Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ylipainoista äitiä

Vierailija
27.03.2017 |

Olen lopen kyllästynyt ylipainooni. Sain kolme lasta 5 vuoden aikana, kotiäitinä koko tämä aika. Väsymyksen, synnytyksen jälkeisen masennuksen ja oman asenteeni vuoksi tuloksena 30kg ylipainoa viidessä vuodessa. Ennen lapsia olin aina normaalipainoinen. Inhoan peilikuvaani enkä tiedä mistä lähteä liikenteeseen. Nuorin lapsista valvottaa edelleen yöt ja olen väsynyt. Miten saisin itseäni niskasta kiinni? Mistä voisin saada konkreettisia ohjeita ja tukea?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/4 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Suosittelene lämpimäst netistä löytyviä verkkovalmennuksia (lifted on paras!). Verkkovalmennuksen avulla voi saada tukea ihan sinne kotisohvalle asti, treenit voi tehdä kotona ja samalla saa apua ruokavalion kanssa! Pienillä muutoksilla voi jo saada suuria eroja esim jaksamiseen.

Olen itse 27v kolmen lapsen äiti joka viimeisen lapsen myötä sairastui synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Kaveri suositteli kokeilemaan jotain verkkovalmennusta jos sitä kautta saisin edes jotain aikaiseksi ja minun kohdalla ainakin toimi! 4 viikon valmennuksen jälkeen luovuin masennuslääkkeistä ja terveellinen elämäntapa on tullut pysyäkseen. Jaksan taas puuhata lasten kanssa koko päivän ja olen hurahtanut lenkkeilyyn. Nykyään nousen joka toinen aamu 5.30 jotta ehdin käydä lenkillä ennen kun herätän lapsetet ja harrastan tämän lisäksi 2-3 kertaa viikossa joogaa. 

Paljon tsemppiä sinulle <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaat jonkun nettivalmennuksen hankkia niin tutki ne tarkkaan ja lähetä vaikka sähköpostilla kyselyjä firmoihin suoraan. Suurin osa niistä on melko huonoja, kysytään vaan asiakkaalta pituus sekä paino ja sen jälkeen lähetetään lähes samat laput kaikille jossa runkona on kana + riisi ja maitorahka sekä lisäravinteita joita vielä tuputetaan määrätyn merkkisinä.

Paljon parempaan tulokseen yleensä pääsee itse netistä tietoa hakemalla ja hyvin pieniä muutoksia elämäänsä ja ravintoonsa tekemällä. Mikään netissä myytävistä 6-10 viikon pikadieeteistä ei ole ainakaan minua vakuuttanut.

Vierailija
4/4 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ruokasuunnitelma. Syöt normaaliruokaa 3 tunnin välein. Makean ahmiminen liittyy juuri liian pitkiin ateriaväleihin. Esim klo 8, 11, 14, 17, 20. Kaloreita aamusta enemmän.

Tee hedelmistä smoothieita ym. Alku on vaikein mutta kun totut, asiat alkaa sujumaan. Muista myös että olet lapsille esimerkki. Voit irroitella esim tanssimalla mieleistä musiikkia, jos radiosta sattumalta tulee kiva kappale. Tanssi on myös tehokas lämmittely ennen kotijumppaa. Mutta, ensin kevennät syömistä ja sitten pohdit liikuntaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän