Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän kaveripiirissä ei ole muita uskollisia pareja kuin me.

Vierailija
22.03.2006 |

Nyt on tullu ilmi tosi paljon pettämistapauksia. Ja useissa just nainen pettää. Ollaan puhuttu asiasta ja todettu että ainoa rehellinen toisiaan rakastava pariskunta, jolla ei ole tarvetta pettää, ollaan me.

Ja kohta joku kade alkaa vinkuu et ei voi tietää onko toinen pettäny. Mut mä tiedän. =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne kaveripariskuntannekaan varmaan ole eläneet vuosia TIETÄEN toisen pettäneen eli heistäkin se petetty osapuoli on luullut, että puoliso ei petä.

Toisin sanoen syrjähyppyihin kuuluu olennaisena osana se petoksen eli huijauksen elementti.

Ja vaikka juuri nyt liitto olisikin uskollinen, niin tulevaisuudesta ei voi olla ikinä täysin varma - muuta kuin omalta osaltaan.

Sitä tosin en allekirjoita, että jokainen muka voisi joskus pettää. Ei se niin vain ole, koska useimmilla meistä kyse ei ole tilaisuudesta tai sen puutteesta - vaan omasta moraalista. Parisuhteessa pitää olla reilu ja rehti. Jos suhde ei toimi, eikä ala ponnisteluillakaan toimia, niin aina voi erota ennen kuin pettää.

Vierailija
2/4 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA varmaan 20 paria joilla ei ole ollut. Ja itsekin ollaan uskollisia. Jos jompi kumpi meistä pettäisi, se olisin varmaan minä. Uskon, että miehen minäkuva ei sellaista kestäisi (että hän pettäisi), ainakaan ihan hevillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se että jos on tarve pettää, ei voi rakastaa kumppaniaan... asiahan ei ole näin. Parisuhde voi olla aivan hyvä ja täynnä rakkautta, ja silti voi tehdä mieli kokeilla muita. Puhtaasta vaihtelunhalusta pitkässä suhteessa. Eri asia on sitten toteuttaako nämä halunsa ja millä tavalla. Mutta sanon vaan, että se mieliteko ei vielä kerro mitään suhteen onnellisuudesta.

Vierailija
4/4 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on lapsen moraalilla varustettu minä-minä-ja-mun-jalkovälini -tyyppi, niin pettäähän se, vaikka kotona olisi hyvä puoliso ja perheen hajoamisen vaara olisi olemassa.

-5-

Vierailija:

Mutta sanon vaan, että se mieliteko ei vielä kerro mitään suhteen onnellisuudesta.