Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poistettiin minun ketju? Olin asiallinen, se ahdistunut yh

Vierailija
26.03.2017 |

Onko nyt niin, että aidosti itsestään ja tilanteesta huolissaan oleva ei saa hakea minkäänlaista juttuseuraa, mutta esim tyttökaverin tummasta peräreiästä on ok puhua?

Mielelläni kuulisin ylläpidon perustelut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no. Pitäkää roskanne

Ap

Vierailija
2/12 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä katoaa keskustelut kovin nopeasti vain siihen, että koko ajan tulee uusia aloituksia. Eli todennäköisesti aloitustasi ei ole poistettu, mutta se on vajonnut alaspäin. Tuo palstan haku-toiminto on kovin huono. Hakemalla jotain ketjua saat noin 60 000 osumaa. Hakutuloksia ei voi mitenkään järkevästi rajata ajan tai muun perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on todella kummallista moderointia. Asun Englannissa eikä puoliakaan jutuista joita täällä on hyväksyttäisi paikallisilla foorumeilla, toisaalta ihan harmittomia aloituksia poistetaan.

Vierailija
4/12 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet se ahdistunut yh ahdistavassa vanhentuneessa vuokra-asunnossa, aloituksesi on edelleen etusivulla...

Vierailija
5/12 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole se..olen se joka eilen panikoi ottaako lääkärin nääräämää diapamia, ja sama toistui tänään. Olin vastaamassa ketjussa nettiilmoituksella uhkailleelle, kun tuli ilmoitus, ettei minulla ole ketjuun pääsyä, eikä koko ketjua enää löytynytkään.

Mutta joo. Ainakin tuli parempi olo kun nöen millaista pihjasakkaq täälläkin majailee, olen oikeastaan varsinainen sissi puutteineni.

Ap

Vierailija
6/12 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin samaa, miksi se ketju piti poistaa!

Vierailija
7/12 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin määräämät lääkkeet lienee liian vaikea aihe? 

Vierailija
8/12 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään mielenterveysongelmien stigmaa.

Vierailija
9/12 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjoittamassa ed. kerralla vastausta sille joka käski aloittajan "lopettaa lastensa vaarantaminen" näin: äiti ei tule "känniin" miedoimmasta Diapamista, ja mitä tulipaloon tulee, niin ilman rauhoittavaa äiti menisi kenties kuinka pahaan paniikkiin.

Koeta jaksaa ap, toivottavasti saat myös keskusteluapua tarvitsemasi lääkityksen lisäksi.

Vierailija
10/12 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten koskaan saaneet moderoinnilta perusteluja mihinkään?

Bentsoja koskien täällä oli/on pari uskomatonta keskustelua joista näki heti että asiasta tai annostelusta ei ollut aloittajalla eikä jatkajilla hajuakaan. Ehkä ei av:n ylläpitäjilläkään?

Vierailija
11/12 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, miten menee näin päiväsaikaan? Olen se joka edelliseen ketjuun kirjoitti että älä kuuntele kauhukuvien maalailijoita jne. Sulla oli diagnosoitu (keskivaikea? sori en muista) masennus ja lääkitystä et edes halunnut kuin välttämättömimmän. Onko olosi parempi päivisin? 

Olen tosi pahoillani että eilen sait niin asiattomia vastauksia. Ihmetyttää mitä kiksejä jotkut saavat oikein pelottelemalla valmiiksi ahdistunutta ihmistä.

t: nro 8&10

Vierailija
12/12 |
28.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, miten menee näin päiväsaikaan? Olen se joka edelliseen ketjuun kirjoitti että älä kuuntele kauhukuvien maalailijoita jne. Sulla oli diagnosoitu (keskivaikea? sori en muista) masennus ja lääkitystä et edes halunnut kuin välttämättömimmän. Onko olosi parempi päivisin? 

Olen tosi pahoillani että eilen sait niin asiattomia vastauksia. Ihmetyttää mitä kiksejä jotkut saavat oikein pelottelemalla valmiiksi ahdistunutta ihmistä.

t: nro 8&10

Hei :) Aloitettiin nyt Cipralex, olen vakavasti masentunut. Päivisin on on tasaisen paha olo, pari kertaa olen lähes saanut paniikkikohtauksen. Jotenkin tuntuu että piuhat on päässä sekaisin, mikään ei tunnu miltään. Juuri nyt tunnen kuinka mieliala syöksyy syöksymistään, onneksi lapset ovat isällään. En ole syönyt oikein mitään, vain nukkunut 12 h, olisi paljon asioita tehtävänä, mutta itkettää vain..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi