oliko sinulla kello soimassa jotta sait kellot siirrettyä yöllä oikeaan aikaan?
Itse en jaksanut kääntää kaikkia kelloja silloin, vaan käänsin aamulla loput
Kommentit (13)
No ei todellakaan. Puhelimet vaihtaa ajan itsestään, ei tartte siirrellä ja jos ei vaihda automaattisesti voi ne kellot siirtää jo ennen nukkumaan menoa/herätessä.
Tottakai! Meinasi tulla kiire, että sai tasan neljältä kaikki käännettyä. Keräsin sitä varten illalla kaikki kellot samaan huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Meinasi tulla kiire, että sai tasan neljältä kaikki käännettyä. Keräsin sitä varten illalla kaikki kellot samaan huoneeseen.
Eikö ne pitänyt jo kolmelta kääntää?
Käänsin kellot jo viikko sitten. t. mustilainen
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksanut kääntää kaikkia kelloja silloin, vaan käänsin aamulla loput
Ei koska käytin maalaisjärkeä toisin kuin sinä trolli.
No en. Seinäkellot ehti kääntää aamullakin ja puhelimen kello huolehti siitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään! Neljältä kääntö kolmeen. Syksyllä toisten päin. 😊
En. Siirryin kirottuun kesäaikaan iltapäivällä klo 12 ("13") ja siirsin silloin kelloin ajat. Tietokone teki sen automaattisesti. Miulla ei ole älypuhelinta (taskutietokone) joka itse hoitasi tämän. Muistan ajan ennen tätä kesä-aikapelleilyä,oon syntynyt 60-luvulla ja tää eec-pelleily tuli vasta 1981 eli pari vuotta sitten. Vauvat tietenkään eivät sitä muista vaan luulevat tämän olevan jotenkin normaali asia. Hyödytöntä pelleilyä elinkeinoelämän hyväksi, tavalliselle tallaajalle tästä mitään hyötyä,varastetaan vain yksi tunti päivästä. Talvella on pimeää,ja kesällä valosata muutenkin ,joten ei hyödytä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään! Neljältä kääntö kolmeen. Syksyllä toisten päin. 😊
Ei vaan kolmelta siirto suoraan neljäksi,eli varastettiin tunti vuorokaudesta! Saadaan syksyllä takaisn,mutta ilman korkoja
Vierailija kirjoitti:
No en. Seinäkellot ehti kääntää aamullakin ja puhelimen kello huolehti siitä itse.
Jos on "älypuhelin" eli taskutietokone
Vierailija kirjoitti:
Kolmelta piti siirtyä tunti eteen päin,oletko trolli eli peikko
Ei, en ole retardi.