Stondis nolossa paikassa
Missä tilanteissa teillä on miehet iskenyt stondis ja joku on huomannut?
Kommentit (183)
Ohuissa shortseissa ja kommandona kesällä puistoss? Kulli hankasi kevyesti kankaaseen, alkoi vähän kasvaa ja sitten heilui ja hankasi lisää. Kohta kävelin puolelta toiselle vaappuvan puoliheijarin kanssa. Vähän piti tarkkailla, että näkyykö jossain ihmisiä. Alkoi olla aika näkyvä.
Musta tuntuu, että jotkut suhtautuu tahattomiin erektioihin vähän turhan vakavasti. Ei se niin vakavaa ole, vaan ihan luonnollinen juttu. Siis ainakin jossain miesten pukkarissa tai suihkussa, niin ihan sama. Tai ainakin ite aattelen vaan että onpas tyypillä komee kulli.
Melkein aina kun oon jossain alasti saunomassa tai suihkussa niin kasvaa sellainen kookas lötkö. Harvemmin se on alasti ollessa ihan pieni. Tavallaan ei ainakaan tarvi häpeillä kokoa, mut joskus meinaa nolottaa mitä muut aattelee, kun on melkein aina kevyt puoliheijari.
Seisoo välillä vähän missä ja milloin sattuu. Tilanteen mukaan toimitaan ja joskus voi näkyä. :D
Eipä tule keski-ikäiselle tahattomia erektioita ihan tuosta vaan. Mutta jos vaimon kanssa vähän hiplailee ohimennen, esim keittiössä ruokaa laittaessa, ilman sen kummempaa tarkoitusta mennä sen pidemmälle, iskee stondins. Tämä johtaa hankaliin tilanteisiin esim silloin kun joku lapsista sattuu tulemaan samaan huoneeseen ja iskällä onkin verkkareiden etumuksesssa omituinen möykky :)
Olin menossa nivustyräleikkaukseen ja ennen tätä hoitaja leikkasi alapään karvoituksen pois. Joutui myös ottamaan penikseni käteensä ja laulu valmis. Tilanne ei ollut yhtään nolo kun hoitsu sanoi, että onpas "se" herkässä ja että toivottavasti se toimii vielä leikkauksen jälkeenkin :D Olihan se kiihottava tilanne jo ennen parturointia maata siinä alapää paljaana kauniin hoitajan läsnäollessa.
Vierailija kirjoitti:
Olin menossa nivustyräleikkaukseen ja ennen tätä hoitaja leikkasi alapään karvoituksen pois. Joutui myös ottamaan penikseni käteensä ja laulu valmis. Tilanne ei ollut yhtään nolo kun hoitsu sanoi, että onpas "se" herkässä ja että toivottavasti se toimii vielä leikkauksen jälkeenkin :D Olihan se kiihottava tilanne jo ennen parturointia maata siinä alapää paljaana kauniin hoitajan läsnäollessa.
Itse olin vastaavassa tilanteessa parturoitavana, ja hoitsu jotui tosiaan siirtelemään nakkia moneen kertaan, ja rupesin oikein ajattelemaan, että mitä jos nyt rupeaisi stondaamaan. Mutta ei stondannut. Olisin vähän jopa toivonut että kiihottuisin siitä, mutta tosielämän tilanne tosielämän sairaalassa ei sitten ehkä kuitenkaan vastaa poke-leffojen tilanteita. Leffassahan ko. hoituri olisi tietysti ollut minihameessa ja sukkanahoissa, ja hänen silikonirintansa olisivat pursunneet lähes kokonaan ulos jostain aivan liian pienestä yläosasta. Valtavan vehkeeni nähdessään hän olisi joutunut järkyttävän kiiman valtaan ja suorastaan repinyt vaatteensa päältään ja imaissut kaluni paksujen huultensa väliin, hieroen samalla posliinipimpsaansa joka tietysti on heti aivan märkänä. Siinä hetken imettyään hän olisi sitten operointipöydällä ratsastanut minun aisallani itsensä huuto-orgasmiin ja sen jälkeen runkannut lemmennesteeni rintojensa päälle.
Oli todella kylmä talvi ja minulla siis pitkät alushousut ja suorat housut jalassa jolloin erektiota ei pidättele tiukat lyhyet alushousut eikä kireät farkut. Olin ravintolassa ja hain erästä naista tanssimaan hitaita. Hän tuntui niin ihanalta lähelläni ja sain aivan valtaisan erektion ja tunsin miten penikseni hankasi partneriani vasten. Ei siinä mitään, tanssin loputtua laitoin käteni taskuun ettei sitä muut huomaisi. Huomasin tämän naisen tekevän lähtöä ravintolasta ja hän asteli pöytämme luokse ja antoi käteeni ruutupaperille kirjoitetun lapun jossa luki; tuletko luokseni jatkoille? Odotan Sinua ravintolan edessä 15 minuuttia. Lapussa oli myös hänen puhelinnumeronsa. Join lasini tyhjäksi ja lähdin. Loppu onkin sitten jo ihan toinen juttu :)
Vierailija kirjoitti:
Oli todella kylmä talvi ja minulla siis pitkät alushousut ja suorat housut jalassa jolloin erektiota ei pidättele tiukat lyhyet alushousut eikä kireät farkut.
Lol pitkät kalsarit ja suorat housut! Oliko niissä pitkissä kalsareissa se pippelinreikä ettei tarvitse bylsiessäkään ottaa pois!?
Et tainnut vissiin ymmärtää, että kun oli suorat housut ja pitkät alushousut niin niissä penis saa nousta aika hyvin erektioon ja niin että sen huomaa kun EIVÄT ole niin kireät! Sulla taitaa olla luetunymmärtämisen kanssa jotain ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut vissiin ymmärtää, että kun oli suorat housut ja pitkät alushousut niin niissä penis saa nousta aika hyvin erektioon ja niin että sen huomaa kun EIVÄT ole niin kireät! Sulla taitaa olla luetunymmärtämisen kanssa jotain ongelmia?
Ihme pätijä. En tietääkseni mitenkään kommentoinut huomaako erektiota pitkissä kalsareissa tai ovatko tai eivätkö ole kireät. Tyyppi tuohtuu ihan väärästä asiasta, isottelee että on luetunymmärtämisen kanssa ongelmia, vaikka itse ei tajunnut mitään kommentistani. Vedä kalsarit päähäsi kun et kerran kumminkaan mistään mitään tajua.
Kuivailin saunatuvassa itseäni iso seisokki päällä kunnes tajusin että vaimon sisko kulki ikkunan ohi tuijottaen sisälle. Jatkoin kuivaamista niinkuin en olisi häntä huomannut. Ehkä sattumaa tai ei mutta sittemmin myös anoppi on useaan otteeseen kurkkinut ikkunan takana sauna-aikaan.
Hitaita tanssiessa on joskus alkanut seistä, mutta kun tanssipartneri on painanut itseään kovemmin sitä vasten, eivät nekään sitten ole olleet noloja tilanteita. Päinvastoin. ;)
Olin naisurologilla, ja tutkimuksissa aloi seisomaan. Sanoin että sori, ja hän että ei se mitään ja jatkoi ihan normaalisti. Lämpimät kädet ja rauhallinen ääni...
Ai että tässä ketjussa on herkullisia tilanteita. Olisipa kiva nähdä näitä tilanteita kesän aikana, kun pukeudutaan kevyesti. :)
Teininä olin serkkutytön kanssa soutelemassa helle päivänä. Minä soutelin, serkku perätuhdolla. Hän heitti t-paidan pois ja alkoi teini-rintsikoissa ottamaan aurinkoa. Minulla oli ns. uimasortsit päällä. Kun vilkuilin serkun kauniita rintoja ja näin nänien nöpöttävän. Alkoi minulla seisomaan, ja sen kyllä huomasi. Soudellessa ei seisokkia voinut mitenkään peitellä. Serkulla oli aurinkolasit silmillä, joten en nähnyt minne hän katsoi. Minnepä muuallekkaan? Kumpikaan ei sanonut mitään. Oltiin vain niin kuin ei olsi tapahtunut mitään. Asiastsa ei ole koskaan puhuttu mitään. Jälkeen päin hän kyllä virnisti, kun juttu liittyi järvellä oloon tai souteluun. Silloi nolotti. Nyt naurattaa.
Teininä olin sukulaisten mökillä ja sitähän piti päästä huussiin runkkaamaan. Rehevä sukulaisrouva tempaisi oven auki juuri, kun olin tulossa. Häntä aina katselinkin, kun otti aurinkoa aivan liian pienet punaiset bikinit päällä.
M41 kirjoitti:
Hitaita tanssiessa on joskus alkanut seistä, mutta kun tanssipartneri on painanut itseään kovemmin sitä vasten, eivät nekään sitten ole olleet noloja tilanteita. Päinvastoin. ;)
Nuo on niitä taannoisessa DTM:ssä pölkkyparilla hiihtelevien mörököllien juttuja.
Työporukan saunaillassa se tapahtui, seisoi kivi kovana ja nolotti, kun oma muija on samassa työporukassa. Hän se tuli ainoana naisena ilman uima-asua saunaan 5 äijän katsellessa, esitteli ensin tissejä etsiessään pitkän aikaa istumapaikkaa, äijät tietysti kommentoi muijan kieltämättä hyvän kokoisia luomuja, istui sitten lauteille meitä vastapäätä, nosti jalat ylös lauteille niin et kaikki äijät saivat hyvät näkymät.
Viimeviikolla salilta tullessa kotiin, kylppäristä tulin boxereissa olohuoneeseen, oli sellainen semi seisokki. Sitten takapihalta samaan aikaan tuli anoppi sisälle jonka en siellä tiennyt olevan, varsin selvästi taisi kyllä seisokin nähdä 😂