Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen pienennysleikkaus, onko kukaan käynyt ja miten mies suhtautui?

Vierailija
26.03.2017 |

Harkisten rintojen pienennystä. Tällähetkellä valtavat löllörinnat... Onko kellään kokemusta leikkauksesta? Onko tulos ollut miellyttävä? Miten isot teillä oli ja kuinka paljon pienennettiin? Miten miehenne suhtautui leikkaukseen, oliko hänkin tyytyväinen??

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku laihtunut sen jälkeen kun rinnat on leikattu? Kävin leikkauksessa pari vuotta sitten. H-kupista tuli D-kuppi. Todella tyytyväinen olen ollut! Olen pysynyt samassa painossa kun silloin kun minut leikattiin, eli noin 80kg.. Nyt kuitenkin haluaisin laihduttaa noin 15kg pois. Mitnköhän tämä vaikuttaa rintoihin? Kokemuksia kaivataan!

Olen laihtunut jonkin verran leikkauksen jälkeen, noin 5kg. Tämä ei ole rintoihin vaikuttanut. 15kg on toisaalta aika iso määrä. Riski on aina että alkavat roikkumaan...

Vierailija
22/34 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haaveilen rintojen pienennyksestä ja kohotuksesta. Ajattelin ensin kuitenkin laihduttaa ylimääräiset kiloni. Arvet pelottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri leikkausjonossa julkisella puolella :) koko on noin 65J/K. Poikaystäväni kyllä tykkää omien sanojensa mukaan nykyisistä mutta ymmärtää hyvin millainen taakka nämä ovat mulle. Toivoisin että leikkauksessa lähtis noin puolet pois eli jäis joku 65E/F jäljelle (jos toi kirjain kuulostaa isolta nii sehän vastaa 75C/D:tä eli aika keskikokoa). Tota pienemmät näyttäis hassulta muun kropan huomioon ottaen. Lääkäri ite puhu n. 300 g per rinta mut myönsi että on vaikea arvioida. Lääkärin mukaan mulla saattais toimia tikkaritekniikka jolloin rinnan alle ei tulis sitä isoa arpea. Mulle pääasia on et lopputulos on tasapainonen (ei kokoeroa), siisti ja elämää helpottava. Arpia kyllä jaksan hoitaa.

Vierailija
24/34 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen piennennysleikkaus on se plastiikkakirurginen toimenpide, johon asikaat on kaikkein tyytyväismpiä.

Vierailija
25/34 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikattiin yksityisellä. Toipumisen jälkeen olen ollut tyytyväinen. Kallista ja eka viikko kipeää, mutta hyvä ratkaisu oli. Naiskirurgi leikkasi, ja minun oli helpompaa mennä naisen kuin miehen leikattavaksi.

Vierailija
26/34 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään uudempia kokemuksia; miten toipuminen leikkauksesta on sujunut?

Vierailija
27/34 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/34 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkauksessa kävin ja mies sitten jätti... en suosittele! Naisella tulee olla isot rinnat!!!! 

Persu pojan vastaus omaan aloitukseen.. 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
29/34 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkauksessa kävin ja mies sitten jätti... en suosittele! Naisella tulee olla isot rinnat!!!! 

Ikävää että sinulla on tällainen kokemus. :( Leikkausta harkitsen kuitenkin koska niska ja selkäkivut ovat sietämättömät.. Ainoa joka näista rinnoista tykkää taitaa olla mun mies.. 

-ap

Ap. Mitä se sun rinnoilla tekee... Toljottaa ko se niitä.  Kouriiko.. Kerro meillekin miksi ne hänelle on niin tärkeät.... 🙄

Vierailija
30/34 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintanen, eikä leikkaus ole vielä ajankohtanen, mutta ehkä joskus. Mulla on niin kauheet pms-oireet ku olla ja voi ja mietinkin miten leikatut rinnat käyttäytyy ennen menkkoja. Osaatteko kertoo?

Vierailija
31/34 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että sinulla on tällainen kokemus. :( Leikkausta harkitsen kuitenkin koska niska ja selkäkivut ovat sietämättömät.. Ainoa joka näista rinnoista tykkää taitaa olla mun mies.. 

-ap

Ap. Mitä se sun rinnoilla tekee... Toljottaa ko se niitä.  Kouriiko.. Kerro meillekin miksi ne hänelle on niin tärkeät.... 🙄

Samasta syystä kuin miehen pituus on niin monille naisille tärkeää. Se on eräs fyysinen ominaisuus, jota jotkut pitävät eroottisesti puoleensavetävänä.

Rintojen pienennys on täysin naisen oma asia, ei siihen miehen mielipiteen pidä vaikuttaa mitenkään. Jos oma naisystäväni haluaisi pienennyttää omansa, tukisin häntä tietenkin siinä.

Pitäisinkö häntä pienennysleikkauksen jälkeen seksuaalisesti vetoavana samalla tavalla kuin tavatessamme? Tuskin. Ei se tarkoita etten rakastaisi häntä mutta ihminen ei voi pakottaa itseään haluamaan jotakuta. Ja jos hän radikaalisti muuttaisi ulkomuotoaan, todennäköisesti myös omat seksuaaliset tunteeni häntä kohtaan muuttuisivat.

Kysytään vaikka näin: miten sinä, nainen, suhtautuisit jos miehesi haluaisi itselleen rintaimplantit?

Sen ei pitäisi vaikuttaa seksuaalisiin tunteisiisi häntä kohtaan mutta luultavasti sittenkin vaikuttaisi, eikö vain?

Vierailija
32/34 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi niin, että olin harkinnut leikkausta jo kauan niska ja hartia kipujen takia, mutta enimmäkseen siksi, että urheilen mielelläni ja niin hyviä liivejä ei koskaan löytynyt, etteikö ne olisi häirinneet, ja se rajoitti liikkumista. Eikä ne mielestäni olleet sopusuhtaiset vartalooni. Koko oli DD-F ja olen muutoin pienikokoinen.

Mutta, koska meillä oli lapsitoiveita, päätin odottaa, kunnes lapsiluku olisi täynnä. Imetysaikana rinnat olivat ihan jäätävän kokoiset, mutta kahden imetysjakson jälkeen kutistuivat kokoon C! Eiväthän ne enää ihan yhtä terhakat tietenkään ole, mutta kaikki vaivat ja haasteet ovat hävinneet, eikä leikkaus ole enää tarpeellinen ja olen enemmän kuin tyytyväinen.

Varsinaista leikkauskokemusta minulla ei siis ole jakaa, mutta kannustan siihen menemään jos rinnat häiritsee, kevyemmillä olo on parempi. Mutta samalla, jos on lapsihaaveita, niin kannataa odottaa ensin imetykset, saattavat tosiaan pienentyä myös sillä (joillekin käsittääkseni käy tosin päinvastoin), eikä sitten lopputulos mene sen takia "pilalle".

Joka tapauksessa se pienentäminen parantaa sinun elämänlaatuasi, muiden mielipiteistä viis!

Vierailija
33/34 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu pojan vastaus omaan aloitukseen.. 🤣🤣🤣🤣🤣

No miten ne persut muka tähänkin liittyvät? Useimmat miehet pitävät suurista rinnoista, ihan puoluekannasta riippumatta. 

Vierailija
34/34 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mitäköhän 🤣🤣🤣 Eiköhän ap:n mies ole heteron. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi