Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pellavaa ja pastellia- blogi

Vierailija
26.03.2017 |

Olenko ainoa, jonka mielestä tuo blogin kirjoittaja on jotenkin niin uskomattoman teennäinen ja epäaito? Ikään kuin kaikki olisi sokerikuorrutettua ja pinnan alla kytee oikeasti jotain aivan muuta. Jostain syystä tulee kauhea kulissivaikutelma :(

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ahdistava blogi, sellainen "liian täydellinen" ja samalla tyhjänpäiväinen. Nainen kauniisti meikattuna ja täydellisesti pukeutuneena kotona ollessa, ei vaikuta todelliselta. Nautin kyllä kauniiden asioiden katselemisesta mutta tämä on jo liikaa, pitää olla jotain säröäkin ja enemmän persoonallisuutta, tähän ei pysty samaistumaan ollenkaan.

Vierailija
2/53 |
26.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää varmaan poistuu kohta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä seuraa, jos ärsyttää. Kateus taitaa taas saada aikaan tällaista arvostelua!

Keskity omaan elämään ja opettele arvostamaan toisia. Tyytyväisyys omaan elämään antaa tilaa myös toisille ja toisenlaisille elämäntyyleille.

En seuraa kyseistä blogia säännöllisesti, koska makuni on aivan toinen. Mutta EI se oikeuta julmaan arvosteluun! Meille ja meidän kaikkien tyyleille ja " särmälle" on tilaa.Se ei ole sinulta pois eikä myöskään minulta.

Vierailija
4/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, teennäisyys tulee mullakin mieleen ekana, ja tietyt jutut. Kämppä on sisältä tiptop vaikka perheessä on 3 alle kouluikäistä, puhuu itsestään kotiäitinä vaikka 2 lapsista on päivät tarhassa. Mun mielestä kotiäitinä kaikki lapset hoidetaan kotona... Huvittavaa on se, että tää heidän "talo" on ulkopuolelta ihan karsee, joten ei ihme ettei ole tullut kuvia talon ulkopuolelta ;)

Vierailija
5/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä tuo blogin kirjoittaja on jotenkin niin uskomattoman teennäinen ja epäaito? Ikään kuin kaikki olisi sokerikuorrutettua ja pinnan alla kytee oikeasti jotain aivan muuta. Jostain syystä tulee kauhea kulissivaikutelma :(

Kirjoitat asiaa! Kulissielämää! Missä on elämä, lasten aito lapsuus! En usko että sitä mikään masennus vaivaa. Sai sillä lopetettua ainakin hetkeksi arvostelut. Kukaan ei näy kommentoivan miljoona seuraavan blogia. Poikkeus on ilmasen tavaran perässä jotka osallistuu arvonnassa. Feikein elämä mitä missään sisustusblogissa lukemani.

Vierailija
6/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta blogissa on kauniita kuvia ja sisutus on upea, vaikkei omaan makuuni olekaan. Sen sijaan oon kyllä hämmästellyt sitä, että bloggaajan elämä tuntuu pyörivän ihan täysin sen ympärillä, miltä asiat näyttää. Että tärkeintä on, kunhan kaikkialla on koko ajan siistiä. Lisäksi ne kuvat, joissa siivoili vaaleanpunaisilla välineillä vaaleanpunaisissa vaatteissa tuntui musta äärimmäisen ahdistavilta, en jotenkin ymmärrä tollasta naisihannetta. Mutta onneks jokainen saa elää miten haluaa.

Joskus oli puhetta siitä, että tää bloggaaja on ostanut itellen insta-seuraajia, sekin vaikuttais olevan totta, kun tykkäysten määrä verrattuna seuraajien määriin ei ihan korreloi.

Vierailija
7/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi vaunut :DDDDDDDDD

Vierailija
8/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessa pestään joka päivä...

Vierailija
9/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, miksi kaiken pitäisi aina johtua kateudesta?

Mutta kun tuota blogia lukee, niin mulla ainakin tulee jotenkin selittämättömän ahdistunut olo, vähän niinkuin sellainen lintu kultaisessa häkissä-fiilis. Kauniita tavaroita joo, mutta mitään tarttumapintaa, samaistumisen kohdetta ei ole. Kaikesta harmonisuudesta huolimatta jää jotenkin ontto, tyhjä, vähän karmiva fiilis.

Vierailija
10/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneus kuvaa"Pellavaa ja Pastellia" blogin pitäjää. Ymmärrän pienet yhteistyönä saadut asiat. Anika on vienyt ihan uudelle levelille ilmaisten tavaroiden pummaamisen. WC pytty oli mulle liikaa ja lopetan tähän seuraamisen. Kyse ei ole kateudesta. Tykkäsin alkuun blogista. Ahneus paistaa ja jatkuva tyytymättömyys. Mikään ei riitä. Joka viikko uudet tavarat ja koti muuttuu tiheämmin kuin ehtii sukat vaihtaa. Yäkk!

Vierailija
11/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huolestuneena pääsin perille bensa-asemalle ja sain tankattua Audimme tankin täyteen. Kylläpä se huojensi oloa!"

Oonko ainoa jonka mielestä särähtää tämä erikseen mainitseminen että kyseessä on juurikin Audi?

Vierailija
12/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en pidä arvostelusta, kieltämättä näin feministinä en kaikkea ymmärrä.....olen itsekin ollut kotiäiti, mutta silloin hoidin kaikki lapset kokoajan kotona. Eli mielestäni "kotiäiti" hoitaa lapset itse. Se itsesään käy kokopäivätyöstä. Kotityöt on aina jaettu kaikkien kotona asuvien kesken, eli kyllä miehenkin pitää niitä tehdä. Meidän koti ei ole "palvelukoti". Mies käyttää vessaa yhtälailla, syö, tekee pyykkiä ym ym. Ja ihmettelen, jos nykynainen ei osaa omaa autoaan tankata tai siitä huolehtia.

Vierailija
13/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan raivarit kun luen tota blogia! Epätodellinen. Materialistinen. Pinnallinen. Todellisuudesta pakeneva. Lupaa usein jostain aiheesta kirjotusta ja ei pidä lupausta. Joo oon samaa mieltä että ostanut autocomments/autolikes/autofollowers tää on joku boostaus palvelu josta luin Sinne syötetään tiedot millaisia seuraajia haluu, joissain instakuvissa tämän homaa kun kommentit on vain englanniksi. Hohoi missä suomalaisten kommentit. Palvelu ei ulotu suomalaisiin. Voihan sitä väittää ettei osta tykkäyksiä tai seuraajia. Ainakin boost palvelua käyttää!

Vierailija
14/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kaunis, mutta samalla ahdistava kulissikoti! By the way... heillä on viidet rattaat lapselle. Siis mitä?!?!?

Vierailija
15/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta en osaa sanoa kuin että taitaa olla rouvalla hiukan liikaa aikaa..

Vierailija
16/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kodista tulee sellanen olo että kaikki elää sisustajan ehdoilla. Veikkaan että jöötä pitää sisustaja. Jotenkin kalskahtaa kylmälle. Kaikki pyörii sisustuskuvien ympärillä. En halua kellekään pahaa mutta en tykkää lukea tota blogia. Creepyinterior

Vierailija
17/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Myös blogin kommentit ovat yhtä teennäisiä ja kehuvia, olenkin miettinyt monesti kommentoiko bloggaaja itse anonyyminä blogiinsa.

Hatunnosto sille, että arvostaa omaa kädenjälkeä. Kuvailee omia kattauksiaan/näpertelyitään avoimesti upeiksi ym. ylisanoilla.

Vierailija
18/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on monenlaisia ja kannatan ehdottomasti jokaisen oikeutta ja rohkeutta tehdä elämästään omannäköinen ja elää sitä omalla tavalla.

Mutta jo blogin lukeminen saa hiukan ahdistusta omalla kohdallani esiin sekä sellaisen kevyen klaustrofobian tunteen, koska se ilmentää elämäntyyliä joka olisi omalla kohdallani pahin painajaiseni: tärkeää olisi se miltä kaikki näyttää, pitäisi vaan ostaa ja ostaa ja pysyä trendeissä mukana ja päivittää sisustusta ostamalla uutta ja muokkaamalla, siivota ja puunata, olla kotona kotiäitinä siivoamassa vessaa. Kääntää ja vääntää purnukoita oikeaan asentoon ja hyvään kuvausvaloon ja stressata onko kotini yksi nurkka tarpeeksi kaunis instagramiin. Mä itse näen siinä vain kiiltävää pintaa, en sisältöä,ajatusta, persoonallisuutta, en ihmisyyden lämpöä, en nokkeluutta.

Varmasti sopii jollekin ja mikä minä olen sitä arvostelemaan, mutta tuon lukeminen nostaa itselläni kylmän hien pintaan. 

Vierailija
19/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on. Onkohan tuolla työpaikkaa tai edes ammattia? Onkohan avioehtoa? Voi tulla kovat ajat, jos rakkaus ei kestäkään loppuelämää.

Vierailija
20/53 |
27.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo blogin koti ihan nätti. Melko mitäänsanomaton se kuitenkin on sisällöltään. Näin siivoan, nytpä esittelen teille meidän vaunut, kylläpä minua jännitti auton tankkaus...

Mutta instassa 129 000 seuraajaa?? Todella? Tuolla installa? Jotenkin käsittämätöntä.

Ketju on lukittu.