Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni miehessä on jotain omituista, olen yrittänyt varoittaa

Vierailija
26.03.2017 |

Ystäväni tapasi miehensä viisi vuotta sitten ja he alkoivat heti seurustelemaan ja muuttivat pian yhteen. Sanottakoon tähän että miehellä ei ollut asuntoa ja hän on ulkomaalainen, ei kuitenkaan mistään kaukaisesta maasta ole kotoisin. Kun he olivat olleet n.kuukauden yhdessä, törmäsin tähän mieheen baarissa. Hänellä oli toinen nainen kainalossa ja he suutelivat. Pistin asian kännin piikkiin, enkä puhunut siitä kenellekään. Alussa heillä meni ilmeisesti ihan hyvin, vaikka välillä mies olikin työtön ja rahat tiukilla. Mies alkoi kuitenkin tehdä omituisia katoamistemppuja, häipyi viikonlopuiksi ja saattoi olla humalassa vielä maanantaina. Ystäväni tuli monesti itkien luokseni ja kertoi pelkäävänsä että miehellä on toinen nainen. Pari vuotta sitten ystäväni itkiessä minulle, kerroin mitä olin baarissa nähnyt. Tämän jälkeen mies oli hyvin ilkeä minulle, ja ystäväni jatkoi suhdetta kaikesta siitä huolimatta.

Olen ottanut etäisyyttä tarkoituksella, sillä huomaan ettei ystäväni aio jättää miestään vaikka tämä huitelee ties missä joka viikonloppu. Ystäväni istuu kotona yksinään ja odottaa miestään. Olen alkanut epäilemään, ettei tämä mies halua olla edes ystäväni kanssa. Käyttää vain hyväkseen, onhan ystävälläni vakaat tulot, asunto Suomessa jne. Mitä itse tekisitte tilanteessani? Vai tekisittekö mitään? Lisäksi ystäväni on aina nykyään rahaton, mies käyttää kaikki rahat ostelemalla itselleen vaatteita, olutta, reissuja ym.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi on tyhmä, niin hän on tyhmä ja sillä siisti. Älä sotkeudu hänen asioihinsa.

Vierailija
2/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi tietää mitä on tapahtunut ja silti jatkaa, hän ansaitsee kaikki tulevat vitsaukset. Unohda koko ystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista:( miksi ystäväsi mahtaa tarvita tuon miehen,eikö tarjolla olisi hyviä miehiä?

Vierailija
4/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan viimeisen kappaleen perusteella... Mahtaa olla kaiken voittavaa rakkautta ja äärettömän ihana mies jos sille antaa sekä sydämensä, asuntonsa ja rahansa...

Ja vastineeksi saa pskaa.

Vierailija
5/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuohon voi sanoa, muutakuin.. Naiset on tyhmiä !

Vierailija
6/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ystäväsi on tyhmä, niin hän on tyhmä ja sillä siisti. Älä sotkeudu hänen asioihinsa.

Sotkeudu? Nimenomaan olen ottanut etäisyyttä, enkä halua puuttua. Ystäväni on puhunut minulle monta kertaa kuinka aikoo jättää miehen mutta ei sitten jätäkään. ap

Vierailija
7/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tue ja kannusta ystävääsi itsenäiseen elämään. Kysy, mitä hän saa suhteesta? Ilmaise suoraan huolesi. Sano, että ystäväsi on sinulle tärkeä etkä haluaisi nähdä hänen kärsivän. Kannusta häntä pitämään puolensa ja omat rahansa.

Minäkin olin vuosikausia suhteessa, minkä muut näkivät vääräksi ja tuhoisaksi. En uskonut - mutta lopulta pettäminen aukaisi silmäni. Kaikki muut tiesivät, minä en. Näin, että ystäväni olivat olleet oikeassa.

Vierailija
8/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa wt-meiningiltä. Näen jo seuraavan käänteen: ystäväsi koettaa paikata tilanteen hankkiutumalla ukolle raskaaksi! Varauduhan ostamaan kummilusikkaa! Pääset kohta sinäkin rahoittamaan ukon menoja rahalahjoilla pikkuiselle! Kun ei sitä tavaraa niin tarvita, mutta jos kummi pistäisi taas viiskymppisen.

Onnea! Nää ulkkis kohtaa suomi-wt:n on niin tyylitajuisia sotkuja, ettei mitään rajaa.

Lapsia näissä eniten sääliksi käy. Steriloi se ystäväsi.

Vierailija
9/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuossa oikein voi muuta kuin ehkä vain kysyä ystävältä että kuinka monta vuotta hän aikoo vielä tuhlata mieheen, joka selvästi käyttää häntä vain hyväksi. Suoraan asiasta puhuminen on ok, jos kiihtymättä ilmaisee mielipiteensä eikä jää jankkaamaan. Ja sitten voi puhua jostain muusta. En kyllä jättäisi ystävää, koska eihän silloin ystävää hylätä, kun hän on pulassa. Voi myös olla, että kun ystävä näkee ympärillään normaaleja ihmissuhteita, on miehen vaikeampi manipuloida häntä jatkamaan hyväksikäyttösuhteessa. En välittäisi miehen tylytyksestä, käyttäytyisin itse viileän kohteliaasti häntä kohtaan.

Vierailija
10/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni tapasi miehensä viisi vuotta sitten ja he alkoivat heti seurustelemaan ja muuttivat pian yhteen. Sanottakoon tähän että miehellä ei ollut asuntoa ja hän on ulkomaalainen, ei kuitenkaan mistään kaukaisesta maasta ole kotoisin. Kun he olivat olleet n.kuukauden yhdessä, törmäsin tähän mieheen baarissa. Hänellä oli toinen nainen kainalossa ja he suutelivat. Pistin asian kännin piikkiin, enkä puhunut siitä kenellekään. Alussa heillä meni ilmeisesti ihan hyvin, vaikka välillä mies olikin työtön ja rahat tiukilla. Mies alkoi kuitenkin tehdä omituisia katoamistemppuja, häipyi viikonlopuiksi ja saattoi olla humalassa vielä maanantaina. Ystäväni tuli monesti itkien luokseni ja kertoi pelkäävänsä että miehellä on toinen nainen. Pari vuotta sitten ystäväni itkiessä minulle, kerroin mitä olin baarissa nähnyt. Tämän jälkeen mies oli hyvin ilkeä minulle, ja ystäväni jatkoi suhdetta kaikesta siitä huolimatta.

Olen ottanut etäisyyttä tarkoituksella, sillä huomaan ettei ystäväni aio jättää miestään vaikka tämä huitelee ties missä joka viikonloppu. Ystäväni istuu kotona yksinään ja odottaa miestään. Olen alkanut epäilemään, ettei tämä mies halua olla edes ystäväni kanssa. Käyttää vain hyväkseen, onhan ystävälläni vakaat tulot, asunto Suomessa jne. Mitä itse tekisitte tilanteessani? Vai tekisittekö mitään? Lisäksi ystäväni on aina nykyään rahaton, mies käyttää kaikki rahat ostelemalla itselleen vaatteita, olutta, reissuja ym.

Onkohan tämä sama kuin jonka minäkin tunnen? Ainakin on samanlainen tyyli.

Vierailija
11/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nimittäin ystävän mies tuppaantui kotiini tekosyyllä ja käyttäytyi törkeästi. Ulkomaalainen. Ja nyt sitten osoittaa kaikille muillekin ulkomaalaisille miten vittumainen olen kun ei twmppunsa onnistunutkaan. Ystävätär on hyvin rakastunut tuohon ketkuun. Olen miettinyt pääni puhki pitäisikö minun sanoa käytöksestään ?

Vierailija
12/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta jotkut ihmiset eivät osaa arvostaa tarpeeksi itseään että ajattelisi saavansa ja ansaitsevansa paremman puolison. Typerää... ystävänä on varmasti vaikea katsoa vierestä.

Ehkä joskus ottaisin hyvänä hetkenä huoleni esille mutta en enää uudestaan.

Vierailija
13/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sitä kuuluisaa läheisriippuvuutta. Vai pelkääkö ystäväsi, että ei löydä ketään muuta?

Vierailija
14/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on saattanut olla ystävällesi hyvä ja kiltti mies aluksi ja aloittanut pikkuhiljaa henkisen pahoinpitelyn. Siitä uhkailua ja pettämistä,salailua ja fyysisten saattaa olla. Itselläni oli näin, kulissit ulospäin oli jotain ihan muuta kuin oikeasti. Kesti lähes 10 vuotta irtautua tuosta. Puhu ja kysy suoraan miten asiat on. Luultavasti ystäväsi ei kerro kaikkea sinulle ja saattaa jopa valehdella uskottavasti.mutta jos tapaus on samantyyppinen kun minulla oli ystäväsi tarvitsee tukea ja tiedon siitä että hänellä on aina joku kenen puoleen kääntyä jos pahapaikka tulee

Vierailija
15/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläsi on heikko itsetunto. Sano hänelle että jos hän ei ryhdistäydy ja jätä miestä, et halua olla hänenlaisensa nössön kaveri enää. Etkä ole.

Vierailija
16/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä sama kuin jonka minäkin tunnen? Ainakin on samanlainen tyyli.

Ihan mahdollista, kirjoitin aika tunnistettavasti sillä minulla ei ole mitään hävittävää. Säälittää ystäväni joka on taas istunut viikonlopun yksin, miehen juhliessa kavereidensa kanssa. ap

Vierailija
17/17 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossa voi oikein tehdä yhtään mitään. Yritit ainakin varoittaa. Yritä muistuttaa, että hän ansaitsee parempaa, jos hän ei sitä itse enää usko. Muista aina korjata, jos huomaat, että mies on laittanut hänen päähänsä ajatuksia huonommuudesta ja hän uskoo, ettei koskaan voi saada edes parempaa suhdetta. Muutoin voit vain olla läsnä, jos hän jossain vaiheessa päättää miehestä irrottautua. Mutta aikuista ihmistä ei voi oikein pakottaa eroon miehestä, jos hän sitä itse ei ole valmis tekemään. Voi olla, että hänellä on kurjia vuosia edessä. Toivottavasti ei käy pahasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä