Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ehkä hölmö kysymys mutta onko sopimatonta lapsen ja vanhemman leikkiä "kielet yhteen" leikkiä?

Vierailija
27.03.2017 |

Lapsi on päiväkodissa innostunut kaverien kanssa leikkimään "kielet yhteen" eli koskettamaan höpömielessä kielellä kaverin kielen kärkeä. Nyt lapsi on muutaman kerran halunnut minunkin kanssani leikkiä sitä, mutta olen vain sanonut ettei tehdä niin. Ei ole tuntunut sopivalta eikä pöpöjen tarttumisenkaan kannalta fiksua.

Lapsen mukaan "Pirkonkin äiti on tehnyt niin, miks sää et". Jotenkin se vaan tuntuu vähän sopimattomalta, vaikka tiedänkin että se on vain höpöleikkiä eikä mitään suutelua tai seksuaalista.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, kiellät sen tekemästä tuollaista kenenkään kanssa! Kaikki pöpöt, mukaanlukien karies, tarttuu limakalvoilta. 

Vierailija
2/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei!! Pöpöt, karie ja muu jaska!!

Ainoa kenen kanssa kielet voi yhteen laittaa on oma puoliso.

Pelkkä ajatus kielimässä lapsen kanssa.. ei ei ja ei!! Ja kieltäisin muksua ylipäänsä kielimästä ketään!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
4/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sopimatonta tietenkin ja kenen kanssa tahansa, monestakin syystä. 

Vierailija
5/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin EHKÄ hölmö kysymys?

Vierailija
6/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on hauskat leikit lapsilla.

Vierailija
7/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi syy lisää olla viemättä lasta päiväkotiin.

Vierailija
8/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii mutku joku toinenkin äiti nii kyl sunkii varmaan pitäs...

T. Maikki 4 vee

Vierailija
9/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten olin lääkärin vastaanotolle jonottamassa, eräs isä sanoi tytölleen (n4-5v) vielä yks, vielä yks jne. Pyysi siis joka kerta suukkoa suulle. Ei siinäkään mitään seksuaalista ollut mut jotenkin tuntui epäsopivalta.

Vierailija
10/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuntavaaran kannalta ei ole ok! Ei tuo nyt muuten ole ns sopimatonta kaverien kesken tai vanhemman ja lapsen kesken kun ei se ole seksuaalista

Vierailija
11/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten olin lääkärin vastaanotolle jonottamassa, eräs isä sanoi tytölleen (n4-5v) vielä yks, vielä yks jne. Pyysi siis joka kerta suukkoa suulle. Ei siinäkään mitään seksuaalista ollut mut jotenkin tuntui epäsopivalta.

Ei herrajumala...

Vierailija
12/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei lapsen suukottamisessa ole mitään väärää! :O

Vierailija
13/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmät antaa koirien nuolla naamaansa ja täällä ne samat ällökkeet ulisee kuinka lapsen kanssa pusuttelu on jotenkin moraalisesti väärin. Hah hah haa.

Vierailija
14/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei lapsen suukottamisessa ole mitään väärää! :O

No ei todellakaan ole!

Vierailija
15/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ämmät antaa koirien nuolla naamaansa ja täällä ne samat ällökkeet ulisee kuinka lapsen kanssa pusuttelu on jotenkin moraalisesti väärin. Hah hah haa.

Eipä ollut kyse pusuttelusta vaan jostain ihme kielileikistä. Koitas nyt vähän rauhoittua säkin.

Vierailija
16/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ollut kyse pusuttelusta vaan jostain ihme kielileikistä. Koitas nyt vähän rauhoittua säkin.

Jaa, kyllä täällä moralisoidaan jo pusujen antamista lapselle.

En rauhoitu. Mene nuoleen sen koirasi kanssa, mä annan lapselleni suukon.

Vierailija
17/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin leikittiin tota pienenä kavereiden kanssa :D sitkun kielet koski niin huudettiin "Hyyiii yyööök!" ei siinä kyllä mitään seksuaalista ainakaan ollut. Lapsen kanssa en leikkisi koska en vaan halua.

Vierailija
18/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossa on hauskat leikit lapsilla.

Kyllä minä olen oikeasti leikkinyt tätä 70-luvun lapsena pihan poikien kanssa, joskus tyttöjenkin. Siinä oli jotain jännää ja ehkä kiihottavaakin. 

Silloin ei ollut samanlaista hygieniaintoilua. Reikiä tietysti oli hampaissa monilla, mutta hampaiden pesu ja muutenkin hampaidenhoito oli retuperällä nykyaikaan nähden. 

Muuten ei varmaan sairasteltu enempää kuin nyt, ehkä jopa päinvastoin. 

Vierailija
19/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä täällä moralisoidaan jo pusujen antamista lapselle.

En rauhoitu. Mene nuoleen sen koirasi kanssa, mä annan lapselleni suukon.

Ok, jos saat se kiinni. Mä ainakin pelkäisin tuollaista keuhkoajaa. Ja koiraakaan ei ole.

Vierailija
20/37 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekin leikittiin tota pienenä kavereiden kanssa :D sitkun kielet koski niin huudettiin "Hyyiii yyööök!" ei siinä kyllä mitään seksuaalista ainakaan ollut. Lapsen kanssa en leikkisi koska en vaan halua.

Meillä tuo leikki oli vähän kuin rohkeustesti, se tuntui niin ällöttävältä kun kielen kärjet koski toisiaan 😂😂 vieläkin muistan sen tunnun, iyh!