon lounáan ja aamiaisen.hoikat erikoislääkärit kyllä syö noita keittolounaita, liekö sitten pienen kokonsa (pieni kulutus)takia
Ei toimi näin läheskään kaikilla, varsinkaan jos on iltarytminen ihminen. Itse yritin tuota pitkään, Patrik Borgin kirjan innostamana, mutta paino ei vaan laskenut ja mikä pahinta, oli aamupäivän paha olo kun väkisin tungin aamupalan alas kurkusta vaikka inhotti, ja lounaan jälkeen unetus.
Lopulta päätin uskoa kroppaani ja jätin aamupalan pois, söin lounaalla vain salaatin ja keiton ja siirsin päivän tukevimman aterian myöhään iltaan. Kaikenlaiset vointiin ja nälkään liittyvät ongelmat katosivat tämän myötä ja puolessatoista vuodessa palasin normaalipainoon.
Töissä on helppo syödä terveellisesti kun ei vaan voi mennä ja vetää kaapeista mitä löytyy. Evään pitää riittää. Toisekseen jos syön töissä paljon alkaa väsyttämään ja loppu päivä menee haukotellessa. Ap olet ilkeä ja typerä tyyppi.
Kyllä normaalisti kevyesti syömällä lihava laihtuu. Lihavahan laihtuu tosi helposti, kun vaan vähentää syömistä. Jos esim normipainosena yrität laihduttaa, niin saat syödä tosi vähän...
Kyllä täällä taas haukutaan väärää puuta!
http://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000002659105.html