Taas bloggari saanut yli 300€ edestä tavaraa ilmaiseksi.
Tuskin verottajalle ilmoittaa. Ärsyttää ostaa itse normaali hinnalla kaupasta kun bloggarit saa kaiken ilmaitteeksi.
Kommentit (7)
Pistä itse blogi pystyyn, se ei maksa mitään. :D
(En ole itse bloggaaja. Minusta saavat mainostaa ilmaiseksi saamiaan tuotteita, kunhan hoitavat veroasiat ja ilmoittavat kytköksiståån avoimesti blogeissaan.)
Entä sitten? Ilmoitatko sinä yli 300€:n lahjat verottajalle? Bloggaaja saa tuotteita, koska se on yritykselle puoli-ilmaista mainontaa. Kyllä minullekin ilmaiset tavarat kelpaisi, harmi että blogini ei ole niin menestyvä että saisin mitään ilmaista :D ei ole minulta pois jos joku toinen saa.
Ps. Mietipä, joku Tati Westbrook (jenkkilästä) saa joka kuukausi TUHANSILLA euroilla ilmaista tavaraa. Rakastan katsoa videoita joissa hän avaa näitä pr-paketteja.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Ilmoitatko sinä yli 300€:n lahjat verottajalle? Bloggaaja saa tuotteita, koska se on yritykselle puoli-ilmaista mainontaa. Kyllä minullekin ilmaiset tavarat kelpaisi, harmi että blogini ei ole niin menestyvä että saisin mitään ilmaista :D ei ole minulta pois jos joku toinen saa.
Ps. Mietipä, joku Tati Westbrook (jenkkilästä) saa joka kuukausi TUHANSILLA euroilla ilmaista tavaraa. Rakastan katsoa videoita joissa hän avaa näitä pr-paketteja.
Oon monesti miettinyt, että onneksi palstamammat ei seuraa youtuben suuria meikkivloggaajia. Voi sitä pöyristyksen ja sydäreiden määrää, kun kaikki uutuusmeikit saadaan ilmaiseksi suoraan kotiovelle.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on lahjaveron raja 5000e, joten tietysti en ilmoita verottajalle 300e lahjaa, typerys.
Älä kadehdi. Mikään krääsän määrä ei tee ihmistä onnelliseksi kuin hetkeksi.
Bloggaajien tavaralahjat eivät ole lahjaverotuksen alaisia vaan normaalia ansiotuloa, joka on ilmoitettava sentilleen siinä missä palkatkin. Ilmoitetaan siis muina ansiotuloina käyvistä arvoistaan.
Surkeaa on elämäsi jos jotain 300,- pitää kadehtia.