Onko 170cm mies milestäsi liian lyhyt?
Eli jos olisit sinkku ja tapaisit kaikin tavoin hyvän 170cm pitkän miehen kaatuisiko pituuteen.
Onko 170cm mielestäsi siis liian lyhyt?
Kommentit (17)
Ei ole liian lyhyt. Voisin helposti kuvitella lähestyväni tuon mittaista miestä, ja varmasti lähestyisinkin jos siis muilta osin miellyttää silmää. Pituutta tärkeämpää on vaatetus (etenkin!), siisteys ja juttujen taso, huumoria pitää olla.
Sopiva pituus siis, ei aihetta huoleen. Onko kyse sinun omasta pituudestasi jos olet mies, vai mistä kysymys on poikinut, mielenkiinnosta kyselen.
t. 160cm nainen.
Ja taas tämä jankutus alkaa... Kalju ja lyhyt. Lyhyt ja kalju. jankutijankutijankuti.
Ei. Olen itse 160cm. Tuntuisi tyhmältä seurustella jonkun 180cm+ kanssa.
Ei sillä miehen pituudella ole väliä, kunhan on muuten söpö ja kiva ja hyväkroppainen. Olen itse ollut pari kertaa itseäni lyhyempien "taskuadonisten" kanssa, ja oikein kivaa on ollut. ^_^
170 cm ei ole mies, vaan miehityinen. Manlet.
Onko alle ~185cm mies edes mies? Sellainen pieni ruma tonttu, jolla myös varmaan mikropenis. Minä ainakin nauran päin naamaa näille lyhyille"""""""""""""""""""""""""miehille""""""""""""""""""""""""""
Mikset etsi vanhoja ketjuja, tarviiko joka päivä tehdä uusi aloitus tästä aiheesta?!
Ei ole. Itse olen myös noin 170cm pitkä. Mulle riittää hyvin että mies on edes suunnilleen samanpituinen kuin minä.
Pituus ei ole ongelma, mutta jatkuva jankkaaminen aiheesta taas on.
Olen tapaillut lähinnä miehiä, joiden penis on yli kaksi metriä pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Onko alle ~185cm mies edes mies? Sellainen pieni ruma tonttu, jolla myös varmaan mikropenis. Minä ainakin nauran päin naamaa näille lyhyille"""""""""""""""""""""""""miehille""""""""""""""""""""""""""
Ihan kuinka vaan.
Minun kokoiselleni juuri sopiva :)
- N161, kihloissa M171 kansssa
Eihän hukkapätkä ole mikään mies.