Stondis nolossa paikassa
Missä tilanteissa teillä on miehet iskenyt stondis ja joku on huomannut?
Kommentit (183)
Mul alkoi kerran auton penkillä seisomaan ihan ilman syytä ja äiti ajoi. Toivoin ettei äiti näe, mutta näki se. Yritti jopa tunnustella sitä kädellä liikennevaloissa. Kaupassa sain onneks vessassa hoidettua seisokin pois. Kauppa oli suht täynnä ja kyl monet katsoi, kun kävelin vessaan. Taisi se kalu siinä tungoksessa yhtä mummoo tönäistäkin, mut mummo huvittui selkeästi enemmän kuin mä. Mulla ei ehkä ala nii usein seisoo, mut sit ku alkaa nii ei meinaa lähtee millään pois paitsi toki runkkaamalla. Kerran ootin linja-autoa ja oli stondis ja siinä aamuhämärällä ja tyhjällä bussipysäkillä päätin runkata. Kyl ohi ajavien autojen kuskit selkeästi ihmettelivät, mut kukaan ei pysähtynyt onneksi. No sain hoidettuu homman ja näin jo linja-auton ajovalot kaukana. Katsahdin taakseni ja voi jumalauta! Siinä oli joku mun ikäinen tyttö. Hänkään ei sanonut mitään, mutta katseesta näki et oli nähny mun itsetyydytyksen. Sanoin vaan et anteeks ja yritin sanoo muutakin mut hän sanoi et ei se mitään ja kuulosti kans huvittuneelta. No sitte pääsinkin lämpimään linja-autoon ja kouluun. On mulla muitakin tämmösii, mut en nyt jaksa kirjoittaa.
M15
Sairaalassa. Aamuseisokki ja olin potkinut peiton pois päältä. Laitoshuoltaja toi juuri aamupalaa.
Mullakin alkoi seisoo kuulotestissä. Noin 30v naispuolinen lääkäri ja mä kiihotuin heti. Hän oli mukava ja tooodella hyvän näköinen. Jo ennen kuulotestiä oli puolstondis joka tosin laski sielä kopissa ollessani kuulokkeet korvilla, mutta sitten sen testin loputtua aloin jutella sen lääkärin kanssa ja ihan tarkoituksellisesti riisuin häntä katseellani ja sillä tavoin oikein kerjäsin stondista. Kun kalu oli täydessä 15cm mitassa se näkyi hyvin selvästi etenkin kun istuin sillä tuolilla jalat levällään. Lääkäri hymähti huvittuneen oloisena mut pysyi asiassa. Kun olin lähdössä hän kertoi kysymättä lähimmän vessan sijainnin katse samalla mun stondiksessa. Ilmeisesti vihjaisi et olisi hyvä käydä vetää käteen ennen kuin menen ihmisten ilmoille :) ikäeroa meillä muuten noin 15v mutta se ei ainakaan vähentänyt mun kiinnostusta.
M15
Vierailija kirjoitti:
Olin teinin kitarisaleikkauksessa ja leikkauksen jälkeen heräämössä heräsin ihan helvetilliseen stondikseen, hetken päästä nukahdin uudelleen ja taas heräsin stondikseen...koko leikkauksen jälkeinen tila toistui kerta toisensa jälkeen.
Jossain vaiheessa mut siirrettiin huoneeseen ja lopulta paikalle tuli hoitaja joka alkoi riisumaan minulta leikkauspukua ja tietty mulla oli ihan helvetillinen stondis. Koitin siinä tokkuraisena estellä ja taisin pitää paidan helmastakin kiinni... ja nolotus oli ihan hirvee kun hoitaja vetäsi paidan multa estelyistä välittämättä pois paljastaen mun juhlakunnossa olevan kalun... taisi olla tottunut hoitaja kun sen enempiä ihmettelemättä puki mulle sairaalan yöpuvun päälle. Varmaan hoitajille normikauraa...
Mulla nolostus oli sanoinkuvaamaton...
Ei minua ainakaan kitarisaleikkauksessa nukutettu. Pistettiin vain puudutusainetta ja napsastiin kitarisat pois. Ihan vaatteet päällä olin. Mutta saahan sitä olla fantasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin teinin kitarisaleikkauksessa ja leikkauksen jälkeen heräämössä heräsin ihan helvetilliseen stondikseen, hetken päästä nukahdin uudelleen ja taas heräsin stondikseen...koko leikkauksen jälkeinen tila toistui kerta toisensa jälkeen.
Jossain vaiheessa mut siirrettiin huoneeseen ja lopulta paikalle tuli hoitaja joka alkoi riisumaan minulta leikkauspukua ja tietty mulla oli ihan helvetillinen stondis. Koitin siinä tokkuraisena estellä ja taisin pitää paidan helmastakin kiinni... ja nolotus oli ihan hirvee kun hoitaja vetäsi paidan multa estelyistä välittämättä pois paljastaen mun juhlakunnossa olevan kalun... taisi olla tottunut hoitaja kun sen enempiä ihmettelemättä puki mulle sairaalan yöpuvun päälle. Varmaan hoitajille normikauraa...
Mulla nolostus oli sanoinkuvaamaton...
Ei minua ainakaan kitarisaleikkauksessa nukutettu. Pistettiin vain puudutusainetta ja napsastiin kitarisat pois. Ihan vaatteet päällä olin. Mutta saahan sitä olla fantasioita.
Kuka on Teini kitarisaleikkauksessa?
Vierailija kirjoitti:
En voi nukahtaa mihinkään "julkiselle" paikalle, koska päiväunien aikaan seisoo koko ajan. Pahintahan tuossa on se, etten voi mitenkään peitellä sitä koska nukun! En ollut tiennyt tätä enen kuin vaimoni, jonkin aikaa svasta seurusteltuamme tämän minulle kertoi.
M38
Muistan kun nukahdan kerran sohvalle töistä tultuani. Vaimo oli vielä töissä ja anoppi oli ollut meillä sairaita lapsia hoitamassa. Heräsin kun anoppi ravisti minut hereille ilmoittaen lähtevänsä kotiin. Samassa huomasin, että anoppi oli laittanut viltin täydessä seisokista olevan kalun vuoksi telttailevan etumukseni päälle. Kiittelin ja sanoin heit ylösnousematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli todella kylmä talvi ja minulla siis pitkät alushousut ja suorat housut jalassa jolloin erektiota ei pidättele tiukat lyhyet alushousut eikä kireät farkut.
Lol pitkät kalsarit ja suorat housut! Oliko niissä pitkissä kalsareissa se pippelinreikä ettei tarvitse bylsiessäkään ottaa pois!?
hahahah....pitkätä kalsarit ja kireät farkut....hahah never kellään, koskaan :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tule keski-ikäiselle tahattomia erektioita ihan tuosta vaan.
Muuten tulee kyllä! Puhu vaan omasta puolestasi, jos on jo vähän laimentunut hormonikierto.....
Vierailija kirjoitti:
Olin naisurologilla, ja tutkimuksissa aloi seisomaan. Sanoin että sori, ja hän että ei se mitään ja jatkoi ihan normaalisti. Lämpimät kädet ja rauhallinen ääni...
Ei sellaisia edes ole...naisurologi...huhhuh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin naisurologilla, ja tutkimuksissa aloi seisomaan. Sanoin että sori, ja hän että ei se mitään ja jatkoi ihan normaalisti. Lämpimät kädet ja rauhallinen ääni...
Ei sellaisia edes ole...naisurologi...huhhuh
Naisurologi teki mulle rakon tähystyksen joku aika sitten. Eikä muuten todellakaan meinannut seisoa.
Menin johdinten katkasuun ja hirveästä jännityksestä huolimatta oli housujen poisotossa puoliheijjari. Sitten, kun tuli lakana/väliverho näköesteeksi niin tunsin kyrvän kovenevan täysin. Hävetti helvetisti ja ajatukset oli kokoajan kierteessä, että hoitsut näkee sen ja se haluamatta kiihotti lisää.
Desifiointiaine palautti asiat päiväjärjestykseen ja teki suomimakkarasta prinssinakin ja oli yksi nolostus vähemmän.
Äsken suihkusta tullessa täysi seisokki ja kuivailin hiuksia, jätin pyyhkeen pukuhuoneseen. En ollut kuullut, että vaimon sisko tuli kylään ja kävelin reteästi keittiöön hakeakseni vaimon sänkyyn.... tämähdin keskelle "kivaa" siskosten kahvittelua. Kivat hymyt näin kuitenkin kun yritin siitä arvokkaasti vetätytyä. :) En mennyt takaisin.
Olin viime vuonna huimauksen takia sairaalassa yön yli tarkkailussa johtuen siitä ettei lähes jatkuvalle huimaukselleni ollut löytynyt minkäänlaista selitystä ja sielä oli eräs nuorehko nainen fysioterapeuttina (tavoite hänellä oli kerätä tietoa alkaako minua huimaamaan tietyissä asennoissa) ja hän oli todella kiva, hyvän näköinen ja kaikin puolin vain täydellinen ja kun hän alkoi tekemään työhuoneessaan liikkeitä näyttääkseen mulle mallia että minä voin toistaa ne alkoi minulla teltta nousta välittömästi ja sen peittäminen paidalla ei onnistunut ja nainen näki sen. Hän antoi mun odottaa sen laskemista ja juteltiin siinä tutkimuksista joita mulle oli jo tehty ja kun stondis laski niin tein ne liikkeet ja homma jatkui :D
16v poika Etelä-Pohjanmaa :) kirjoitti:
Olin viime vuonna huimauksen takia sairaalassa yön yli tarkkailussa johtuen siitä ettei lähes jatkuvalle huimaukselleni ollut löytynyt minkäänlaista selitystä ja sielä oli eräs nuorehko nainen fysioterapeuttina (tavoite hänellä oli kerätä tietoa alkaako minua huimaamaan tietyissä asennoissa) ja hän oli todella kiva, hyvän näköinen ja kaikin puolin vain täydellinen ja kun hän alkoi tekemään työhuoneessaan liikkeitä näyttääkseen mulle mallia että minä voin toistaa ne alkoi minulla teltta nousta välittömästi ja sen peittäminen paidalla ei onnistunut ja nainen näki sen. Hän antoi mun odottaa sen laskemista ja juteltiin siinä tutkimuksista joita mulle oli jo tehty ja kun stondis laski niin tein ne liikkeet ja homma jatkui :D
olisin vast tilntees ollu surullinen kun asiakaspalvelu unohtui..arvon nainen ois sanonu ett poistampa jäykkyyden kun aiheutinkin46
Otin aurinkoa inttilomilla takapihalla boxereissa ja nukahdin. Heräsin siihen kun armoton stondis päällä ja naapurin nainen ripustaa pyykkejä 6m päässä suoralla näköyhteydellä. Kangistuin enkä uskaltanut liikkua ja huomasin aurinkolasien takaa että se vilkuilee jatkuvasti muhun. Siinä makasin vain ja jotenkin nautin tilanteesta ja ajattelin että se luulee et teen sen tarkotuksella. Stondis ei vaan tilanteessa laskenut ja varmaan 10min päästä naapuri meni sisälle ja poistuin sisälle. Näin sen parkkiksella parin viikon päästä ja se kommentoi et oonpa ruskettunut kivasti viime aikoina. Jotain sopersin vastaukseksi että pitää varmaan laittaa lisää aurinkorasvaa ja nainen vastas et sellainen yli viiskymppinen tekee todella hyvää. Punastuin ja sopersin taas jotain ja nainen vaan naurahti et kannattaa ehkä ottaa aurinkoa vatsallaan niin ei tule vahingossa palohaavoja aroille paikoille.
Parturissa teinipoikana ja parturinainen aivan uskomattoman rehevä tumma ihana vanhempi nainen. Siinä se kiharoita silitteli ja leikkasi ja jotenkin se siinä sai mun housuissa paikat todella kovaksi. Mulla oli vaaleat ohuet shortsit ja sit kun se otti sen kaavun mun päältä pois ja jouduin nousemaan peitellen kädellä etumustani niin oli noloa. Se sano samantien et käys pesee kädet tuolla takahuoneessa vessassa ja tule sit maksamaan. Menin nolona vessaan ja painoin sitä vanhaa hanaa ja samalla kun käsi oli siinä hanan alla niin se suihkas mun etumuksen ihan märäks. Näytti kun oisin kussu housuuni. Ei auttanu kun mennä maksamaan vähän ajan päästä ja se katto mua omituisesti ja sano et ei hän kyllä tarkottanu et kaikki paikat pitää pestä. Sanoin et kun se hana meni täysille vahingossa ja se katto mua taas omituisesti ja sano et taitaa sulla hanat olla täysillä kaikkialla. En menny uudestaan sinne.
Nuorena sattui noloja tilanteita, olin 14v ,niin jokakerta kun olin äidin kanssa saunassa tuli oikei rautakanki-seisokkeja. Äidin lähdettyä pois laukaisin mällit pyttyyn, jonka jälkeen nolotti tosissaan. Kuitenkin sama toistui monta kertaa. Koulussa en voinut koskaan mennä taululle muhkeapyllyisen katjan jälkeen,vaan istuin etukumarassa pulpettia vasten. Naisopettaja huomasi tämän eikä koskaan laittanut minua noloon tilanteeseen. Joskus parikymppisenä nojailin oven karmiin ja katselin kun jättipyllyinen anoppi laittoi pyykkejä, nostin toisen jalan koukkuun ovenpieltä vasten ettei stondis näkyisi, anoppi tulikin ovesta ja pakko laskea jalka, no tietenkään ei mahduttu ilman kosketusta vaan kovakalu pyyhkäisi tuntuvasti noihin suuriin pakaroihin. Tuntui että olisin voinut vajota maan alle,kun hävetti. Onneksi anoppi ei ollut huomaavinaan. Tässäiässä ei enää ole vastaavia sattunut.
Olin menossa pieneen lääkäriin pieneen operaatioon. Mieslääkäriä avusti naispuolinen hoitaja. Piti ottaa housut pois ja mennä istumaan sellaseen tutkimustuoliin jalat levällään. No eihän siinä mennyt kuin hetki ja lepäilin siinä mojova puolikanki reittä vasten. Lääkäri ja hoitaja molemmat valmistelemassa hommaansa siinä edessä. 😄 No pienestä kivusta alkoi aika nopeesti laskea.
Murkkuna rupes saunassa seisoo kivikovana kun täti pesi itsensä mun edessä. Oli vaikea piilotella ja varmaan huomas mut ei sanonu mitään vaan pesi itsensä rauhassa.
Niin herkkä peli itsellä, että alkaa ottaa eteen todella pienistäkin ärsykkeistä, ihan vaikka suihkussa tai alasti kävellessä, kun kulli heiluu. Tämä vuoksi julkisissa suihkutiloissa yms. tulee helposti puoliheijareita. Jos uhkaa nousta enemmänkin ja silloin alkaa olla nolot paikat.